CONTINUAM!
←←←←←←←←←←←←←←←←←←
Eu: Ce javra..
In acel moment imi suna telefonul, ma uit si vad ca e mama, raspund si o aud pe mama plangand.
*Convorbire telefonica.*
Eu: Alo, mama?!
Mama: Sara..
Eu: Mama?! Ce s-a intamplat?
Mama: Unde esti? *Spune ea cu pauze de vorbire.*
Eu: Sunt la doamna Willo, ce s-a intamplat?
Mama: Sara, uite, eu si tatal tau, am terminat tot, te asteptam acasa sa vorbim.
Eu: Mama, este totul ok?
Mama: Da, iti spun eu, e de bine, stai calma.
Eu: Oh.. Bine..
Mama: Te iubesc, vorbim acasa, pa!
Eu: Si eu te iubesc mamai, pa!*Convorbire incheiata.*
Oare ce a patit mama? Hmm.. Offf.. Trebuie sa ii sun ceallalalta fata si baiatul daomnei Willo, apoi o sa ma duc acasa, este abia ora 16:32.
O sun pe Erica, cealalalta fata a doamnei Willo.
*Convorbire telefonica.*
Erica: Alo?
Eu: Alo, domnisoara Erica, fiica domanei Willo?
Erica: Da, eu sunt, ce este?
Eu: Buna, sunt Sara, vecina parintilor, vreau sa va chem la inmormantarea tatalui dumneavoastra.
Erica: Oh Doamne, nu!
Eu: Ba din pacate da..
Erica: Bine, vin, cand trebuie sa fiu acolo? *Spune aceasta plangand.*
Eu: Ahmm.. Maine la 12 incepe inmormantarea.
Erica: Bine, sunt la mama acasa la 19, cel tarziu.
Eu: Va asteptam.
Erica: Multumesc mult pentru informatie!
Eu: Nu ai pentru ce, ne vedem.*Convorbire incheiata*
Offf.. Macar Erica e draguta, nu ca Betty.. In fine, trebuie sa-l sun si pe Justin.
*Convorbire telefonica.*
Justin: Alo?
Eu: Buna ziua, Sara Connor va deranjeaza, vreau sa va informez de decesul tatalui dumneavoastra, si sa va spun ca va asteptam maine, la 12, la inmormantare.
Justin: Tata?
Eu: Da, domnul Rich Rolson.
Justin: Si tu cine esti?
Eu: Eu sunt Sara Connor, vecina parintilor dumneavoastra.
Justin: Off.. *Isi drege glasul si apune ragusit.* Vin, multumesc de telefon.
Eu: Nu aveti pentru ce, o zi buna!
Justin: Mersi, la fel.*Convorbire incheiata.*
Eu: Bun, am terminat. Doamna Willo?
Dansa: Da?
Eu: Ahmm.. Justin si Erica vin, Betty este plecata..
Dansa: Normal, niciodata nu ne-a iubit..
Eu: Imi pare rau..
Dansa: Nu ai dece, iti multumesc, mult, mult!
Eu: Orice pentru dumneavoastra.
Dansa: Acum du-te acasa si odihneste-te, te rog, aratai groaznic, se vede oboseala.
Eu: Ma duc, aveti telefonul meu in caz ca se intampla ceva, aveti grija, o zi buna!
Dansa: Bine, am, si tu sa ai!
Eu: Va iubesc!
Dansa: Si eu te iubesc, scumpo!Ne-am imbratisat si am plecat. Am intrat in masina, arat groaznic. Pornesc in goana spre casa. Ajung si intru ingrijorata in casa.
Eu: Mami? Tati?
Mama: Aici!Ma duc in bucatarie si cand intru raman inpietrita. Erau toti 3 la masa, dar mai era cineva.Era un barbat, cu o privire serioasa si rece.
Eu ridic spranceana dreapta si pasesc spre locul liber de langa el.
Eu: Ce se petrece?
Barbatul se ridica si imi intinde mana sa facem cunoatinta:
Jack: Jack Dobre, ma numesc.
Eu: Sara. *Spun incet si fara vlaga uitandu-ma la el.*
Jack: Condoleante, am auzit ce s-a intamplat.Eu dau din cap afirmativ si ma asez, eram obosita si imi pierise cheful dintr-o data.
Eu: Mama, ce se petrece?
Tata: El este domnul cu care facem afacerea de acre ti-am zis.
Mama: Maine plecam.
Eu: Oh.. Ahmm.. Eu.. Bine.. Eu ma bucur.. Sa fie intr-un ceas bun.Ma ridic de la masa si plec, cand sa ies din bucatarie mama ma intreaba:
Mama: Unde te duci?
Eu: Sa dorm! Stiu ca am dormit si ca trebuie sa fiu odihnita, dar.. Am obosit, as vrea sa iau o pauza, de la viata..Am spus si am iesit fara sa mai ascult ce zice mama. Chiar nu am dispozitia necesara.
Ajung in camera mea si inchid usa, imi dau hanoracul jos si ma arunc in pat, lacrimile incep sa imi curga siroaie. Nu pot sa rezist, nu pot, muzica ma ajuta mereu, eu nu sunt genu sa tina doliu, pentru ca muzica ma tine in viata.
Ma ridic si imi iau castile, le bag in telefon si dau drumul melodiei Black Veil Brides - Goodbye Agony.
Ma arunc iar in pat si incep sa plang. Usa se deschide si lumina patrunde in camera. Eu oftez si ma intorc cu fata la usa. Pe fata imi apare un zambet sincer la vederea prietenilor mei.
Eu: Oh dumnezeule, nu stiti cat ma bucur sa va vad!
Spun si le sar in brate, toti imi zambeau, eu eram distrusa, ei erau puterea mea.
Lup: Nu plange!
Traznet: Plangacioaso!
Siberia: Scumpa mea, nu plange!
Nana: Pustoaico, capu sus ca-ti cade coroana!Si atunci Doc imi pune pe cap o coroana de plastic. Eu incep sa rad. Ii iau iar in brate si coboram jos.
Eu: Deci, poimaine vreau sa fiti tpri aici, luam 50 de cutii de pizza si 20 de baxuri de suc si stam la filme si la discutii, ok?
Toti: ok!Zambetul a aparut inevitabil cand l-am vazut pe Liam in fata mea cu zambetul pe buze si bratele deschise, gata pentru o imbratisare calduroasa.
Am sarit la Liam in brate si ne-am pus toti pe canapea si pe fotolii.
Eu: Mi-e foame.
Stefan: Pizza?
Eu: Atat am vrut.Am inceput toti sa radem si Liam a comandat 10 cutii de pizza.
Cum radeam noi pe acolo, chicoteam si povesteam, suna cineva la usa.
Eu: Ma duc eu!
Ma ridic si incep sa fug spre usa ca o descreierata. Deschid usa si vad un barbat cu cateva cutii de pizza.
Barbat: Ahmm.. Putin ajutor, te rog?
Eu: A, da, scuze!Incep sa rad si iau din cutii, intram, le punem pe masa si platesc. Barbatul pleaca, cand sa ma aplec sa iau si eu o felie, imi suna telefonul. Ma scuz si ma duc in bucatarie.
*Convorbire telefonica.*
Eu: Alo?
Justin: Buna.. Ahmm.. Sara?
Eu: Ah, Justin, da, eu sunt.
Justin: Am o problema minora, ma poti ajuta?
Eu: Sigur, spune.
Justin: Pai.. Trebuie sa mergi pana la politie, sa ma ajuti sa ies.. Am....()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
Gata!
Next? :3
Pupiceiiii💋💋💋💋
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.