Cap-76

2.5K 136 25
                                    

CONTINUAM!

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Simt ceva pe maini si pe picioare. Ma uit si vad cum mi se creeaza taieturi adanci.

Mana cuiva se plimba pe spatele meu. Tresar si ma trezesc langa usa mea, in aceeas pozitie. Totul fusese doar un vis. Ok... Sa ma fut in ea de viata.

Ma ridic si ies din camera. Cobor scarile si ii vad pe cei 3 dormind pe canapea. Zambesc in coltul gurii.

Eu: NEATAAAAAA! *Urlu eu cat sa ma auda tot cartierul.*
Vane: Aaaaa!

Vane se trezeste timpand. Eu incep sa rad ca o idioata de fetele lor.

Am mancat micul dejun si ei au plecat.

*Peste 3 zile.*

Zilele astea au trecut foarte repde, am dormit si am mancat.

Dar, trebuie sa ma pregatesc, azi, e ziua cea mare! Merg la concert si dupa plec in turneu!

Mi-am facut rutina de dimineata, am tras dreaperiile, las lumina sa intre in camera mea.

Deschid dulapul si ma uit la geamantanul urias, ce statea deschis langa mine. Cand sa iau haine, telefonul incepe sa sune.

*Convorbire telefonica.*

Eu: Aiden!
Aiden: Iti faci bagaju, da?
Eu: Logic!
Aiden: Cum ai dus-o in ultima vreme?
Eu: Ahmm.. Deloc bine!
Aiden: Lasa, o saptamana, doar tu si ei!
Eu: Doar eu?
Aiden: Dap, chiar ai avut noroc, o ai gura persoan are voie.

Fac ochii mari si incep sa tip si sa urlu si sa topai de fricire. Aaron intra spreiat in camera, su ii sar in brate si ii tip in urechi.

Aaron: Ce ai patit?
Eu: O SAPTAMANA, DOAR EUUUUU SI CEI DIN BVB, MOOOOOOR!

*Peste 2 ore.*

Bagajul este gata, eu trebuie sa ma pregatesc sa plec, concertul in 3 ore, la 20:00. Bun, e ora 16:39.

Ma duc si fac o baie lunga, ies din baie si ma imbrac intr-un tricou, larg, cu buricul gol, negru. O pereche de blugi negri, cu talie inalta si rupti in ultimul hal. Bocancii mei in picioare si geaca de piele o iau in mana, in caz ce mi se face frig. Machiajul aleg sa fie unul normal.. Normal mie, tus, rimel si ruj negru. Parul il leg intr-un coc dezordonat.

Ies din camera, Aaron in spatele meu imi cara trolerul. Eu am geanta mica in mana.

Eu: O sa ai grija, da?
Aaron: Casa e in maini bune, tu trebuie sa ai grija!
Eu: O sa am.

Mai era o ira si 22 de minute pana la inceperea concertului, 10 minute imi lua pana ajungeam acolo.

Aiden ma astepta in fata masinii lui. Am coborat. Ne-am salutat.

Aiden: Hai sa-ti ducem bagajul la rulota trupei.
Eu: Am emotii.

Aiden a zambit. Am pornit spre rulota, normal ca era incornjudat tot locul de garduri si gorile.

Eu: Buna seara!
Barbat: Buna seara, cu ce va pot ajuta?
Aiden: Ea es-
Eu: Sunt cea care a castigat la extragere. *Spun eu timida, intrerupandu-l pe Aiden.*
Barbat: Ah, da, numele si varsta?
Eu: Sara Connor, 17, azi impliniti.
Aiden: Ah, la multi ani!
Eu: Si tie!
Barbat: La multi ani, poftim!

Mi-a deschis poarta, am intrat, Aiden a ramas, mi-a zis ca ne vedem in primul rand, acolo aveam locurile.

Eu: Uhh, va multumesc domnule! *Am spus cand am ajuns in fata rulotei. Domnul imi carase trolerul.*
Barbat: Nu aveti pentru ce, intrati!

Eu am ciocanit la usa, un "Intra!" s-a auzit, am deschis usa usor si am intrat timida.

Andy: Dar ce avem noi aici?

La vederea si la auzirea lor, inima a inceput sa-mi bata cu putuere.

Eu: Eu sunt Sara, cea care a castigat o saptamana cu voi. *Spun zambind si intinzandu-i mana.*

Andy se uita de sus la mine, ooh e atat de inalt, un zambet ii apare pe fata si imi spune:

Andy: Buna Albastrino, ne bucuram sa te vedem!

Dau mana cu toti si inima mai avea putin si imi fugea din piept. Andy imi face semn sa ma asez, eu fac intocmai.

Ash: Auzi, cati anisori ai?
Eu: Cat imi dai?
Ash: Ahmm.. Nu stiu, 16-17?
Eu: 17, impliniti chiar azi. *Spun zambind.*
Ash: Ohoho, multi inainte, dai de baut? *Intreaba razand.*
Jinxx: Nu speria fata!
Eu: Sa ma sperie? Nu m-ati cunoscut! *Spun razand si lundu-l pe Ash de gat.*
Andy: Cred ca o sa ne intelegem bine!
Eu: Asa cred si eu!

Dupa ce mi-au urat toti "La multi ani!" si am mai povestit lucruri despre mine, in rulota intra un barbat si spune:

Barbat: Baieti, hai sa va pregatiti, 20 de minute si incepeti.
Eu: Uh, bun, va las, ne vedem dupa, cred, bafta pe scena!
Toti: Multumim!

Ma strang toti intr-o imbratisare de grup, eu ii stranh tare si ies razand.

Sunt atat de fericita. Ma indteptam spre locul meu, cand Andy ma ia de spate si imi spune:

Andy: Te pricepi la instrumente?
Eu: Da, dece?
Andy: Hai sa ne ajuti!

Ma ia de mana si ma trage dupa el pe scena, fanii urlau cand i-au vazut, eu ma uitam la multime si zambeam.

Andy: Ajuta-ma sa regelz sunetul microfonului, vrei?
Eu: Calr!

Am inceput sa-l dau mai tare si mai incet, dar nu vorbeam la el, l-am intins la gura lui Andy.

Andy: Albastrino, ai zis ca ma ajuti! *Spune razand.*
Eu: Asta fac! *Spun razand.*
Andy: Ia rezolva singura, baga o melodie.
Eu: Ce sa fac? Nici moarta!

Dar din primul rand se aude un strigat:

Aiden: Canta, canta, canta, canta!
Eu: Aiden, taci dracului!
Ash: Lasa fata, dar spune-i sa vorbeasca, nu neaparat sa cante.

Am fost de acord, i-am ajutata apoi am coborat de pe scena si m-am dus langa Aiden.

Aiden: Trebuia sa canti, sa auda ce voce de Zeita ai!
Eu: Nu m-ai auzit vreodata cantatnd, deci taci!
Aiden: Ba da, cand ai cantat pentru Liam, eram si eu acolo.

Am inghitit in sec si nu am mai.zis nimic, m-am uitat la Andy care imi zambea larg.

================================

Gataaaaa!
Next? :3
Pupiceiiiii💋💋💋💋

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum