CONTINUAM!
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Imi suna telefon, nu ma uit, se uita David, era Kay.
*Convorbire telefonica*
David: Alo?
Kay: Ce face Sara?
Eu: Mor incet!
David: Gafaie, dupa o partida buna.
*Zice sarutandu-ma.*
Eu: Shhht! *Zic razand.*
Kay: Aa.. Stiam ca esti o femeie usoara.
Eu: Eu nu-s femeie usoara, ci tu esti, eu una nu m-am culcat cu iubitul prietenei mele.
Kay: Ba chiar acum ai facut-o!
Eu: Nu-i adevarat, eu cu Alex nu mai sunt si tu cu David nu mai esti. Si tu te-ai culcat de 2 ori cu Alex.
Alex: Asa stiti voi...David ridica din sprancene cand auzi ce spuse Alex.
Eu: Foarte bine, sa va fie clar un lucru: Noi nu mai avem nici treaba! Noi nu e cunoastem. SA AVETI O VIATA BUNA!
David: BAFTA CU KAY, ALEXE! *Spune inchizand telefonul.*David ma lua de maxilar si ma saruta puternic. Ii infig mainile in par si il smotocesc. Dar eu eram confuza. Ma opresc brusc din sarut si intreb:
Eu: Sunt o femeie usoara?
David: Nu! Nu, chiar nu esti, doar ca Alex te-a facut sa iubesti.. Prin hipnoza..
Eu: Hipnoza?
David: Da.. Adica asa cred, daca tu acum spui ca nu il mai iubesti. Tu esti cea care stie ce simte, nu eu.Ma uit la David ingandurata. Ii sarunt fruntea si ii trec mainile prin parul lui matasos.
David: Esti ok?...
Eu: Da iubire, sunt foarte bine cu tine.Acesta tresari cand auzi vorbele astea. Imi lua mana si o saruta.
David: Pornim spre conac sa terminam ce am inceput?
Eu: Da, imbrace-te.
David: Te iubesc!
Eu: Si eu te iubesc!David isi lua boxerii si pantalonii pe el. Se puse la volan si porni. Eu imi iau sutienul si chilotii. Atat. Era cald si nu aveam chef de haine.
David: Daca fac masina decapotabila si se uita vrunu la tine ii rup gatu si ii iau familia-n p-
Eu: Pot sa iau un tricou de la tine? *Il intrerup eu.*
David: Ok.Imi iau un tricou negru de-al lui, nu stiu cati ati retinut ,dar eu am 1.54 si el 1.84... Si are si muschi.. Imi vine chiar ca o rochita cu o palma deasupra ghenunchilor. E urias.
David: Arati deparca esti copilu meu, jur!
Eu: Bine, deci iti zic "Tati" de acum!
David: Nu ma deranjeaza.Ma trage spre el si ma saruta pe frunte. Mai mergem vreo o ora jumate si ajungem la destinatie. Eu tot timpul statusem pe scaunul din dreapta cu picioarele la el in poala.
Am intrat in padure, zarim marele conac, ma dau jos din masina si merg spre el, David merge inaintea mea si deschide usa, avea chei de rezerva.
Eu: Ma duc sa imi iau lucrurile de sus.
David: Eu nu am multe, nu o sa dureze mult.Ma duc in camera. Imi iau lucrurile si nu ma uit inapoi. Nu voiam sa regret, nu aveam dece.
Dupa 20 de minte cobor , aud o melodie suava si tandra. Il vad pe David in mijlocul camerei. Cand ma vazu veni spre mine.
David: Ce face printesa mea?
Eu: Bine, dar printul meu?David zambi larg si ma lua la dans ps ritmul lent. Isi puse mainile pe spatele meu iar eu imi pun mainile pe umerii lui.
David ma privea atent. Eu imi pun capul pe pieptul lui, el isi sprijini barbia de capul meu. Ma mangaia pe spate. Imi provoca fiori de gheata si de foc cand ii auzeam inima, ma bucura, ma incanta, il iubeam, el ma iubea.
Eu: Hai sa mergem, nu imi place aici.
David: Bine, draga.Imi iau geanta cea mare si el isi lua rucsacul. Iesim pe usa. David inchide usa si baga cheia in pamantul de la ghiveciul unei flori.
Intru in masina si oftez tare. David intra si el si porneste masina. Urmatoarea directie era la bloc, de unde voiam sa-mi mai iau haine si niste lucruri.
Ajunsi in fata blocului, coboram si intram in scara. Imediat sunt oprita de vecini.
Vacina: Sara, esti bine?
Vecin: Unde ai fost?
Eu: Voi chiar mi-ati simtit lipsta? Adica ati observat ca lipsesc? *Intreb eu umita.*
Vecina: Da, normal, draga, am chemat politia, apartamentul tau era neatins de zile intregi.
Eu: Si baia?
Vecin: Tot inaculat si neatins, parca l-ai curatat inainte sa oleci, sa ne sperii.
Eu: Oh, dar nu asta am vrut, adica nu stiam ca o sa imi simtiti lipsa.
Vecina: Dar cu cine ne mai certam noi cand baga rock la maxim pe la 2 dupa amiaza pana la 4 dimineata?Eu am inceput sa rad lasand capul jos. Imi parea bine ca ei imi simtisera lipsa.
Eu: Ma bucur ca v-am lipsit. Poate o sa ma intorc. *Spun uitandu-ma la David.*
David: Vrei sa ramanem aici?
Eu: Oricum unde am putea merge?
David: Avem unde, dar spune daca vrei sa ramanem, cacu ramanem daca vrei.Eu privesc ingandurata spre scari, ma trezesc zicand:
Eu: O sa ramanem, nu inteleg dece nu, e casa mea, e curata, e sigura, e mare si primitoare. Si in plus am niste vecini super!
David incepu sa rada si ma lua in barate si ma pupa pe frunte.
David: Bine, asa facem.
Eu: Mersi tati! *Zic razand.*
David: Orice pentru papusica mea.Vecinii care erau sot si sotie se uitau la noi.
Vecina: Voi sunteti impreuna?
Eu: Da.
Vecin: De cand?
David: De ceva timp, 1 saptamana, dar prieteni de copii mici. *Mi-am dat seama ca a zis asa sa nu comenteze ca e prea repede si etc.*Vecina: Sa va tina, frumosilor!
Eu: Multumim!
Vecina: Ni-l prezinti zi noua?
Eu: Aa, da, scuze! *Spun razand.*Eu: Doamna Willo, el este David, 18 ani.
David: Incantat! *Zise in timp ce ii saruta mana.*
Eu: Domnule Rich, el este David, 18 ani.
David: Incantat! *Zise in timp ce dadura mana.*
Vecina: Imi place, e frumos si respectuos.
David: Va multumesc!
Vecin: Sa ai grija de ea tinere, e o fata cum rar gasesti.
Eu: Oh, ce dragut! *Spun rosindu-ma.*-^-
Dupa cea ne-am adus bagajele aici, su am coborat sa ma duc la magazin, la nonstopul de la 3 strazi distanta, era noapte, David dormea.
Era linistit afara. Simteam cum vantul imi trecea prin firele de par. Eram imbracata intr-un maieu mulat, alb, un hanorac de-al lui David negru, pantaloni scurti si tenisi. Aveam gluga in cap si mergeam grabita.
Dintr-o data simt cum cineva ma loveste in spate, facandu-ma sa cad pe jos. Tot ce pot sa vad e o pereche de ochi rosi.
-^-^-^-^-^-^_^-^-^-^-^-^_^-^-^-^-^-^-^_^-
Gataaaa!
Next?
Pupiceiiiii😻😻😘😘👑
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.