CONTINUAM!
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Ii fac semn sa intre sa le lase pe birou, le lasa si apoi se intoarce spre mine. Se duce si inchide usa, cand am vazut ca nu iasa am inghitit in sec, ce voia?
Vine spre mine si ma cuprinde cu bratele.
Alan: Imi pare rau pentru aseara.. Chiar nu am vrut.. Ahmm.. Scuze..
Eu: Hei, hei, e ok, e ok..Ii zic in timp ce ii raspund la imbratisare, usa se deschide si vad un Liam la costum.
Liam: Ahmm.. Intrerup?
Eu: Nu, nu, fratii se imbratiseaza des, no? *Zic zambind.*
Alan: Da, inca o data scuze, va las.Alan a plecat, eu imi indrept atentia catre Liam. Arata demential imracat la costum.
Eu: Wah.. Cu ce ocazie la costum?
Liam: Ai si uitat? Tatal tau, petrecerea afaceristilor, m-a rugat sa te insotesc..Acum mi-am adus aminte, in urma cu 2 spatamani tata mi-s spus de petrecerea asta, si l-a rugat pe Liam sa ma insoteasca.
Eu: Ahh, da! Petrecerea aia unde o sa fie doar bosorogi bogati..
Liam: Dap..
Eu: Ok, vino, ia loc pe pat pana ma pregatesc!Liam a intrat, s-a duc glont spre draperii, le-a tras si a facut lumina in camera, pupilele mele au fost arse de lumina.
Eu: Ahh, lumina!
Liam: Taci acolo!Am inceput sa rad scotocind in dulap dupa rochie. Am gasit-o! Era o rochie mulata, din dantela, cu spatele gol, cu o palma mao sus de ghenunchi, neagra, cu maneci lungi. Am inghitit in sec.
Eu: Dupa ce ca trebuie sa iau rochie, nu pot sa port sutien! *Am spus nervoasa.*
Liam: O sa arati superb!I-am tras o privire criminala, m-am dus in baie si am inbracat rochia, venea perfect, imi scotea formele in evidenta.
Eu: Gata rochia, mai trebuie sa aleg pantofii, plicul, cuafura si machiajul, o sa dureze cam 2 ore.
Liam: Atunci ma fac comod!Isi da sacoul jos, urmat de papion si camasa. Ramane la bustul gol, patratelele lui se vedeau perfect. Scapa si de pantofi si se pune in pat.
Eu: Ok, trebuie sa ma ajuti!
Liam: Cu ce?Eu am zambit larg aratandu-i o oja rosie.
Liam: Nuuu!
Eu: O ba da!M-am pus pe pat in fata lui, mi-am pus un picior in poala lui si i-am imanat oja. Mi se vedea lenjeria,dar, deja ma obijnuisem cu Liam, imi era mai ceva ca un frate.
Liam: Lenjerie neagra, fain.
Eu: Taci si fa-ma la unghii!A inceput sa-mi picteze unghiile, se pricepea, pe bune, lucra grijuliu si nu ma manjea. Peste 20 de minute s-au si uscat.
Eu: Mersiii! Te pricepi!
Liam: Shhht, nu vreau sa ma puna Nana sa o fac la unghii...Eu am zambit larg, imi si imaginam vum sta Liam sa o fata la unghii pe Nana.
Eu: Bun, acum vino!
L-am ridicat si i-am aratat 2 perechi de pantofi cu platforma, unii rosii unii negri. Aveau toc de 16.
Eu: Care?
Liam: Hmmm.. Cei rosi, si plicul il oei la fel, la buze te faci tot cu rosu si la ochi te faci doar cu rimel si tus!Am ramas cu gura cascata. Asta era Liam?
Liam: Inchide gura ca intra musca!
Am inchis gura si l-am privit urat.
Eu: Unde e Liam si ce-ai facut cu el?
Liam: Abia acum incepi sa ma cunosti!Eu am zambit si am dat din cap aprobator. Am lasat pantofii si plicul pe birou, m-am dus la masuta de machiaj si mi-am chemat o servitoare.
Eu: Clarissa!
Clary: Da, domnisoara?
Eu: Vino sa ma faci la par, tu esti aia priceputa, nu?
Clary: Da!Am vazut ca ii privea patratelele lui Liam.
Eu: Liam, pune ceva pe tine!
Liam zambi si se uita la mine. Eu am realizat ce am zis si m-am incruntat.
Eu: Ce dra...?
Liam: Esti ok? *Spune acesta razand.*
Eu: Nu stiu.. Mi-e foame!Liam rase, eu rosisem.
Eu: Clary, te rog sa-mi faci un coc jos cu bucle si suvite rebele, ok?
Clary: Ai vreo poza dupa care sa ma iau?
Eu: Da, aici!I-am dat telefonul. Peste 30 de minute a fost agata, arata superb!
Eu: Meri Clary, esti cea mai tare! *Am zpus imbratisand-o.*
Clary mi-a raspuns la imbratisare apoi a iesit.
Eu: Bun, si machiajul si sunt gata. Cat e ceasul?
Liam: E 14:42.
Eu: Bun, petrecerea la cat incepe?
Liam: La 20:00.
Eu: Si dece eu ma pregatesc asa de devreme? *Il intreb nervoasa.*
Liam: Pentru ca o sa ne plimbam putin.Eu am dat din cap aprobator si m-am intors spre oglinda. Am inceput sa ma dau cu tus, apoi cu rimel si dupa l-am chemat pe Liam.
Eu: Vino!
Liam: Ce este?
Eu: Alege rujul.Acesta se uita la 3 rujuri, al 4 lea se pare ca i-a placut.
Mi-a pus mana stanga sub barbie si cu cea dreapta a inceput sa ma rujeze. Inima incepuse sa-mi bata tare, tare, tare.
Liam: Dece tremuri?
Eu: Ahmm.. Nu tremur!Liam lasa rujul jos, se uita in ochii mei, se vedea ingrijoararea.
Liam: Sara, esti bine?
Eu: Da, da sunt!
Liam: Dece tremuri?Eu m-am gandit repede la ceva, am gasit!
Eu: Nu stiu, poate pentru ca mi-e foame de mor?
Liam se ridica brusc si striga la Alan.
Liam: Alan!
Alan: Da?!
Liam: Pregateste o ombelata, cu croasante cu unt, capsuni cu zahar si suc natural de portocale impreuna cu paine prajita si nutella!
Alan: Imediat!
Eu: Fa 3 ombelete! Vreau sa mancam toti!
Alan: Eu am mancat!
Eu: Atunci 2.
Alan: Bine, imediat!Alan pleca in liniste, eu priveam podeaua, Liam ma privea.
Liam: Esti frumoasa!
Eu am rosit si am inghitit in sec.
Eu: Eu, frumoasa?
Liam: Da, da, chiar esti!Se aseza in ghenunchi in fata mea si imi saruta mana drepata.
Liam: Am cea mai frumoasa sora din lume!
M-am intristat putin la vorbele lui, dar nu stiu dece.
Ii iau fata intre palme si imi lipesc fruntea de a lui:
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Gata!
Next? :3
Pupiceiiiiii😻💋💋💋
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.