Cap-56

3.1K 157 54
                                    

CONTINUAM!

°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°

Stateam si ne uitam unu in ochii celuilalt, ma pierdeam in ochii lui ca carbunele de negri, atat de perfecti.

Dar ma trezesc din transa inediat din cauza lui Traznet care intra in fuga in pestera, in urma lui ibtra si Siberia si Lup.

Traznet: Sara, cine mama dracului e ala?
Eu: Ah, uite, au aflat..
Lup: Sara, e extrem de puternic, in ce dracu te-ai bagat?
Eu: Am belit-o, asa-i?
Siberia: Cam asa ceva..

Imi dau ochii peste cap si zic sec:

Eu: Atata timp cat accept sa ii fiu in pat, nu se va intampla nimic rau.

Liam facu ochii mari si se incorda, imi pune mana pe unar si ma ibtreaba serios:

Liam: Ce ti-a facut?

Eu ma uit la el si inghit in sec, la fel de serios si de sec ii raspund:

Eu: Prima data m-a violat, apoi, am facut-o cu buna voie.. Credeam ca piate simt ceva pentru el.. Ehh, am spus, o sa fie bine..
Liam: Nu, nu! Pentru asta nu scapa cu viata!

Ma uit la el si zambesc slab, cand sa zic ceva, simt cum sunt trasa o mana ferma de langa toti. Ma uit in spate si il vad pe Alan.

Eu: Oh, uite ca a venit si my monster. *Zic fara vlaga si palia la fata.
Alan: Nu ai fost ascultatoare, ce inseamna asta?
Eu: Ca o sa ma doara.. *Spun cu capul in pamant.*
Alan: Asa, acum hai acasa.

Cand sa iesim din pestera vocea ragusita si sexy a lui Liam se aude zicand pe un ton nervos si serios:

Liam: Ca sa o iei, o sa trebuiasca sa treci de noi, iniante!

Eu am tresarit si am ranas placut surprinsa. M-am uitat in spate cu zambetul pe buze, acolo ii vad pe trasformandu-se si pragatindu-se de lupta.

Eu: Speram sa ziceti asta! *Am spus si mi-am scos coltii, ducandu-ma rapid intre Liam si Lup.

Alan: O sa regreti asta.
Eu: Ah, n-as prea crede!

Alan isi scoalte coltii si ranji ca un idiot la Nana. Eu am ranjit ca o proasta cand am vazut ca Liam se uita la fundul meu, ah, ce minti perverse avem.. :3

Eu: Alan, puiule, ma inseli? *Am facut o fata trista si mi-am pus mana la gura. Sper ca intelegeti ca imi bateam joc! :))*
Alan: Mereu ti-am urat gura aia mare!
Eu: Mereu m-ai iubit, stim, nubtrebuie sa o recunosti!

Alan se enrva, stranse pumnii si se uita la mine urat. Alan nu stia multe lucruri despre mine, eu una, sunt buna la manipulat si la incurcat oamenii, puteam sa-l fac sa fie neatent, in timp ce ceilalti il sfasiau.

Alan: Da, Sara, ai dreptate, te-am iubit, si inca te iubesc!
Eu: Ah, dar cand ai dat de mine in pat, ai devenit dependent, exact ca un drogat.
Alan: Exact, o faci cum nimeni nu o face, imaginea ta goala e o bucurie pentru ochii mei.
Eu: Pecl cand, atungerile mele, sunt ca acul si seringa!

La auzul acestor vorbe Alan inghiti in sec, bun, reuseam.

Eu: O faci bine, ai niste patrunderi de invidiat, prima data nu am vrut psihic, dar corpul meu urla dupa tine..
Alan: Ahh, mai tin minte..
Eu: Saruturile tale.. Buzele tale moi peste sanii mei goi.. *Uh, asta a rimat.
:3*

Am vazut cum in pantalonii lui Alan aparea o mica umflatura, era inconjurat, dar nu observase, Anthony aparu din senin in spatele meu, ah, am si uitat de el, probleme mele m-au facut sa uit de fratele meu mai mare.

Imi inmana un cugit tin argint pur, greu si cu o lama extrem de ascutita. Mi-am bagat cutitul in spate, la pantaloni.

Eu: Ah, Alan, daca nu ai fi dat in mine, acum, cel mai probabil eram intinsi pe iarba mmoale tocmai terminasem o partida buna..*Spun rausind sa para ca sunt putin trista.*
Alan: Ma vrei, stiu.
Eu: Chiar tanjesc dupa atingerile tale de tigru! *Spu si incep sa fac pasi de felina spre el.*
Alan: Pacat ca m-ai pierdut!
Eu: Dar nu trebuie sa fie asa! Ne putem impaca, sa fie pace, si noi fericiti sub astenuturi, urland de placere! Sa stai iarasi intre picioarele mele si ma patrunzi adanc si repede in timp ce eu iti musc buzele cele moi si dulci!

Am lasat privirea jos, la pantalonii lui Alan, omg, sunt geniala, barbatia lui era intarita tare. M-am duc langa el si cu varful degetelor am atins umflatura, acesta tresarind, se uita fix la mine. Eu las privirea in pamant, ma prefac rusinata.

Alan imi ia barbia cu 2 degete si ne uneste privirile, spunandu-mi bland:

Alan: Hai acasa!

Eu zambest si il trag spre mine "sa-l sarut" si pacccccc! Direct cutitu-n inima!

Alan ramse nemiscat, se uita la mine fara sa clipeasca, eu am zambit malefinc zicand:

Eu: Am fost in stare sa-l ucid pe David, cu care am trecut prin atatea, tu esti apa de ploaie pe langa el.

Alan se prabusi la pamant. Eu cazand in ghenunchi.

Eu: Offf, sunt atat de obosita de.. De viata..

Linistea se lasa, Anthony m-a luat imediat in brate, am stat la pieptul lui ninute bune, la un moment dat m-am lasat dusa de oboseala si am adormit.

*Peste cateva ore.*

Ma trezesc si ma gasesc la Siberia in dormitor. Ma ridic lenesa din pat frecandu-ma la ochi, am iesit din dormitor si m-am dus la bucatarie, toti erau acolo.

Liam: Uite-o si pe Frumoasa Adormita.
Eu: Frumoasa e ma-ta, nu vezi ce fata am? *Spun plictisita.*
Tony: Ai o fata de Sara obosita.
Eu: Vorbeam de cicatricea superba si imensa care imi strabate ochiul drept, facuta de dragul meu Traznet.
Traznet: Iar dezgropi mortii?

Eu zambesc si spun in timp ce ma pun cu fundul pe blatul de langa ghiuveta si spun:

Eu: Inca nu-s moarta, nu scapi asa usor de mine.

La atingerea cu blatul rece am icnit si am observat ca sunt doar in lenjerie intima.

Eu: Ihh, da-mi tricou tau! *Spu si incep sa-l zebrac pe Liam, acesta imi da tricoul.*

Ma pun inapoi pe blat si Liam vine la mine despartindu-mi picioarele si asezandu-se intre ele in timp ce ma magaia pe picioare.

------------------

Gataa!
Next? :3
Pupiceiiii💋💋💋💋

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum