Cap-48

3.5K 152 17
                                    

CONTINUAM!

################################

Atunci simt cum chilotii mei dispar. Alan se aseaza intre picioarele mele si imi sopteste:

Alan: Vine placerea!
Eu: Alan, nu!

Atunci am simtit patrunderea, am gemut puternic. A foat o patrundere rapida si dureroasa, continua cu ritmul tot mai alert.

Eu: Alan, ma doare!

Am urlat aceste cuvinte bagandu-i unghiile il spate, acesta scazu ritmul sa ma obiznuiesc cu durerea, ma mangaie pe obraz si imi spune:

Alan: Imi pare rau.
Eu: Da-te jos! *Spun plangand.*
Alan: Asta nu se poate..

Continua cu ritmul acesta, durerea disparuse, placerea aparuse dar nu voiam, nu voiam! Saraaa, nu vrei, nu coopera!

Alan crescu ritmul si eu incep sa gem si sa ma musc de buza inferioara, aahhh, ce placere!

Il zgariam adanc pe spate, ii dadea sangele, acesta creste ritmul.

Eu: Ahh, nuuu!
Alan: Stiu ca iti place si ca mai vrei, taci!

Am tacut, ciudat e ca avea dreptate. Alan se opreste brusc, si moe parca mi-se intristeaza corpul. Alan se musca de mana si imi zice.

Alan: Hai sa-ti arat ceve ce nu ai mai simtit pana acum!

Spune si imi da sa beau, eu, ca o proasta, beau sangele ce ii curgea. Atunci ochii mei se fac rosii si coltii imi iasa, el se lasa peste mine si ma musca de gand, eu gemand, acesta imi bea sangele care curge si ii iasa coltii iar ochii se fac de un rosu turbat.

Atunci el zambeste si ma saruta.

Alan: Hai sa-ti arat ceva ce o sa vrei mereu!

Si incepe, ma patrunde iar, simturile mele simt ca o iau razna, simt orice patrundere a lui mai intensa de 1.000 de ori, ahh, cat de bine e!

Eu incep sa gem puternic, fara oprire, acesta creste ritmul foarte alert.

Alan: Iti place? *Urla acesta printre gemete.*
Eu: Aahh, DA! MAI TARE! VREAU MAI TARE!

Alan ma asculta si creste ritmul, placerea se intinde in tot corpul, eu nu mai gandesc ce fac, alan gemea din cand in cand, eu mereu, nu ma puteam orpi!

Eu: Ahh, Alan, CE-MI FACI?!
Alan: Te fac fericita!

Corpul meu urla de placere, nu voiam sa se mai termine. Dar stiam ca o sa se termine pana la urma. Era o placere de nedescris!

Alan incepe sa ma muste de sani, mor, placere dubla, eu gemeam continuu, ahhhh,aaahh, ahhh, ce bine eeeee!

Eu: Ahhhh, Alan, ahhhhhhh, Al-hmmm, ahhh......

Ppacerea continua, saruturile noastre erau intense si salbatice, senzuale si fierbinti. Ahh, ce dracu faccc?

Alan: Sa nu-ti dai drumul!
Eu: Nu promit! Ahh..

Alan zambeste cu gura pana la urechi, ii simteam satisfactia cand ma auze gemand.

Alan creste ritmul, eu il trag de par in timp ce gem puternic, ahhh.. vineee!

Eu: Vineee!
Alan: Nu, nu inca, ingeras!

Atunci nu am mai rezistat si mi-am dat drumul, Alan o data cu mine, nu putea nici el sa mai reziste.

Isi da drumul si se pune langa mine pe pat, amandoi gafaiam si eram transpirati. Ochii revenisera la normal si coltii disparusera.

Eu imi dau seama ce am facut si ma ridic in sezut, ohhh, nuu!

Eu: Alan...

Alan imi pune mana pe spate si ma mangaie. Eu ma ridic brusc si imi iau cearsaful pe mine. Sunt dezamagita de mine.

Alan: Haide, nu mai fugiii! *Spune cu botic de rata in timp ce se ridica din pat si vine spre mine.

Eu: Nu, stai acolo.. A fost o greseala... Nu...
Alan: Shhht! *Spune si ma ia in brate.*

Eu il imbrancesc si incep sa plang, ma indepartez de el si imi pun mainile pe fata, ma sprijin de perete si alunec jos in timp ce plang in hohote.

Alan ma privea ingrijorat, se apropie de mine si ma mangaie pe umar.

Alan: Ahh, ingerasule, o sa fie bine, data viitoare incep cum vrei, promit!
Eu: CE SA FACI? DATA VIITOARE? NU O SA MAI EXISTE O DATA VIITOARE! LASA-MA DRACULUI IN PACE!

Ma ridic si ii deschid usa. El se uita la mine, isi ia hainele si iasa din camera in timp ce ma priveste. Eu priveam podeaua, nu voiam sa ii mai vad fata.

Iese din camera si incui usa, incep sa plang si las cearceaful jos, imi privesc corpul in oglinda. Mi-e sacrba de mine.

Imi iau telefonul si ma uit la ceas. Vad ca e 19:51, ahh, la 20:30 tre sa fiu gata sa ma duc sa-mi pun piercingurile!

Imi sterg lacrimile si ma duc sa imi fac o baie, ies din baie peste 10 minute in prosop, aleg sa ma imbrac intr-o pereche de blugi negri, taiati in ghenunci, cu talia inalta, un maieu mulat, negru simplu, cu decolteu mic, care il bag in blugi, si geaca de piele neagra, niste bocanci in picioare si parul intr-un coc putin dezordonat, ruj negru, tus si rimel.

Ma uit la ceas si vad ca e 20:21, perfect. Ies din camera si cobor scarile, Alan statea la TV pe canapea.

Alan: Unde te duci?
Eu: .....
Alan: Am intrebat ceva!
Eu: Ce te doare pe tine?!
Alan: Unde mergi si cu cine?

Eu oftez si ma opresc in fata scarilor. Ma uit la el si ii zic calm.

Eu: Ies cu Nana la mall, vrea sa vorbim si trebuie sa mai ies si eu..
Alan: Bine.. Sigur?
Eu: Du-te dracu!

Alan zambeste ca un idiot dar zambetul sau devine unul pervers.

Alan: La cat trebuie sa pleci? *Intreaba cu acelas zambet pervers pe fata.*
Eu: ACUM!

Dau sa ies dar Alan aoare in fata mea. Ma ia de talie cu mana stanga si cu mana dreapta incepe sa-mi maseze fesa dreapta.

Eu: Staiiii!

Alan se orpeste. Eu ma uit la el si ma despind dintre bratele lui.

Eu: Lasa-ma, nu e deajuns ce mi-ai facut?

Alan ma priveste fara nici o expresie, se apropie de mine, se apleaca spre mine, raman vreo 3 cm intre noi, ascesta ma priveste in ochi si imi spune:

Alan: Ai 2 vatiante:
1 Ori mergem acum in dormitor
2 Ori cand ne intoarcem
Daca le refuzi pe amandoua o sa te pedepsesc.

================================

Gataaa!
Next? :3
Pupiceiiii💋💋💋💋

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum