Cap-3

9K 365 29
                                    

CONTINUAM!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Ne-am asezat pe balansoarul de pe terasa dinspre lac si am inceput sa vorbim:

Alex: Sara, eu chiar te plac, de mult.. De 3 ani te plac..
Eu: Dar cum e posibil? Eu sunt rock-erita, emo, gotica, atee.. Tu esti swag, popular, frumos si urasti rock-ul..

Ceva ce am uitat: Alex are pielea alba, inalt, 1,86, brunet, si ochii albastrii ca fundul unui lac limpede.

Alex: Dar asta nu sunt eu! Haide, lasa-ma sa-ti arat.
Eu: Bine..

Ma ia de mana si ma duce intr-un dormitor, eu ma gandeam la ce-i mai rau..

Alex: Te rog, asteapta aici.
Eu: Ok..

Peste 2 minute iese din baie si arata compet diferit, parca nu mai era el, din baie iese un tip emo super dragut, cu un tricou cu Nirvana si exact genul meu, nu swag, era genul meu..

Eu: Wow.. Alex?!
Alex: Da..Asta sunt.. Si cand sunt cu tine pot sa fiu eu cu adevarat..
Eu: Sunt socata..
Alex: Cum arat? :3
Eu: Arati.. Super..
Alex: Scuze daca te-am speriat.. Adica chestia cu luatul si adusul aici.. Poate te-ai gandit la altceva.. Imi pare rau..
Eu: E ok.. Mi-a placut.. Se mai duce din monotonia zilnica :3
Alex: Bun.. Daca te-am lamurit, facem ceva de mancare?
Eu: Clar!

Am facut o mica intrecere pe scari dar tot el a castigat pentru ca stia unde se afla bucataria.

Alex: Eu nu stiu sa gatesc.. Deci..
Eu: Stai calm, ma pricep eu.
Alex: Perfect!

Dupa ce am mancat el a zis ca se duce sa mai ia alimente, eu am explorat conacul, camera lui m-a atras cel mai mult, am gasit un cufar in dulapul lui imens ~Oare ce ascunde?~ era inchis cu o cheie, dar eu vazusem cheia, era la oglinda din camera, am luat cheia si am deschis cufarul, am ramas socata de ce am gasit inauntru.

Am inchis cufarul imediat si am coborat speriata scarile, eram panicata, voiam sa fug dar stiam ca nu pot scapa.. Nu stiam.. N-Nu stiam ce.. C-Ce..

Am auzit masina ca a parcat.Alex a intrat in conac, eu eram in mijlocul livingului, in picioare.

Alex: Sara esti bine?
Eu: C-Ce esti? *L-am intrebat cu lacrimi in ochi*
Alex: O nu, Sara.. Ai vazut cufarul, nu?
Eu: CE DRACU ESTI?
Alex: Sara, te rog calmeaza-te!

Eu panicata am vrut sa plec dar el m-a apucat de talie si m-a lipit de usa.

Eu: Lasa-ma! *Am zis asta speriata*

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Suspans? :3
Sa imi spuneti daca va placeee :*
Next? :>

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum