CONTINUAM!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Baieti: Sara?! Iubita lui Andy Biersack?! Nu creeed!
Eu: Fosta, nu actuala.
Baiat: Fosta?!
Eu: Dap.. Sa va uitati la stiri, o sa declare tot..
Baieti: Dece fosta?
Eu: Din simplul motiv ca el si cu mine, nu suntem potriviti unul pentru altul.
Baiat: Dar el, cine e?
Eu: El? Liam, e un prieten.
Liam: Da.. Doar prieten..A spus si a plecat la tejghia, eu m-am dus dupa el grabita:
Eu: Care e problema ta?!
Liam: Tu! Tu esti singura mea problema! Tu esti singurul lucru si singura persoana de care ma intereseaza, bine?!
Eu: Nu te mai inteleg..Am spus si am iesit din magazin. Am oftat si mi-am scos telefonul care vibra, din buzunar, era Ash.. Ufff..
*Convorbire telefonica.*
Eu: Alo, Ash?
Ash: Sara, unde esti?
Eu: Pe drum, merg acasa.
Ash: Cu cine esti?
Eu: Cu un prieten, dece?
Ash: Trebuia sa stiu, sa stiu ca esti in siguranta.
Eu: Iti multumesc ca-ti faci griji.
Ash: Ma suni cand ajungi?
Eu: Promit!
Ash: Bine, vorbim, ai grija ce faci, te pupacesc!
Eu: Si euuu, byeee! :3*Convorbire incheiata.*
Liam: Cine era?
Eu: Ashley.
Liam: Ala ce mai vrea?!
Eu: Ala imi e ca un frate.
Liam: Ti-am luat energizant, apa, niste burgari daia si dulciuri.
Eu: Aolo mama, da is gravida de mi-ai luat atatea?
Liam: Sper ca nu.M-am strambat la el si am intrat in masina. A intrat si el si a pornit.
Liam: Sara.. Suntem bine?
Eu: Suntem bine..A oprit masina pe dreapta si m-a prins de maxilar cu mana dreapta:
Liam: Nu, Sara! Suntem bine?!
Eu: Suntem bine!Am spus si l-am sarutat, Liam imediat mi-a raspuns la sarut.
Oooh, cat mi-au lipsit buzele astea! Uhh, atat de moi, dulci si..
Interzise!♡
Liam: Mi-ai lipsit, din toate punctele de vedere!
Eu: Si tu mie!Liam a inceput sa ma sarute pe gat, eu am inceput sa ma musc de buza inferioara, dar nu! Nu e bine!
Eu: Liam, stai!
Liam: Ce e?
Eu: Nu vreau..
Liam: Dece?
Eu: Liam, nu imi place ce am devenit, ce fac..
Liam: Ok, ok.. Ramanem la hotel in noaptea asta?
Eu: Cat e ceasul?!
Liam: 19:38.
Eu: Dap, ramanem la hotel.A dat afirmativ din cap si a pornit masina. Am dat drumul la radio si a inceput sa cante melodia "Black Veil Brides-Noobady's Hero!", am dat mai tare si am inchis ochii, lasandu-mi capul pe spate.
Liam: Nu-mi place trupa asta..
Eu: Canta demential si sunt super de treaba..
Liam: Dar dece ai plecat de la Andy?Am inghitit in sec si am dat muzica mai tare, nu vreau sa-i raspund.
Liam: Am intrebat ceva! *A spus duoa ce a dat muzica mai incet.*
Eu: Pur si simplu, nu e locul meu acolo.
Liam: Nu vrei sa-mi spui?
Eu: Nope..
Liam: Stiu deja.. Chestia cu Juliet si banii..Am oftat si mi-am adus genunchii la piept. Melodia s-a terminat si a inceput "Jinco-Tokyo."
Am inchis ochii si m-am pus cu fata spre Liam, pe o parte.
Peste cateva minute ii simt mana lui Liam cum se plimba pe piciorul meu. Am deschis ochii si l-am vazut cum se uita la drum, ma mangaia fara sa ma priveasca, credea ca dorm.
Am inchis ochii la loc si l-am lasat sa ma mangaie. Peste alte cateva minute an simtit cum mana lui se apropie de zona mea intima si ei deja eram uda.
Mi-a desfacut nasturele de la blugi si fermoarul si mi-a dat piciorul drept jos de pe cel stang, eu am reactionat si mi-am pus mana pe nasture sa il inchid si Liam mi-a indepartat-o.
Am inghitit in sec si l-am lasat sa isi bage mana in lenjeria mea. Avea mana rece, am gemut usor cand i-am simtit degetul meu jucandu-se in zona mea mica, fierbinte si uda.
Mi-am muscat buza inferioara si mi-am arcuit coloana cand am simtit cum ma tortureaza.
Si-a scos mana si a oprit masina oe dreapta sub o salcie. Afara fiind deja negura si noi avand geamuri frumurii, numa bbine
Eu: Ce vrei sa faci?
Liam: Sa te iubesc!M-a tras la el si a inceput sa ma sarute pasional. Ii raspund la sarut. Incepem un razboi intre limbile noastre.
Eu: Auu!
Am spus cand m-a muscat de buza. Am zambit si am sarit pe el, si-a asezat mainile pe fesele mele si a inceput sa se joace cu el cand am inceput sa-l ling pe gat.
M-a aruncat pe bancheta din spate si s-a urcat pe mine. Mi-a dat blugii jos si si-a dat so el blugii jos apoi s-a pus intre picioarele mele si una-doua m-a penetrat cu putere.
M-a facut sa gem cu putere si sa-mi arcuiesc coloana. L-am muscat de gat, el gemand. A inceput sa ma patrunda des si tare, eu gemand cu putere.
Am inceput sa facem schimb de saliva in exsces. Mi-a dat si maioul si sutienul jos si a inceput sa ma muste de sani.
La un moment dat s-a orpit, a iesit din mine si a zambit malefic. Ma intors pe burta si m-a pus capra, serios?! Nu am mai facut asta.. Uh.. E Liam, nu ma mai socheaza nimic..
Liam: Sa nu urli!
Am inghitit in sec si mi-am muscat buza inferioara.
Eu: Aaaahmm!
Am urlat din toti plamanii cand Laim a intrat in mine rapid si agresiv. El a suras si a continuat cu ritmul asta, eu gemand si muscandu-mi buza pana la sange. Liam se apleca si ma saruta pe spate si gat, avea mana in parul meu nonstop si ma tragea agresiv cand nu ii convenea pozitia mea.
A continuat cu ritmul alert si a inceput si sa ma palmuiasca jucaus la fund, eu gemand din toti plamanii cand intra in mine si mai tare.........
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Gataaa!
Next? :3
Pupiceiiii😘😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.