CONTINUAM!
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
Frate, sunt tineri, ce dracu? E bine sa se distreze!
Dansam eu fericita si dau intr-o fata, ea se uita la mine si dintr-o data zambeste si ma ia de maini si incepem sa ne invartim.
Fata: Scuze, greseala mea ca te-am lovit!
Eu: Nu, nu, e vina mea!
Fata: Vanessa, Vane, pe tine cum te cheama? (Vanee69.. Ce faci? :3)
Eu: Sara, incantata!
Vane: Si euuu!Pare de treaba, e superba. Blonda, inalta, slaba, forme generoase, ochi verzi, ten putintel bronzat, pielea perfecta, buze pline, rozalii.. Nu am mai vazut-o..
Vane: Imi place piesa, mult!
Eu: O iubesc!
Vane: Vino cu mine!Ma trage dupa ea la laptopul din spatele scenei.
Eu: Uhhh, ce pui?
Vane rade malefic si incepe sa tasteze. In cateva secunde se aude piesa Suker For Pain - Lil Wayne&Wiz Khalifa. Eh, la media e piesa.
Eu fac ochii mari si ontrag pe ringul de dans. Ca 2 nebune, ce suntem, incepem sa ne miscam provocator una pe langa alta, atragant toate privirile.
Vane: Esti buna rau!
Eu: Tu te-ai uitat in oglinda?Am inceput sa radem si eu mi-am pus mana pe fundul ei, ea facand acelas lucru. Radeam noi si ne simtea bine, cand, de o data tresar si o trag dupa mine, direct la laptop.
Eu: Hai sa incingem atmosfera!
Ce melodie credeti ca bag? Dap, Delia - 1234!
Vane: Aaaa, ador!
Eu: Haia dansam!Am inceput sa sarim si sa radem ca 2 idioate, ne pipaiam una pe alta si tpti se uitau la noi ca la stele.
Dintr-o data, Justin ma prinde de mijloc si ma lipeste de el, si eu incwp:
Eu: 1,2,3,4, 1,2,3,4, 1,2,3,4! *Spuneam si ma frecam cu fundul de barbatia lui.*
Dap, am luat-o razna.. Nu stiu ce am, v-am spus ca sunr curva?! :3
Ma indepartez brusc si ma duc sa o "sustin" pe Vane. O iau cu o mana de fund si una de sani.
Eu: Te sustin!
Vane: Si eu! *Spune facan-d acelas lucru si incepand da radem amandoaua.*Dansam noi, fain frumos, radeam ca doua proaste cand, dontr-o data, ii simt mana mare si ferma a lui Justin pe spatele meu.
Ma intprc cu fata la el, sa vad ce vrea, si ma ia in brate si incepe sa danseze cu mine.
Dansam si radram toti 3, cand am ramas impietrita la vederea acelor ochi negri.
Privirea aceea rece si fixa ma impietrea. Nu stiu cine era barbatul misterios.
Era imbracat la costum si statea pe scaun, fixandu-ma cu privirea. Era blond cu ochii negri. Buze rozalii si pline, inalt si bine facut, si putina barba care ii dadea un aer mai barbatesc.
Am inghitit in sec si am pasit spre el. Cand m-a vazut ca ma apropiam si-a ridicat spranceana dreapta si se uita fix in ochii mei.
Eu: Hei, ce e cu tine?
El: Poftim?
Eu: Toata lumea danseaza si tu stai, nu e pacat ca un tanar aratps ca tine sa piarda ocazia de a agata o bunaciune, adica, uite cate sunt! *Spun zambind.*
El: Uh.. Neah.. Nu sunt cu agatatul.. Dar, nu m-ar deranja daca am.dansa noi 2.Am ridicat spranceana si am zambit in coltul gurii:
Eu: Ok, hai sus, nu suntem la mort!
A zambit si s-a ridicat, l-am prins de mana si am inceput sa sar si sa rad pe langa el, el se misca pe ritmul melodiei Demi Lovato - Neon Lights.
El: Dar totusi, cum te cheama?
Eu: Sara, Sara Connor. Pe tine?
El: David Pelez.La auzirea numelui "David" am impietrit si am inghitit in sec. Amintirile ma navaleau.
David: Sara, esti bine?
Dau din cap afirmativ si incep sa dansez iar cand aud ca melodia se schimbase.
Acum canta tot superba Demi Lovato doar ca era melodia Confident. O ador!
Am inceput sa bat din palme si blonda a venit spre mine, am.inceput sa ne frecam una de alta, Justin si David se iitau la noi si inghiteau in sec.
Ma bufneste rasul si o trag pe blonda la masa la care stateam eu si Justin.
Vane: Sunt atat de obosita!
Eu: Si eu!
Justin: Sara, mancam?
Eu: Da, si ramane si blonda si David.
Vane: Bine albastrino.Eu zambesc larg si se aseqza la toti la masa. Ne punem sa mancam, iau o gura din felia de pizza si ma uit serioasa la Justin:
Eu: Noi trebuie sa ne trezim la 7?!
Justin: 6.Casc ochii si il intreb aproape fara glas:
Eu: Ma lasi sa ma sinucid?
Justin: Doar dupa o noapte cu tine.. Sau poate, dupa ce mor eu.
Eu: Porc..Blonda si David au inceput sa rada. Ma uit la ceas si vad ca e ora 5:58.
Eu: Cand dracu a trecut timpul?!
Justin: Cat e?
Eu: 6 fara 2 minute!Justin casca ochii si se ridica brusc. Se uita la noi, si noi la el, apoi zice serios:
Justin: Sara, haide, e tarziu, o sa vorbesc cu mama si ramai la mine pana la 10.. Ne-o trebuit distractie..
Eu: No,no,no scumpi, eu, nu raman la tine, 3 cafele tati si sunt pe picioare.
Justin: O ba da!
Eu: Oh, ba NUUUU!Spun si ii scot limba, dar Justin ma ia pe sus si a inceput sa fuga cu mine pe umarul lui. Eu ma zbateam si urlam ca o nebuna.
Eu: Blondo!!!
Vane: Bai, las-o pe albastrina mea!
David: Bai, eu am ochit-o!Am facut o fata de proasta si nu m-am mai zbatut, doar ma uitam ca proasta la podea. Justin a inceput sa rada si m-a bagat in masina imediat.
Cand m-a bagat in masina, m-a dat cu capul de geam:
Eu: Auu, idiotule!
Justin: Hehe, soarta!Se pune peste mine si spune soferului sa porneasca, eu incerc sa-l dau jos dar el:
Justin: Te rog, doar lasa-ma!
A spus si s-a pus cu capul pe pieptul meu. Eu am inghitit in sec si mi-am pus mainile pe spatele lui.
Eu: Da-ti jos sacoul, e cald.
Justin face intocmai. Imi pun sacoul lui sub cap si Justin se aseaza la loc. Incep sa ma joc in parul lui moale.
Imi suna telefonul, impietresc la vederea numarului, era.............
◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎
Gataaa!
Next? :3
Pupiceiiii😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.