CONTINUAM!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ma uit si o vad pe Alexa cu inca cativa prieteni, erau cat niste gorile.Alexa: M-am intors, papusa!
Eu: Scoate mana din paru meu! In momentu asta!
Alexa: Ca de nu?
Eu: Ca de nu o sa regreti ca existi!Alex se ridica brusc si o stranse de incheietura.
Alex: Da-i drumu!
Alexa: Oh, iubi-bubi, dece imi faci asta?
Eu: Ce teatru de cacat joci!
David: Da-i drumu, tarfa!
Alexa: Pe ei!Gorilele se duceau spre David si Kay, iar unu din ei il ia pe Alex, Alexa isi scoate mana din paru meu si se da inapoi un pas.
Eu: Nu aici, nu acum!
Alexa: Ti-e frica?
Eu: Tu nu esti constienta ca exista vanatori de vampiri ai varcolaci? Nu s-ar sfii sa intre in lupta asta, facand si alte victime, tot o data!
Alex: Are dreptate, dar ce sa iti zicem tie?
David: Exact, esti cam incuiata la minte!Alexa privi in jur cateva secunde si se trezi spunand:
Alex: Gata!Gorilele se retrasera langa ea.
Alexa: Diseara, in partea pustie a plajei, 23:00, sa fiti acolo!
Eu: O sa fiu, singura!
Alex: No, no, o sa fim!
Alexa: Bine, va astept!Imediat Alexa si gorilele au disparut.
David: Eu nu vin, nu vreau sa pateasca ceva Kay doar pentru ca voi sunteti prosti!
Alex: Ce jeg esti, te gandesti doar la tine!
Eu: Are drpetate! Nu avem nevoie sa pateasca ceva Kay, chiar nu vreau asta, o sa mergem doar noi.
Alex: Bine, fie..
Kay: Vreau si eu sa vin!
David&Eu: Nu mergi nicaieri!
Kay: Nu e corect, eu nu am nici o putere.. Vreau si eu puteri!
Eu: Kay, te rog, asculta-ma, nu vreau sa patesti ceva!
Alex: Voi ramaneti, ne ducem doar noi.
David: Nu ma importivesc!
Alex: David, trebuie sa o antrenam pe Sara, am descoperit ca poate sa vindece si sa atinga, trebuie sa mai facem teste.
David: Ok, hai undeva mai retras!Am plecat de acolo si am ajuns pe o parte a plajei unde nu era picior de om.
David: Bun, Alex, stai aici, Sara, aici si eu aici.
Alex: Ok.
Eu: Bine.
David: Sara, vreau sa te concentrezi, Alex o aa vina sa imi dea un pumn, tu trebuie sa ma protejezi, ca un fel de scut.
Eu: Ok..Kay privea de pe patura la cativa metri. Il vad pe Alex cum se duce spre David, isi ia avant, se pregatea sa-i dea un punn, cand de o data, il vad pe jos.
Eu: Alex!
David: A mers, ai facut un scut cu refecie, adica lovitura pe care a dat-o in scut, l-a lovit pe el!
Alex: Tareeee! *Zice el ridicandu-se.*
Eu: Misto!
Kay: Mito rau!
David: Incercam inca o data!Aceas chestie doar ca Alex voia sa-i dea un sut in stomac, dar s-a lovit singur.
Alex: A durut.
Eu: Super!
David: Bineeee!Am batut plama cu David, dupa l-am ridicat pe Alex de jos.
Alex: O sa o rupem pe Alexa!
Eu: Meh..
David: Atata timp cat esti atacata doar de ea, o sa fie usor!
Eu: Sa speram..
Kay: O sa o faci praf!
David: Hai gata cu asta, hai sa vedem ce mai poti sa faci.
Eu: Bine.David se uita la Alex apoi la mine. Isi musca buza si o cheama pe Kay langa el.
David: Ok, Sara, vreau sa te concentrezi, vorbesc serios.
Eu: Bine.
David: Vreau sa iti imeginezi ca o ridici in aer.
Eu: Dece pe ea?
David: Doar fa-o!
Eu : Bine!O privesc pe Kay, eram foarte atenta, o priveam si simt ceva, ceva ciudat.
Eu: Kay, vino la mine.
Kay: Ce s-a intamplat?
Eu: Incearca sa stapanesti apa!
Kay: Esti pusa pe glume?
Eu: Vorbesc serios, simt ceva in tine, sint ca ai puteri, dar nu stiu ce!
David: Deci nu mi se pare!?
Eu: Nu!
Kay: Uuuu, fainnn!Kay se uita la apa si isi opreste privirea la o groapa cu apa, se duce langa gropa si se concdntreaza.
In acel moment toata apa zboara din gaura direct le mine.
Eu: Ce dracu?
Kay: Nu cred!
David: Bine asa!
Alex: Ba, cum de, cum?Kay imi sari in brate.
Kay: Vreau sa mai vad daca pot sa fac altceva!
Eu: Incearca sa te joci cu sangele meu, e tot lichid!
Kay: E cam periculos..
Eu: Am zis!Kay tresari la urletu meu.
O vad cum se concentreaza, dintr-o data simt ca cedez, nu imi mai simteam corpul dar ma miscam, ma vedeam miscand, mergeam.
Eu: Ahhh, gata, stai, doare!
Kay: Scuze, scuze, scuze!Eu cand in ghenunci si vad cum se apropie de mine toti.
Alex: Sara, micuto, esti bine?
Eu: Da.
Kay: Am puteri! NU CRED!O vad cum sare in brate la David. Eram fericita pentru ea, dar ma secase de puteri pentru l perioada scurta, simteam asta.
Kay: Sara, esti bine?
Eu: Da, da. O sa imi revin.
David: Trebuia sa incerci pe noi, suntem mai puternici.
Eu: Adica vrei sa spui ca eu sunt slaba?Ma ridic brusc si ii trag o privire incruntata.
David: Nu, nu. Uite, chiar nu esti!
Eu: Vreau apa!Alex ma ia si ma pune pe patura, deschide umbrela sa stam la umbra, eram toti fericiti pentru Kay.
Kay: Sara, mersi, mersi ca m-ai ajutat.
Eu: Nu-mi multumi mie, ci lui David, deasta m-a pus sa fac testul pe tine, sa te simt.
David: Merit ceva?*Spuse zambind.*
Kay: Meriti pupiceiii! *Zise in timp ce sari le el.*~Peste 3 ore~
Eu: Cat e ceasul?
Alex: E 17:42
Eu: Devreme, mi-e foame!
Kay: Si mie!
Davdi: Dupa o balaceala ca asta e normal!Aveam toti pielea incretita de la prea multa apa. Eram epuizati, infometati si ne era super cald.
Alex: Hai sa mergem aa mancam!
Eu: Hai!
Kay: Hai azi!
David: Mi-e lene!Cu chiu cu vai am pornit la drum. Se pare ca eu nu mai aveam nici o putere in plus, iar Kay putea sa controleze orice lichid. Fie inghetat fie lichid.
Am ajuns la hotel si am mancat. In timp ce mancam aud o voce care ma striga, ma intorc, era Cris, ce naiba cauta el aici?
Cris: Buna iubire!
!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!
Gata!
Next? :3
Pupiceiiiii😘😘😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.