Cap-4

8.3K 335 37
                                    

CONTINUAM!

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Eu panicata am vrut sa plec dar el m-a apucat de talie si m-a lipit de usa.

Eu: Lasa-ma! *Am zis asta speriata*
Alex: Te rog, asculta-ma!
Eu: T-Te rog, lasa-lasa-ma sa ple-e-c!
Alex: Sara, nu plange, te implor, te rog, asculta-ma!
Eu: *Suspin**Oftat*
Alex: Of, micuta mea, inocenta mea.. Te rog, nu mai plange, te implor!

Nu l-am mai privit in ochi. El m-a luat in brate si m-a dus in camera lui.

Alex: Bine.. Hai sa-ti explic.. *A adus cufarul in fata mea si l-a deschis iar*
Alex: Da.. E normal sa te sperii la ce e aici.. Sunt.. Sunt vampir!
Eu: *Am inghitit in sec*
Alex: Am sange in sticlele astea si inimile astea aici sa nu fiu nevoit sa ucid pentru hrana, le cumpar de la altii..
Eu: Bine.. Foarte fain, ce sa zic? DU-TE DRACU! LASA-MA SA PLEC! VREAU ACASA! VREAU VIATA MEA MONOTONA INAPOI, NU VREAU SA STAU IN PREAJMA UNUI MONSTRU!
Alex: Sara, te rog, incearca sa privesti in mine partea umana, eu te iubesc, te rog, nu ma parasi!

Il plac.. Si simt ca ma iubeste.. Dar.. Daca sunt in pericol alaturi de el?

Eu: Hmhmm.. Ai pe aici un costum de baie pentru mine?
Alex: Nu, dar pot face rost in 3 minute, asteapta aici.
Eu: Stai, ce nai- ._. *Nici nu am mai apucat sa zic nimic ca a disparut..*

M-am intins pe spate in patul moale si urias.

°Peste 3 minute°

Alex: Pustoaico, am venit!
Eu: "Pustoaico"?
Alex: Fata de mine esti o copila, ai 16 ani, eu 1.118.
Eu: Cat? ◎_◎
Alex: Da, sunt batran, stiu :3
Eu: Da-mi o data costumul de baie si taci!
Alex: Poftim :3

Are niste gusturi super, trebuie sa recunosc, mi-a luat un costum atat de superb, negru, sutienul e cu niste bretela care se infasurau in asa fel incat sa formeze un X pe spate dar la partea de jos a fost o problema.. Avea tanga.. Special a ales asa idiotul..

Alex: Hai, sa te vad!
Eu: Nu cred, mi-ai luat tanga.. *Spun eu din baie*
Alex: Haiiii, suntem doar noi 2
Eu: Ok, ok..
Alex: WOW! Arati super!
Eu: Da, da, hai in apa :P

Am inotat putin apoi ne-am asezat pe mal, ne uitam cum usor, usor se facea intuneric, si el mi-a povestit tot..

In mare parte: El nu omoara, nu mai face asta, si nu e baiat de genu ala " O noapte si gata" , am simtit ca ma iubeste.. Ma simt protejata si ascultata.. Pentru prima data in 16 ani..

Adormisem cu capul pe pieptul lui:

Alex: Pustoaico?
Eu: *Cri, cri*
Alex: Atat de dulce <3

M-a dus cu grija in camera si m-a pus pe pat, m-a invelit bine apoi s-a pus langa mine si m-a strans in brate.

*-Dimineata-*
Alex: Neata pustoaico!

=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=

Sper ca va place, eu chiar lucrez din greu, dar imi place ceea ce fac <3
Next? :3 :*

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum