CONTINUAM!
=======:========:=======:=======:
M-am ridicat in picioare si am inceput sa ma invart di-colo-colo.
Atunci am vazult chelnerul insotit de patron, nu cred, patronul este chiar Stefan!
Eu: Stefan?!
Stefan: Sara?!
Eu: Nu-mi spune ca esti patronul!
Stefan: Bine, nu-ti spun.
Eu: Ok,ok, lasa asta, am nevoie sa inchiriez locul asta 3 zile, azi, maine si poimaine.
Stefan: Cu ce ocazie?
Eu: Mi-am pierdut tatal spiritual si vreau sa ii fac o inmormantare demna de tatal meu spiritual.
Stefan: Ok, asteapta sa plece cele 2 mese si localul e al tau, te costa.. Ahmm.. 100 de lei.
Eu: Nu conteaza pretul.
Stefan: Exact, tatal tau isi permite.
Eu: Mndeah..In acel moment simt cum o mana mare si rece se odihneste pe umraul meu, am tresarit si am privit in spate, era Dennis.
Eu: Oh, Dennis, perfect, bine ai venit.
Dennis: Nu am vreut sa te spreii, scuze.
Eu: Nu-i bai. Dennis, Stefan, Stefan, Dennis.Baietii au dat mana si eu am zambit, bun, sper sa fie totul ok..
Eu: Ahmm.. Stefan, eu si Dennis o sa incepem sa facem niste masuratori, ok?
Stefan: Atat timp cat nu deranjati pe nimeni, e ok.Am dat din cap afirmativ si l-am luat pe Dennis de brat, ne-am dus la o masa si cand sa masuram Liam ma prinde de brat si mi-a zis:
Liam: Ia masina si du te la magazinul de Omagii Funerare, ne descurcam noi aici.
Eu: Oh, Liam, iti multumesc.Am fugit ca arsa la masina, am pornit si am gonit pe strazile orasului pana la magazin.
Am ajuns, am coborat din masina si am intrat:
Eu: Buna ziua!
La tejghia era un barbat, inalt, si cu barba, iar pe un scaun statea o doamna imbracata la negru si eleganta.
Dansa: Buna ziua!
Dansul: Buna ziua!
Eu: Ahmm.. Stiu ca e un timp scurt dar, as vrea un sicriu de un maron inchis si astenut din matase rosu.Barbatul de la tejghia ridica spranceana dreapta si ma privea curios.
Dansul: Pentru cine, scuzati intrebarea.
Eu: Tatal meu.. Spiritual, cel care m-a crescut.
Dansa: Oh, condoleante.
Dansul: Condoleante.Eu mi-am tras nasul si am dat din cap afirmativ stergandu-mi lacrimile care aparusera iar.
Dansu: Pai, inainte sa dati comanda, hai sa va uitati ce avem, poate va place ceva de aici.
Eu: Bine..L-am urmat pe barbat si am ajuns intr-o incapere plina de sicrie de toate culorile. Erau si albastre, si verzi, toate culorile. Unul mi-a placut cel mai mult, era din lemn masiv, crem, lacuit si asternut rosu aprins, din matase. Parea potrivit, m-am uitat la barbatul care statea in fata mea si am zis cu vocea stinsa:
Eu: Acesta se potriveste, il iau.
Dansul: Bine, am nevoie sa vorbesc cu un adult.Am respirat adanc si mi-am pus mainile la tample, nervii ma acaparau.
Eu: Sigur, lasati-ma sa vorbesc cu tatal meu sa vina.
Barbatul a dat din cap afiragiv iar eu am scos telefonul, l-am sunat pe tata.
*Convorbire telefonica.*
Eu: Alo, tati?
Tata: Da, scumpo, ce este?
Eu: Pai.. Ahmm.. Am neviie de un adult, haide, vino..
Tata: Imediat, unde esti?
Eu: La Oamgii Funerare.
Tata: In 5 minute sunt acolo.
Eu: Bine, mersi, pa!
Tata: Pa.*Convorbire incheiata.*
Eu: Vine.
Dansul: Bine, hai sa bei o cafea cu noi, doresti?
Eu: Ahmm.. Sigur.Am mers inapoi in acea incapere, unde doamna statea la o masa cu 3 cesti de cafea pe masa.
Dansa: Hai, stai jos.
Eu: Multumesc.
Dansul: Eu sunt Daniel si ea e Fedora, suntem prieteni de familie cu parintii tai.
Eu: Aaa, incantata, sunt-
Fedora: Sara, stim, nu ma asteptam ca Lucy sa aiba o fata asa frumoasa, sincer.
Eu: Va multumesc. *Spun eu cu un zambet esuat pe fata.*
Fedora: Imi pare bine sa te cunosc, pari o fata buna.
Eu: Nu stiu ce sa zic, tata nu crede asta..
Daniel: Ah, dar dece?
Eu: Sunt o rock-erita, taietoare, ciudata si nu sunt matura, sau domnisoara, sau elenganta.. Asa vrea el sa fiu, sunt o dezamagire..
Fedora: Oh,nu, nu scumpo, nu spune asta, sunt 100% sigura ca Rich nu crede asta.
Daniel: Mereu si-a dorit o fiica.
Eu: Da.. Si s-a pricopsit cu mine.In acel moment pe usa magazinului intra tata, insotit de mama.
Tata: Salut, despre ce vorbiti?
Eu: Neimportant!
Daniel: Salut, bine ati venit! *Spune dand mana cu tata.*
Fedora: Bine ati venit! *Spune inbratisand-o pe mama.*
Eu: Putem sa ne grabim, va rog! *Spun eu ragusita.*Tata da din cap afirmativ si ma urmeaza. Ii arat sicriul si imi spune:
Tata: Faca pe asta il vrei, pe asta il luam.
Eu: Perfect!Am ales sicriul, am intrat in masina alor mei si tata a suna la firma care face cavourile. A ramas ca maine la 11 o sa fie gata.
Cavoul o sa fie masiv din marmura neagra. Am ales si crucea si tot, mai era doar sa verific mancarea si locul daca este gata.
Eu: Hei, baieti!
Liam: Buna, iubito!
Dennis: Salut!
Stefan: Hei!
Eu: Ce faceti?
Dennis: Bine, maine la 9 o sa ajunga tot ce am comandat.
Stefan: Si mancarea este aproape gata, doar ce se face atunci pe moment nu este gata.
Eu: Va multumesc baieti! Va iubesc!Ne-am strans toti la o imbratisare de grup si dupa eu zic:
Eu: Eu ma duc la doamna Willo, le voi suna pe fiicele ei si pe baiatul ei sa le invit la inmormantare.
Liam: Bine, scumpo, ai grija!
Eu: Am, si voi, pa!Am iesit din local si am intrat in masina, am pornit si am in graba spre doamna Willo.
Am ajuns, am coborat si am urcat in apartamentul ei.
Eu: Buna ziua!
Dansa: Buna, scumpa mea!
Eu: Am pregatit, tot, tot!
Dansa: Multumesc, draga!
Eu: Ramane sa va sun fiicele si baiatul, eu o sa ii sun.
Dansa: Cum doresti!M-a poftit in casa si mi-a pregatit cafea in timp ce eu o sunam pe Betty, fata cea mare a doamnei Willo.
*Convorbire telefonica.*
Betty: Alo?
Eu: Buna ziua, Sara Connor va deranjeaza, am sunat sa va chem la inmormantarea tatalui dumneavaoastra.
Betty: Si tu cine mai esti?
Eu: Sunt vecina cu parintii tai.
Betty: Aha.. Eu nu sunt in tara, deci nu vin.
Eu: Cum doriti, eu v-am informat.
Betty: Da, mersi.
Eu: O zi buna!
Betty: La fel.*Convorbire incheiata.*
Eu: Ce javra..
In acel moment imi suna telefonul, ma uit si vad ca e mama, raspund si o aud pe mama plangand.
※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
Gataa!
Next? :3
Pupiceiiii😘😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.