CONTINUAM!
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Am ajuns la hotel si am mancat. In timp ce mancam aud o voce care ma striga, ma intorc, era Cris, ce naiba cauta el aici?
Cris: Buna iubire!
Eu aproape m-am inecat cu aer in timp ce Alex se incordase al naibii de tare.
Ma ridic in picioare si ma intorc cu fata la el.
Eu: "Iubire"? Si ce naiba faci aici?
Cris: Am venit din Asia pentru tine! Mi-e prea dor de tine!
Eu: Cris, ti-am spus destul de clar, am terminat-o!
Cris: Eu tot te iubesc, nu ma poti face sa nu te iubesc!
Alex: Sara, cine-i asta?
Eu: E un fost de-al meu.
Cris: Si din nou actual. *Zise incercand sa ma sarute.*Eu ma feresc dandu-ma 2 pasi in spate. Alex se enerva la maxim, dar ii spuse foarte calm si incet:
Alex: Eu sunt actualul, stai departe de ea, daca nu vrei sa o patesti.
Cris: Sara, lasa-l pe cocalaru asta si hai sa mergem de aici! *Zise incercand sa ma ia de mana.*Ma dau cativa pasi in spate si il iau pe Alex de mana, il strang bine si ii zic lui Cris:
Eu: Cris, ce a fost, a fost, acum nu mai e, eu il iubesc pe Alex.
Cris: Nu-i adevarat! Minciuni!
Alex: Frate, esti obsedat?Cris ii trase o privire incruntata si apoi se uita la mine.
Cris: Chiar imi faci asta?
Eu: Nu iti fac nimic, intre noi nu mai e nimic!
Alex: Ai auzit? Acum fa pasi!
Cris: Asta nu se termina aici!
Eu: Ba eu cred ca da!Cris pleca nervos. Alex ma stranse de mana si imi zise:
Alex: Doar a mea!
Eu: Pentru totdeauna!
Kay: Awwww! Atat de dulce!
David: Bleah!
Alex: *Tuse* Jeg *Tuse*Am inceput sa radem toti.
Alex: Totusi ce cauta asta aici?
Eu: Nu stiu, am fost de comun acord sa ne despartim..
Alex: Cat ai stat cu el?
Eu: 1 luna.
Alex: Daca se mai apropie de tine ii rup capu!
Eu: Lasa-l, nu merita, e trcut, nu mai simt nimic pentru el, doar furie..
Alex: Si furia e un sentiment..
Eu: Mnda.. Oarecum..
Alex: Dar dece furie? Tocmai furie? Ce a facut?
Eu: Nimic important.
Alex: Nu o sa-mi zici, no?
Eu: Nope.
Alex: Bine, deja e cam tarziu.. La cat a zis Alexa sa mergem?
Eu: La 23:00 si acum e 18:31.
Alex: Avem timp.
Eu: Sunt satula, ma duc sa dorm sa fiu odihnita.
Kay: Buna idee, asta o sa fac si eu.
David: Si eu.
Alex: Atunci si eu.Asa a fost. Ne-am dus in camere. M-am asezat pe pat si mi-am inchis ochii. L-am simtit pe Alex cand s-a pus in pat, apoi cum a inceput sa ma sarute pe gat. M-a intors cu fata la el si a inceput sa ma sarute, eu raspunzandu-i la saruturi.
Eu: Alex, esti bine?
Simteam ca avea ceva, dar nu stiam ce anume.
Alex: Da..
Eu: Ba nu, nu esti.
Alex: Da, nu sunt..
Eu: Spune-mi, ce ai?
Alex: Nu vreau sa mergem sa ne luptam cu Alexa, nu merita, si mi-e teama ca tu si Kay sa patiti ceva..
Eu: Alex, puiule, nu o sa patim nimic.
Alex: .....
Eu: Promit! O sa ii scot fitele din cap aleia si o sa fie gata.
Alex: Asa sa faci, pisico!Am inceput sa rad in timp ce el ma lasa brusc pe spate. Ii simt buzele moi pe pielea mea.
Eu: Aleeex!
Alex: Da!?
Eu: Lasa-ma sa-mi fac dus, sunt sarata de la apa!
Alex: Bine, fie!Mi-am luat prosop si am intrat in cabina de dus. Dau drumul la apa si simt cum toti stropi imi mangaiau pielea in trecerea lor. Apa era calda.
Il aud pe Alex cum intra in baie. Apoi in cabina de dus, ma intoarce cu fata pe o parte a cabinei, era rece, si impactul puternic. Ma saruta pe spate si ma musca.
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.