Cap-43

3.3K 164 15
                                    

CONTINUAM!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Liam ma imbratise si zambi larg. Se apropie tot mai mult de mine, atuni poc!

I-am simtit buzele lui moi si uscate pe fruntea mea. Iar eu l-am strans in brate.

Liam: Sara, te iubesc, imi esti exact ca o sora!

Eu eram trista, da, eram! Eram indragostita de Liam, dar era mai bins asa. Mi-am inghitit lacrimile si am zis incet:

Eu: Si eu te iubesc, esti ca un frate!

Acesta zambi larg. Ma lua de mana si la conduse la masina. Ma uit la ceas si vad ca era 18:51.

Eu: Ce facem pana la 20:00?
Liam: Ahmmm... Film?
Eu: Oky! :3

Am mers in jur de vreo 10 minute si am ajuns. Intram, toti se uitau ciudat la noi pentru ca eram imbracati atat de elegant.

Liam: Buna seara!
Femeie: Buna seara!
Liam: Ce filme aveti pana la 20:00?
Femeie: Comedie sau horror, The Exorcist 2 si Vacanta de primavara 18+.

Liam cum auzi acel "18+" se uita pervers la mine.

Eu: The Exorcist 2! *Urlu ca o retardata.*

Liam incepu sa rada. Ma ia de mana si se uita la doamna imbracata in alb.

Liam: 2 biele, in fata, va rog!

Zis si facut, 2 bilete, randul 3, am luat popcorn si sucuri. A inceput filmul, la inceput a fost foarte plictisitor..

Liam: Plictisitor..
Eu: Mndea..* Am zis si mi-ai sprijinit capul de umarul lui, acesta imi puse mana pe picior, eu tresarind, inima incepuse sa-mi bata tot mai tare. Ma mangaia pe picior, o nu, baiatul asta vrea sa ma ud!? :)))

Ii indepartez mana grijului si imi rodic capul de pe umarul lui, el se uita la mine confuz.

Liam: Am facut ceva gresit?

Eu privesc in gol si ii zic soptind:

Eu: Tu nu, doar eu..

Liam ma ia de maxilar si ma face sa ma uit la el. Inghit in sec, ochii aia, buzele alea, parul ciufulit care arata extrem de sexy! Oh, ma omoara!

Liam: Sara, ce ai?

Am luat o mana de popcorn si am aruncat-o in el ranjins ca o idioata in timp ce i-am zis:

Eu: Lasa-ma, porcusor de Guineea!

Liam ma privea nervos, ia popcorn si il arunca in mine, am continuat sa ne batem cu popcorn si sa radem vreo 5 minute, pana cand a venit paza si ne-a dat afara din cinema.

Liam: E doar vina ta! *Spune razand.*
Eu: A mea? SUNT PLINA DE POPCORN! *Spun razand.*

Lumea se uita la noi. Liam ma prinde de mana si se apropie de mine. Imi lipeste corpul de al lui. Atunci am realizat ca incearca sa ma sarute, m-am desprins din bratele lui si am gasit repede o scuza, telefonul mei era in cinema.

Eu: Telefonul!
Liam: Ce e cu el?
Eu: E in cinema!
Liam: Hai sa-l luam!

Intram dar paza ne opreste, discut cu ei si ma lasa sa ma duc sa imi iau telefonul.

Imi iau telefonul si ies, la masina ma astepta Liam, la fel de perfect si dragalas. Cand ma vede imi zambeste, eu raspunzandu-i.

Liam imi deschide uusa intru, intra si el, pornim, era tarziu. 19:59.

Eu: Uhh.. Cam tarziu..
Liam: Nu trebuie sa fim la ora fixa dar o sa ia cam 20 de minute pana ajungem.

Linistea se lasa eu imi scot popcornul din par si apoi incep sa il scot pe cel in parul lui. Ii ciufulesc parul la loc si suntem gata.

Ajunsi acolo vad ca ceasul era 20:21, bun.

Liam imi deschide portiera si imi intinde mana, accept ajutorul si ies, imi intinde bratul, mergem, urcam scariele si intram.

Atunci am observat ca toate privirile erau pe noi. Am rosit dar Liam m-a strans de mana si mi-a dat curaj, am pasit spre masa unde erau ai mei.

Liam mi-a tras scaunul sa ma asez, foarte politicos, se aseaza langa mine si zambeste.

Eu: Am venit!
Tata: Unde ati fost? *Intreaba el serios.*

Pe noi ne bufneste rasul. Ma uit la Liam, avea papionul stram, rad de el, dupa ii indrept papionul.

Liam: Fa-l frumos femeie, ma faci de ras! *Zice acesta razand.*
Eu: Eee.. Vrei sa te si injur, iti zic de mama!

Mama si tata au inceput sa rada, Liam ma privea atent in timp ce eu ii indreptam papionul.

Tata: Sara, Liam, intre voi doi e ceva?

Cu astea spuse m-am oprit din a zambi si am privit in alta parte. Liam trase aer in piept si spuse in timp ce se dadu mai departe de mine:

Liam: Nu domnule, nu este nimic! *A pus accentul pe ulgimul cuvant, clar ni isi dorea nimic cu mine.*

Imi simt lacrimile in ochi, ma ridic.

Eu: Ma scuzati, ma duc pana la baie.

Am plecat spre baie grabita, ajuns acolo nu m-am putut abtine si am izbucnit in plans.

Fara sa observ in baie intra Liam, ma cuprinde de talie si ma intreaba ingrijorat:

Liam: Sara,te rog, nu plange, ce ai?
Eu: Nimic, sunt bine! *Ii zic zambind si stergandu-mi lacrimile.*

Liam se ma intorse cu fata la el, ma lua in barate si ma stranse.

Liam: Pustoaico, spune ce ai!
Eu: Nimic!
Liam: Ba ai ceva!
Eu: Ba nu!
Liam: Spune-mi! *Se rasti el.*
Eu: Nu, nu am nimic, sunt bine!
Liam: Nu, NU ESTI! NU MAI TOT ZICE ASTA!

Eu izabucnesc si mai tare in plans.

Eu: As fi, daca m-ati mai face sa sufar si sa nu ma nai chinuiti!

Liam se uita confuz la mine.

Liam: Sara, ce ti-am facut eu?
Eu: Dai sa ma saruti, esti tandru si dulce si dupa esti un porc, esti rece, nu te mai juca cu mine, nu sunt una din curvele tale!

La auzul vorbelor mele Liam se infruie, in acel moment simt cum palma lui dreapta facd contact cu obrazul meu stang facandu-ma sa-mi intorc capul spre dreapta.

Linistea se lasa, Liam raspira sacadat, eu priveam podeaua baii, lacrimile imi curgeau siroaie.

================================

Gataaa!
Next? :3
Pupiceiiii😘😘😘

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum