Cap-45

3.2K 167 35
                                    

CINTINUAM!

T_T @@@@@@@@@@@@@@@ T_T

Incep sa citesc iar revistele dau muzica si mai tare, dar,aud usa cum se tranteste la perete, facandu-ma sa ma intorc plicisita. Liam sparsese broasca de la usa, mnda, idiot!

Liam: Sara, vreau sa vorbim!
Eu: Nu avem ce sa discutam, dar ai 2 variante:
-1 Ori ma lasi in pace pentru tot restul vietii.
Sau 2 ma voi face singura disparuta din viatile voaste! * Ii zic aratandu-i mana cu bandajul.*

Liam facu ochii mari si ma privi ingrijorat.

Liam: Sara, te rog!
Eu: Liam, tu imi alegi destinul, vrei sa regreti dupa?

Liam se opri brusc, inghti in sec si privi in jur. Se uita iar la mine si o lacrima ii curge pe obraz, o sterge imediat si iasa pe usa.

Eu ma duc si inchid usa, se pare ca nu o saprsase, avea cheia de rezerva, urlu dupa Alan.

Eu: ALAN!
Alan: Da?!
Eu: Da-mi cheia de rezrva, idiotule! NU SUNTETI IN STARE DE NIMIC!

Alan ingrijorat imi da cheia si pleaca. Eu imi incui usa si continui ce incepusem mai devreme.

Deci, da, peste 3 saptamani am concert cu trupele mele fovorite! Am chicotit si am sarit ca arsa de jos, ma duc la dulap si ma schimb.

Imi iau un tricou, negru cu BVB, cu buricul gol, rupt, franjuri, niste blugi la fel de rupti, negri, si bocancii mei in picioare. Imi fac un coc dezordonat si ma machez, ruj negru, rimel, tus si un cercel in forma de cruce intoarsa in urechea dreapta, cercelul fiind mare, pana la umar, negru.

Aratam dragut. :3 imi iau telefonul si iau bani la mine, cam 4 milioane, am planuri mari :3

Cobor scarile, Alan si restul angajatilor se uitau socati la mine.

Eu: Alan, unde sunt cheile de la masina tatei?
Alan: Domnisoara, cheile nu vi le pot da, nu le gasesc, cred ca le-a luat.

Eu stramb din nas si imi aduc aminte ca in garaj zace o Yamaha superba. Motocicleta aceea ma facuse sa ma indragostesc.

Eu: Alan, cheile de la Yamaha!
Alan: Imdeiat!

Imi aduce cheile, eu imi iau o geaca de piele si imi pun casca, pornesc si ies cu mare viteza.

Merg catre coafor. Mergeam cu viteza, eu stiam sa conduc, mai ales motoare, de mica, poveste lunga, detalii, detalii! :3

Am ajuns in fata coaforului, am parcat, baietii si fufele se uitau la mine. Imi dau gheaca jos, si o bag sub sa, exact ca[,]casca.

Intru in salon si toti ma privesc. Eu zambesc larg. Toti ma cunosteau drept "Sara Connor, fata celui mai bogat om din tara."

Eu: Saluut! :3

Toti imi zambesc si imi fac cu mana. De mine se apropie un frizer.

Frizer: Buna, eu sunt Aiden, cu ce te pot ajuta?
Eu: Buna Aiden, vreau sa.. sa ma vopsesc.. Albastru!

Aiden zambi, imi intinse mana, il prind si ma trage brusc la el.

Aiden: O idee ce ma incanta!

Ma pune pe un scaun si imi desface parul, cat timp isi face treaba, discutam.

Eu: Sii, Aiden, cati ani ai?
Aiden: Am 21, fac, pe 4 august.
Eu: Nu cred, si eu tot pe 4 august m-am nascut! *Spun zambind larg.*
Aiden: Foarte fain!

Eu zambesc si imi scot telefonul din buzunar, ma uit la ceas, vad ca e 16:29.

Aiden: Siii, vad ca asculti BVB, si eu sunt fan!
Eu: Uuh, dupa mult timp dau de un rock-er! :3
Aiden: Ai auzit ca peste 3 saptamani vin BVB si Falling In Revers in oras la noi?
Eu: Da, abia astept!

Se lasa linistea cateva minute. Dar Aiden o sparge cand incepe sa cante versurile melodiei BVB-In The End.

Eu raman placut surprinsa, are o voce superba, la fel ca aspectul sau, logic!

E inalt, brunet si ochii albastri, are parul ridicat si ciufulit, varfurile fiind de un albastru inchis apoi deschis. Un fizic de Adonis, buze rozalii. Era imbracat intr-un tricou negru, pe care acum am observat ca scria "Slipknot". Blugi mulati pana la ghenunchi apoi largi pana in talie, rupti, negri. Si bocanci.

Eu: Cam cat o sa dureze pana termini?
Aiden: Vreao o ora, ai parul destul de lung, chiar foate lung!
Eu: Mnda..

Aveam parul pana la fund.

Eu: Taie-l pana la mijlocul spateleui.
Aiden: Esti sigura?
Eu: Da! Dar tot filat, cum e acum.
Aiden: Normal.

Dupa 10 minute a terminat de potrivit parul, acum il spala, il usuca si il vopseste. Dupa il spala iar.

Eu: Siii, Aiden, ce iti place sa fac in timpul liber?
Aiden: Ahmmm.. Pai.. Nu stiu.. Sunt mai retras de fel.. Adica aici lucrez pentru bani, in rest nu am prieteni si nu prea ies..
Eu: Me too.. Dar eu nu ies din camera, asta e faza.
Aiden: Cum? Tu, fata cu cei mai multi bani, nu iesi in cluburi, nu stai cu baetii buni, nu iesi cu prietenele la mall si nu bei pana nu mai poti si nu conduci ca o disperata pe strazi noapatea?!

Eu ii raspund sec:

Eu: Nu.
Aiden: Eu asta as face daca as fi in locul tau.
Eu: Pai, ca sa ies imi trebuie prieteni, ceea ce eu nu am, nu prea imi mai place societatea..
Aiden: Me too..

Hmm.. Aiden pare de treaba.. E dragut si ma intelege, oarecum.

Peste inca 10 minute de liniste sparge linistea.

Aiden: Aproape gata!
Eu: Uuh, abia astept sa vad!

Eu il analizez in oglinda pe Aiden, abia cand isi ridica capul si ma priveste in oglinda observ un piercing in spranceana unul in buza si unul in nas.

Eu: Ahh.. Vreau si eu.. *Zic trsita.*
Aiden: Piercing?
Eu: Da.. Dar.. Eu deja imi fac rau singura ca ma vopsesc! *Zic razand.*
Aiden: Cati ani ziceai ca ai?
Eu: Fac 17..
Aiden: Uhh, minora..
Eu: Aham..

Aiden isi face treaba, dupa alte 10 minute de liniste se opreste si imi zice.

Aiden: Daca vrei piercing, iti pun eu, unde vrei fara bani.
Eu: Ce face?!
Aiden: Da!
Eu: No, no, daca e sa-mi pui, iti dau bani!
Aiden: Nu conteaza, vreau sa te ajut, stiu ca nimeni nu s-ar incurca sa-ti puna pentru ca tatal tau e foarte periculos, dar nu-mi pasa, si eu am fost ca tine.

Eu ii zambesc, dintr-o data pe usa intra un chip extrem de familiar.

????????????????????????????????????

Gataaaa!
Next? :3
Pupieciiii😘😘😘

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum