CONTINUAM!
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
M-am intristat putin la vorbele lui, dar nu stiu dece.
Ii iau fata intre palme si imi lipesc fruntea de a lui:
Eu: Daca te aude Nana, te nenoroceste! *Zic razand.*
Acesta incepu sa rada, am fost intrerupti de Alan.
Alan: Ma scuzati, masa este gata!
Eu: Multumesc Alan, esti un dulce!Alan imi zambi facandu-mi cu ochiul, Liam se incorda.
Eu ma ridic si imi incalt pantofii, imi iau plicul in mana, imi bag telefonul, un pachet de servetele, un parfum de poseta, rimel, tus si ruj, pentru conturare machiajului.
Liam isi lua pantofii, camasa si sacoul, ma trase de mana si imi inmana papionul.
Eu: Sti sa machezi o femeie si sa o faci la unghii dar nu sti sa legi un paion?
Liam: Mnu.. *Zise acesta rusinat.*
Eu: Fraiere!
Liam: Bleago!Imi intinse bratul, il prind de brat si pornim spre usa, coboram scarile, in livind ii vad pe parintii mei. Mama se uita cu zambetul pe buze la noi, tata se uita la miscarile lui Liam.
Mama: Aratati superb!
Eu: Multumesc, mama!
Tata: Esti superba! Sa ai grija de ea, daca nu... *Ii arata pumnul.*Eu si mama incepem sa radem.
Liam: Sigur domnule, orice pentru sora mea!
Ma uit la el si ii scot limba.
Liam: Vrei sa ramai fara ea?
Eu: Hai sa mancam si taci o data, ai o gura cat o sura!Tata si mama bufnira in ras.
Liam: Aa, da?
Eu: Taci acolo!Il iau de mana si ne ducem in bucatarie, totul arata superb, ma pun la masa si incep sa infulec.
Liam: Mai usor nemancato!
Eu: Taci, mi-e foame de mor!Dupa 20 de minute am mancat. Eram gata de plecare. Ma uit la ceas si vad ca era 15:37. Bun.
Eu: Mami, tati, suntem gata sa plecam!
Tata: Bine scumpo, sa aveti grija!
Mama: Va iubim!Liam imi intinse bratul, il iau de brat in timp ce le fac cu mana alor mei.
Liam ma conduce la masina lui superba. Un Audi A8 superb, negru mat, tunat.
Eu: Ador!
Liam: Stiam ca o sa-ti placa, uita-te la numar!Ma uit si vad ca era negru, scrisul alb, scria "SEX". Ma uit la Liam si dau din cap dezaprobator. El ranjeste pervers.
Eu: Nu ma urc cu tine in masina cand ai privirea asta! *Spun razand*
Liam: Treci! *Spune razand*
Eu: Nu! *Spun in tim ce ii scot limba*El venea spre mine, eu radeam de mama focului, vecinii se uitau la noi.
Eu: Ce o sa imi faci? Ha?
Liam: Oh, nu ai spus asta!
Eu: Ce am zis?Atunci ma apucat de talie si m-a pus pe umarul lui, rochia scurta lasa sa se vada putin din lenjerie.
Eu: Liam, idiotule, lasa-ma!
Liam: Ok!Ma aseaza pe capota masinii, se intinde peste mine si ma saruta pe frunte.
Liam: Acum hai sa mergem!
Eu: Ok..*Am spus soptind.*M-a ridicat de pe capota, mi-a aranjat parul si rochia si mi-a deschis usa. A intrat si el in stanga la volan si am pornit.
Eu: Unde mergem?
Liam: La un local foarte elegant.
Eu: Ok..Peste cateva minute am ajuns. Era foarte frumos si mare. Mi-a deschis usa si am coborat.
M-a condus inauntru, ne-am pus la o masa undeva mai retras.
Eu: Ahmm.. Foarte frumos, dar dece suntem aici?
Liam: Discutam.. Radem.. Ne cunoastem mai bine..
Eu: Ok, hai!Nu am apucat sa discutam foarte multe ca imi atrage atentia scena pe care se facea Karaocke.
Eu: Uuh, hai sa privim!
Zica catre liam care venea dupa mine. Dupa ce termina o fata de cantat doamna de pe scena intreaba daca mai doreste cine. Atunci Liam ridica mana. Am ramas masca.
Liam: Ahmm.. Aici, de fata, partenera mea ar vrea!
Eu am tresarit.
Eu: Eu ce?
Liam: Da, vrei!
Eu: Liam, eu nu stiu sa cant! *Zic soapta.*Liam ma ia de talie si ma pupa pe frunte.
Liam: Ba da, sti! Si canti super!
Ma impinge spre scena, urca cele 3 trepte. Doamna imi imaneaza microfonul si imi spune sa aleg melodia sa vedem daca trupa o stie.
Se pare ca stiau melodia, perfect! *La media este melodia.*
Iau microfonul strans in mana si ip privesc pe Liam care privea incantat de situatie. Am incsput sa cant, am inchis ochii si m-am concentrat.
Cantam si cantam, strangeam microfonul in mana. Eu, in mintea mea ma auzeam oribil, cand vine refrenul unde trebuie sa ridic notele descjii ochii si ii vad pe toti masca. Liam era cu ochii cat cepele si gura cascata.
Am inghitit in sec la scurta pauza catre ultimul refren.
Melodia s-a terminat si eu am coborat de pe scena, toti ma priveau socati. Eram sigura ca ma facusem de ras.
Eu: Uite, m-am facut de ras! *Zic in soapta catre Liam dandu-i o palma dupa cap.*
Liam: Ah, eu nu cred! Ai cantat superb!Atunci am ridicat capul si l-am privit, in jurul nostru se aud o multime de aplauze si fluieturi.
Eu ma fac rosie ca racul si toti striga "Bis, bis, bis!" .
Eu: Liam, hai sa mergem!
Liam: Nu,nu,nu!Atunci un baiat blond cu ochii ca marea se apropie de mine si imi sopteste:
Baiat: Bis sau alta melodie, ce alegi?
Eu am inghitit in sec uitandu-ma la Liam care zambea ca un idiot.
Eu: Liaaaam!!!
Am strigat la el facandu-i semn spre usa.
Degeaba, vine la mine si ma ia pe sus, ma pune pe scena si imi zice:
Liam: BIS SAU ALTA MELODIE!
Imi spune acesta tare si raspicat. Eu inghit in sec si ma ridic in picioare.
Am spus melodia baietilor ce cantau la instrumente. S-au conformat imediat.
Tot timpul melodiei am tinut ochii inchisi. Auzeam lumea cu fluiera si aplauda. Era incantata ca le placea dar intram in pamant de rusine.
Dupa ce am terminat si melodia asta am trecut pe langa toti, inclusiv Liam, mi-ai luat plicul si am iesit din restaurant grabita. Liam din spate ma prinde de mana si ma intoarce spre el.
Liam: Sara, ce ai?
Eu: Vreau acasa!Liam ma imbratise si zambi larg.
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.