Cap-55

3K 146 34
                                    

CONTINUAM!

©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©

La simtirea afectiunii am bufnit in plans, mi-am bagat capul in piepful lui, de-a binelea zic, stateam ghemuita la pieptul lui deja de 15 minute.

Liam: Sara, vreau sa te..
Eu: Sa ma ce?

Cum am spus vorbele astea Liam era deja deasupra mea, coatele lui fiind de o parte si de alta a capului meu. Picioarele de o parte si de alta a bazinului meu.

Eu: Liam, ce faci?
Liam: Te rog, vreau sa te fac fericita!

Am inghitit in sec, am ramas stana de piatra. Sa ma faca fericita? Asta a sous si Alan, astia ma vor doar in pat.. Ah..

Eu: Liam, daca nu te dai tu jos te dau eu!
Liam: Sara, te rog!
Eu: Alan ma face destul de fericita, multumesc!

Liam pufni usor, isi intoarse capul catre drepata apoi se uita iar la mine. Se uita chiar in ochii mei, ma pierdeam in negrul lor intens, ochii lui erau atat de negri ca nu deosebeai irisul de pupila.

Liam ma scoase din transa ochilor sai incepand sa vorbeasca, ochii mi se plinbau pe fata lui, ah, Liam a fpst dintodeauna un baiat superb, pielea lui alba si oarul ca taciunele, ochii la fel de negri si buzele rozalii si pline, corpul de Adonis si cele mai mici detalii, e perfect, serios!

Liam: Stiu ca Alan te face fericita, dar el te face fericita doar fizic.

Eu fac ochii mari si ma uit la el socata, de unde stia asta?

Eu: De-
Alan: Sara?

Am fost intrerupta de Alan care era prin padure in cautarea mea. Ah, nu am chef de el, deloc...

Liam: Am fugit! *Spune si ma pupa apasat pe frunte, apoi pleaca grabit.*
Alan: Sara?!
Eu: Off, aici!

Alan se apropia de mine, eu inca eram intinsa lenes pe iarba rece.

Alan: Ce faci aici?

Incerc sa fug cat mai departe de tine si de orice alta fiinta umana.. Sau inumana, vreau singuratate, cer prea mult? Spun in gandul meu..

Eu: Imi fac ordine in ganduri..
Alan: Esti bine?
Eu: Nu! Nu sunt, nu stiu ce am.. Ahh, simt ca.. Nimeni nu e cu adevarat langa mine, ma simt singuta, chiar daca sunt inconjurata de o gramada de persoane..

Alan se pune langa mine, da sa ma ia in brate dar eu refuz.

Eu: Alan, nu pot..
Alan: Ce nu poti? *Intreaba acesta sprijininduse in coate si privindu-ma fix.*
Eu: Nu nai pot, nu mai vreau sa mint..
Alan: Ce vrei sa spui?
Eu: Sa mint ca intre noi e ceva.. Amandoi stim ca noi avem doar o relatie doar fizica, nu mai vreau sa continuam asa.. Nu mai vreau deloc!

Mare a fost greseala sa spun apsta pentru ca in a 2 secunda ma trezesc cu Alan peste mine cu mainile in gatul meu.

Alan: Am impresia ca ai uitat ce pot sa iti fac, micuta Sara.
Eu: Nu, nu am uitat, si ah, ce tare imi doresc sa ma dau dracului o data, sa plec dracului de aici.

Alan ma privea cu un zambet pervers pe fata.

Alan: Pai am o idee, te mai fut o data si dupa te omor, ce zici?
Eu: Ah, imi convine sa ma omori direct!

In acel moment am simtit o palma lipindu-se agresiv de obrazul meu, imediat am simtit gustul metalic de sange.

Imi pun mana la buza, sangele curgea incet dintr-o mica crapatura.

Eu: Ah, ce jigodie sunt, pe Liam am fost suparata dar pe tine ca mi-ai dat o palma, asta fiind a 2, te-am iertat, oare dece? A da, PENTRU CA PE LIAM IL IUBESC SPRE DEOSEBIRE DE JEGUL DE TINE!

Cu astea zise inca o palma imi lovi obrazul, stang de data aceasta.

Alan: Mai vrei?
Eu: Da, hai, loveste-ma in conti-

Nu am apucat sa zic ca am fost intrerupta de un lup care l-a luat una-doua pe Alan de pe mine, era Liam, ah, doamne, Liam, te iubesc!

Alan: Oh, ti-a venit iubitelul!
Eu: Liam, ce faci aici?
Liam: Nu imi las eu sora la greu!

Cu astea zise, nu stiu cum, dar in secunda 2 am fost urcata in spatele lui si goneam prin padure.

Eu: Liam, unde mergem?
Liam: La pestera, aven nevoie de intariri!
Eu: Oh, Liam, te iubesc, esti salvarea mea!

Spun asta si ma lipesc de spatele lui, oh, sunt atat de fericita ca el nu a renuntat la mine. Il iubesc si il vreau aproape.

Liam: Am ajuns!

Ma uit in fata si zaresc pestera, ooh mi-e atat de dor de Nana, Doc, Robert.. Imi lipsesc!

Eu: Heiiii!

Am intrat si toti s-au uitat la mine, Nana, Doc si Robert au sarit pe mine, o imbratisare stransa. Ahh, mi-a fost atat de dor!

Eu: Gasca, vreau sa-mo cer scuze ca am fost o proasta, dar nu mai voiam pe nimeni langa mine..
Nana: Nu e nimic, ai avut o perioada mai proasta, am inteles.
Liam: Bai, nu uita dece suntem aici, Sara!
Eu: Ah, da, dece suntem aici?
Liam: Sa te ajutam!
Eu: Nu am nevoie de ajutor, ma descurc.

Liam ma privea atenta si da dezaprobator din cap.

Liam: Nu te descurci, puterile tale nu merg al el si e mult mai puternic decat tine.
Eu: Eh, ma descurc eu cumva.
Nana: Ce?
Doc: Cine?
Robert: Ce se intampla?

Eu ma uit la ei si incep sa rad isteric, nu atiu ce m-a apucat, dintr-o data mi se pare foarte amuznt tot ce se intampla.

Liam: Sara, esti bine?
Eu: Aham, doar ca uite si tu!

Toti se uitau nedumeriti si ingrijorati la mine.

Eu: Oh, uita-te si tu, viata asta isi bate joc de mine, jur, dar e amizant ca eu contonui sa particip la acest joc idiot! Hahaha! 1.000-0 Viata-Sara, viata mereu castiga.

Eram pe punctul de a face inca o criza de nervi, dar, ceva m-a impiedicat.

Liam: Sara, uita-te la mine, uita-te la mine am zis!

M-am uitat la el si instantaneu m-am calmat. Avea mainile pe obrajii mei si eu mainile peste mainile lui.

Eu: Oh, Liam, cum de mereu reusesti sa ma calmezi?
Liam: Nu stiu, asta voiam si eu sa te intreb..

Stateam si ne uitam unu in ochii celuilalt, ma pierdeam in ochii lui ca carbunele de negri, atat de perfecti.

Dar ma trezesc din transa inediat din cauza lui....

√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√

Gataaa!
Next? :3
Pupiceiii😘😘😘

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum