CONTINUAM!
◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎
Linistea se lasa, Liam raspira sacadat, eu priveam podeaua baii, lacrimile imi curgeau siroaie.
Liam se calma brusc, ma privea cu lacrimi in ochi, se apropie de mine, eu ma dau in spate, cand incerca sa ma apuce de mana fug din baie, ocolesc multimea si ies afara, in fata restaurantului.
Vad un taxi, ii fac cu mana, opreste si ii zic sa ma duca acasa, platesc, cobor si ma duc direct in camera mea, imi arunc pantofii prin living, Alan se uita ingrijorat la.mine, aveam rimelul intins din cauza lacrimilor, se apropie de mine si eu urlu cat ma tin plamanii:
Eu: NU, STATI DEPARTE DE MINE! TOTI! NU VREAU SA VA MAI VAD, PE NICIUNU! NU VREAU SA MAI VAD OAMENI.IN VIATA MEA! M-AM SATURAT DE VOI, VA URASC! LWSA-TI-MA DRACULUI IN PACE!
Zic zbierand si plangand, Alan se uita speriat si ingrijorat, urc in camera si incui usa, in timp ce plang imi iau schimb si lama mea veche, norcoul meu era ca avea marginea din argint pur, sa nu poata ruginii. Ma dezbrac si intru in dus, incep sa ma tai adanc si sa suspin, imi tai venele de la mana stanga, degeaba, nimic, sunt vampir, dar era durere ingrozitoare pentru ca lama era de argint.
Stateam jos, in sejut, cabina era plina de sange si eu plangeam fara oprire. Nu puteam sa cred, a dat in mine, m-a lovit, nu.. Nu ma va mai atinge cat o sa traiesc, nu..
Am inceput sa plang si mai rau, ochii mei erau rosii de la atata plans, aveam mana ciopartita,nu-mi pasa, el, baiatul pe care il iubesc, a dat in mine, m-a lovit..
Nu o sa il mai pot privi niciodata in ochi, nu.. Nu vreau sa il mai vad..
*Peste cateva ore.*
Ma trezesc cu capul sprijinit de cabina, apa inca curgea, eu eram cu capul langa jetul de apa. Ma ridic in pociaore, atipisem pangand. Sangele nu mai curgea, spal cabina si scot din dulapiorul din baie un bandaj. Imi infasor mana apoi ma imbrac intr-un tricou lung, pana la ghenunchi cu BVB si o pereche de pangaloni scrurti, negri.
Vad ca ceasul e 02:24. Ma pun in pat obosita si adorm.
Dimineata ma trezesc, e ora 09:21. Mi-e foame dar nu am de gand sa ies prea curand din camera.
Aud batai in usa, nu raspund, Alan se aude in spatele usii.
Alan: Sara, ti-am adus ceva de mancare, stiu ca nu vrei sa cobori.
Am deschis usa putin si am intins mainile dupa tava, Alan vede bandajul care acum avea sange pe el, face ochii mari si inpinge usa, intra in camera si inchide usa dupa el.
Alan: Ce ai facut? *Intreaba ingrijorat, atinganu-mi mana.*
Eu: Nimic, si daca nu iesi in momentul asta o sa iasa urat.El ma priveste ingrijorat. Se indreapta spre usa si cand sa iasa ii zic:
Eu: Imi aduci niste bandaje negre?
Alan: Sigur, domnisoara! *Spune si iese.*Gata, stricasem si prietenia cu el. Mai aveam doar sa fug departe si sa uig de toti sia sinucid, sa fiu fericita. Atunci am realizat ca in ce sunt eu acum se numsete " Depresie " .
Am mancat si m-am pus in pat, la desene. Aud batai in usa, ma duc si crap usa sa vad cine e, era Alan cu bandaje negre.
Eu: Multumesc! *Zic intinzand mainile.*
Alan: Cu placere, mai doritit ceva?
Eu: Da, sa iei tava.Alan intra si ia tava, cand sa iese il.strig, acesta se intoarce catre mine.
Eu: Sa-mi aduci 100 de reviste cu festivale rock si dinastea, care au postere, scoci si o foarfeca.
Alan: Sigur domnisoara, imediat!M-am dus si mi-am schimbat bandajul cu unul negru. Nu ma vindecam ca un vampir, ma taiasem.cu argint, era bine.
Peste cateva ore aud batai in usa, nu eram sigura cine e, ma duc langa usa si crap usa foarte putin, il vad pe Alan cu o servitoare, aveau peste 50 de reviste si 3 role de scoci.
I-am lasat sa intre, i-am facut semn sa le puna pe covor.
Eu: Deci?
Alan: BVB, Nirvana, Asking Alexandria, Metalica, Falling In Revers, Slipknot, AC/DC, Eluveitie, Sonata Artica si inca multe alte trupe pe care nu le-am retinut si nici nu stiu daca am pronuntat toate trupele bine..
Eu: E bine, multumesc, vreau sa stiu daca ai mei sunt acasa.
Alan: Nu, nu sunt.
Eu: Ok, adu-mi o sticla de Jack si un pahar si gheata.
Alan: Dar--
Eu: AI CEVA DE COMENTAT?Alan dispare si incateva minute apare cu o sticla de Jack,un pahar si o cutiuta mica din metal care tinea gheata rece sa nu se topeasca.
Eu: Multumesc, te poti retrage.
Alan da afirmativ din cap si iese. Inchide usa iar eu ma duc sa o incui, las draperiile negre trase si ma duc sa aprind lumina. Imi pun un pahar de Jack si 2 cuburi de gheata.
Ingind toate revistele pe covor si incep sa le citesc si sa caut afise. Wow, Alan imi adusese niste reviste super! Chiar erau faine si aveau multe trupe, de la Slayer pana la Deep Purple.
Peste catva ore tot citeam prin reviste, agland ca BVB si Falling In Revers or sa vina peste 3 saptamani in oras la noi, eram entuziasmata!
Aud batai in usa, eu tocmai topaind de bucurie cu revista in mana, ma duc si deschid usa cu nasul in revista, cand ma uit in fata mea impietresc, nu mai pot zice nimic, inghit in sec si privesc.
Speram ca ceee ce vedeam se datora alcoolulji consumat, m-am frecat la ochi, dar in zadar, l-am privit si am dat dezaprobator din cap. Am inchis usa si am incuiat-o, imediat.
Liam: Sara, te rog, deschide!
Eu m-am indepartat de usa si am dat drumul la muzica, pe fundal auzindu-se melodia BVB-Goodbye Agony.
Incep sa citesc iar revistele dau muzica si mai tare, dar,aud usa cum se tranteste la perete, facandu-ma sa ma intorc plicisita. Liam sparsese usa, mnda, idiot!
::::::::::::::::::>:::::::::::::::::::::<::::::::::::::::::::::
Gataaa!
Next?
Pupiceiii😘😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.