CONTINUAM!
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Dintr-o data simt cum cineva ma loveste in spate, facandu-ma sa cad pe jos. Tot ce pot sa vad e o pereche de ochi rosi.
Deschid ochii si vad nimic. Da, vedeam nimic! Stiu, sun singura pesoana care poata sa spuna asta. :3 Sunt complet normala, jur!
Imi pun mainle pe fata sa vad daca mai aveam ochi. Realizez ca sunt legata si de maini si de picioare si simt ca am ceva legat la ochi. Ne miscam, cred ca eram intr-o masina.
Brusc aud ca se deschide o usa. Individul care era in fata mea imi ia materialul de la ochi. Il vad, il cunosc imediat.
Robert: Ce faci, papusica mea?
Ma intreaba in timp ce ma apuca de picior di ma trage la el. Eram in portbagajul unei masini.
Eu: Ia mana de pe mine, jegule!
Robert: Dar dece imi vorbesti asa, printeso?Privirea mea era plina de venin, ss putea citi ura, scarba, dezgust, nervi si dispret cand il vedeam.
Eu: Unde dracu m-ai adus?
Robert: Acasa!
Eu: Omule, tu esti sanatos la cap?
Robert: Da, dar tu m-ai innebunit!
Eu: Du te dracului!Acesta rase. Ma prinse de picior si ma trase la el.
Eu: Sa nu indraznesti sa ma atingi!
Robert: Ca de nu?
Eu: O sa vezi tu!Incerc sa rup sforile, vampir, super putere, dââ! Dar nu puteam.
Robert: Papusa, sunt suflate cu argint si spalate cu aghiazma!
Eu ma simteam slabita, incercam sa ma zbat, dar degeaba.
Robert: Alex ala te-a facut vampir, pacat...
Eu: Ce dracu ai cu mine? CE DRACU TI-AM FACUT?! CE VREI?!
Robert: Pe tine, si o sa te am!Ma lua in brate stil mireasa, eu secata de puteri nu putean sa fac nimic, doar sa il injur in fel si chip.
Robert: Te-am adus in haita noastra.
Eu: Ai adus un vampir la varcolaci? Mnda, mersi ca ma aduci sa ma omori!
Robert: Ei te asteapta, abia asteapta se te cunoasca!Eu inghit in sec. Bratele lui mari si puternice ma tineau bine, le simteam. Robert nu era urat, din contra, avea parul negru ca taciunele si ochii exact la fel. Avea pielea bronzata si corpul bine sculptat.
Eu: Dece m-ai adus aici?
Robert: Stiu ce esti, si avem nevoie de ajutor.. Un vanator de varcolaci a ranit 3 dintre ei, facem orice, doar ajuta-ne, te rog!Spuse in timp ce intra intr-o pestera intunecata si mare, simteam miros ds varcolaci, ii vedeam, unii erau transformati iar altii nu.
Robert: Te las jos si te dezleg, nu faci nimic, bine?
Eu: Bine.Ma lasa jos si ma dezleaga, imediat imi simt membrele corpului, ma ridic imediat in picioare si imi scot coltii.
Eu: Autoaparare, in caz ca vreun caine vrea sa faca ceva.
Robert: Urmeaza-ma!Ma duc dupa el, intram intr-o incapere mare si luminata de multe torte, langa foc vad 3 varcolaci transformati stand jos, erau raniti.
Robert: Ei sunt Nana, Doc si Liam, au fost taiati cu cutit de argint pur, te rig, ajuta-i!
Ma uit la el in timp ce ii pun mana pe barbie si ii ridic privirea din pamant.
Eu: Nu-s genu sa poarte pica, chiar daca dupa ce ii vindec ati putea sa ma jupuiti, tot va ajut, dca pot sa ajut o fac, cu drag!
Robert zambi si ma lua in brate, eu ii raspund la imbratisare.
Eu: Acum du te cativa metri in spate.
Asa si facu. Eu ma uit spre Nana, ii pun mana pe bot, Liam cum imi vazu mana voia sa o muste, am avut instinct si mi-am tras mana.
Robert: Liam, vrea sa ne ajute!
Eu: Liam, lasa-ma sa-ti ajut prietena!
Robert: E sora lui, deasta e asa de protector.Ma uit la Liam si dupa ii pun mana ii fata botului sa ma adulmece, se potolise, imi indrept aentia catre Nana, ii pun mana pe bot si o mangai, ma uit al rana ei, ma concentrez, rana incepe sa se inchida, Nana suspina de durere. Imediat se inchise rana si Nana se ridica in picioare.
Eu eram pe spate intinsa, eram secata de puteri, nu stiam ca era asa de greu.
Nana se transforma in om si ma ridica in sezut.
Nana: Scumpo, esti bine?
Eu: Da, vreau putina apa, daca nu te superi.Robert aduce niste apa rece si proaspata, beau putin si dupa ma ridic pe picioarele mele.
Ma indrept spre Doc, ma asez in ghenunchi si ii pun mana pe bot, mangaindu-l, acesta avea o rana usoara, o taietura, nu foarte adanca, ma concentrez si rana se inchidea usor, el suspina de durere, eu tremuram, mi se scurgea puterea.
Dupa cateva momnte rana acestuia disparu. El se transforma in om si veni a mine.
Doc: Esti ok?
Eu eram in 4 labe.
Eu: Da, 2 minute, va rog!
Robert: Mai ia niste apa.Beau si mai stau 2 minute sa imi revin. Na ridic in picioare si ma duc spre Liam.
Acesta isi feri botul de mana mea si maraia cand il atingeam.
Eu: Daca nu coopereaza, nu am ce sa ii fac.*Zic uitandu-ma la Robert.*
Robert: Liam, vrea sa te ajute!
Nana: Haide, te rog, lasa-o sa te ajute.Liam marai si inchise ochii. Eu ma pun iar in ghenunchi si ii pun mana pe bot, ma uit la rana lui, era adanca si mare.
Eu: Ok.. O sa ma sece grav.
Robert: Poti sa il ajuti?
Eu: Da, dar asta inseamna sa ma sece de puteri de tot! Si nu stiu ce o sa faca cand isi revine.
Robert: Te rog, ajuta-ne!Imi intorc privirea spre Liam. Ii pun mana pe bot si incep sa i mangai. Ma concentrez, el suspina in ultimul hal si eu faceam ca o posedata, rana lui se inchidea greu, foarte greu, dar nu ma lasam.
Ii prind botul si il mangai, el se calmeaza. Mai aveam putin. Cand rana se inchise eu lesin.
Simt niste labe mari pe pieptul meu si multe urlete, atat, dupa tot negru.
-=-+-=-+-=-+-=-+-=-+-=-+-=-+-=-+-=-+-=-+-=
Gataaa! Scuze ca nu am postat azi, nu am fost acasa, scuze!
Next-ul il pun maine sau la noapte, pupiceiiii😘😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.