Cap-52

3.4K 139 50
                                    

CONTINUAM!

(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

Eu: Cum crezi ca as putea sa simt ceva pentru tine dupa ce mi-ai facut? *Spun in timp ce lacrimile imi curg siroaie pe obraji.*
Alan: Sara, eu voiam doar sa te vad fericita dupa toate intamplarile care te-au facut sa suferi, vreau sa te vad fericita si a mea!

Eu ma blochez brusc din plans dar si din respirat. Nu stiu ce simt, il plac? Il iubesc? Il urasc? Ce simt? Simt nimic!

Alan: Sara, tu ce simti?

Isi pune mainile pe obrajii mei si imi sterge lacrimile.

Eu: Alan, tu chiar simti ceva pentru nine?
Alan: Da!

Mi-am tras nasul si l-am imbratisat. In ciuda a tot ce mi-a facut, aveam nevoie de o imbratisare, in momentele astea sunt distrusa.

Alan: Of, micuto, imi pare rau..

Stiam ca minte, prea multi au facut-o, dar nu conta, voiam sa fiu mintita, adica o minciuna nevinovata si frumoasa, macar atat voiam.

Alan: O sa fie bine!

M-a luat in brate, l-am strans puternic, lacrimile mele se oprisera, aveam nevoie de o imbratisare ca aasta chair daca era goala, aveam novoie sa simt caldura altui corp care ma tine strans la piept.

Am stat asa cateva minute bune, abia cand Alan mi-a zis ca trebuie sa mergem in casa ca se holbeaza lumea am realizat ca eu sunt in boxeri si acel tricou.

Eu: Ahmm, da, haide.

Alan m-a luat de mana si am mers in casa.

Eu: Ma duc sa dorm..
Alan: Bine, daca ai nevoie de ceva sunt aici.

Ma pupa pe frunte si se indreapta spre canapea.

Eu: Alan?
Alan: Da?
Eu: Nu te pot lasa sa dormi pe canapea, hai in camera.

Alan zambi larg, nu va ganditi ca am de gand sa dorm cu el. Ajunsi in camera mi-am luat o pereche de pantaloni scurti pe mine, tot negri, si i-am urat noapte buna.

Alan: Unde te duci?
Eu: La ai mei in camera.
Alan: E incuiat.
Eu: Dece?
Alan: Nu stiu, si la fratiorul tau mai mic e.
Eu: Ahmm.. Dece??
Alan: Habar n-am.

Nu stiam dece erau incuiat usile lor, oare a mea e incuiata cand plec si nu vin? Hmmm...

Eu: Ok, atunci dorm intr-o camera de oaspeti, noapte buna!
Alan: Sara, nu. Lasa, dorm eu intr-o camera de oaspeti.

Eu ma intorc si dau din umeri, ma duc spre pat, aud cum se inchide usa, imi aranjez perna inainte sa ma asez. Crezand ca sunt singura in camera m-am speriat de moarte cand Alan m-a luat intr-o imbratisare stransa.

Eu: Omule esti defect?

Spun speriata si imi pun mana la inima dupa ce am sarit in sus de la sparietura. Alan radea ca un idiot.

Eu: Nu mai rade!
Alan: Scuze dar tu nu ti-ai vazut fata! *Spune razand in continuare.*

Cu gandul la asta am inceput si eu sa rad, sunt sigura ca am aratat haios.

Eu: Da, bine, bine..
Alan: Ahh, vino aici!

Mi-a pus mana dreapta pe maxilar si m-a sarutat salbatic. Ahh.. Ahmm.. Cred ca imi cam place de Alan.. Sincer... hmmm..bshajabam.. Nu atiu ce gandesc..

Alan: Bun, asta a fost un sarut de "Noapte buna."

Alan da sa plece dar eu il prind de brat si il intorc cu fata la mine. Alan se uita nedumerit la mine.

Alan: Ce s-a intamplat?

Eu ma uit in ochii lui care erau luminati doar de razele lunii, ma apropi de el, ii pun mana pe abdomen si ii soptesc:

Eu: Ramai cu mine, fa-ma fericita!

La auzul vorbelor mele Alan tresari. Isi puse mainile pe obrajii mei si ma lua intr-un sarut salbatic. Eu raspunzadu-i cu drag la sarut. Da, il plac, il vreau, poate o sa ajung sa-l iubesc..

Sarutul devine pasional si plin.. Plin de sentimente.

Eu: Alan, te vreau!
Alan: O sa mai ai, deja ma ai!
Eu: Alan, nu vreau sex, vreau dragoste!
Alan: Dorinta ta e porunca pentru mine!

Cu astea zise, Alan ma arunca in pat, isi da tricoul jos si imi desparte picioarele, scapand de pantalonasii mei, ramanand dor in boxeri, iar.

Alan incepe si ma saruta pe gat, eu ii bag mainile in par si incep sa-l ciufulesc, isi baga mana pe sub tricoul meu si incepe sa imi maseze sanul stang, eu fiind sprijinita-n coate las capul pe spate, savurand momentele.

Ma musca de gat, imi lasa semne vinetii si negre, dupa ce musca saruta si trece cu limba peste ele. Eu ma musc de buza inferioara savrurand placerea.

Ma ridica in sezut si imi da tricoul jos, ma saruta pasional apoi coboar incet si chinuitor in jos, spre sani, ajuns la sani incepe sa-i muste si sa lase semne, eu gamand la fiecare muscatura.

Coboara la abdomen si incepe si aici sa lase semne vinete, imi traseaza cerculete cu limba lui extrem de jucausa si priceputa, imi lasa si nici saruturi pe abdomen. Buzele lui erau umezi si fierbinti.

Se ridica la nivelul meu si imi prinde buza de jos intr-o muscatura de toata frumusetea. Imi patrunde in gura, sarutul e unul salbatic si plin de placere.

In timp ce ma saruta imi pune mana pe chilotii din dantela, ma simte uda si fierbinte. Patrunde in chiloti si incepe sa maseze zona aceea mica si uda. Eu muscandu-ma de buza inferioara.

Ma patrunde cu un deget, eu icnesc si la capul pe spate, ma saruta pe gat in timp ce isi face treaba, ma patrunde rapit si dureros cu al 2-lea, eu imi arcuiesc coloana si gem scurt.

Ii simt buzele cum se arcuiesc intr-n zambet pe pielea gatului meu. Patrunderile lui continua.

Il indepartez de pe mine si ii desfac cureaua de la pantaloni, se ridica si isi da pantalonii jos, urmati de boxeri, berbatia lui mare e intarita la maxim, ini da jos boxerii si se aseaza intre picioarele mele.

Ma saruta pe gat si eu ii prind buza inferioara intr-o muscatura.

Acesta geme scurt si imi zambeste. Imi daruta sanii si ii musca. Imi ia mainile si le pune deasupra capului meu, se aleaca spre mine zi imi sopteste:

Alan: Acum te fac faricita!

→→→→→→→→→→→→→→→→→→

Gataa!
Next? :3
Pupiceiii 😻😘😘😘💪

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum