Cap-71

2.7K 141 29
                                    

CONTIUNAM!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Liam s-a pus cu capul pe perna, eu ma duc si dau drumul la apa. Imi suna telefonul. Sting apa si oies din cabina.

Iau telefonul in mana si va ca ma suna.. Justin?! Ce naiba mai vrea arogantul ala?

Raspund:

*Convorbire telefonica.*

Eu: Ce? *Am spus in timp ce am iesit din camera.*
Justin: Hei.. Ahmm.. Vreau sa-mi cer scuze de comportamentul meu.. Si ahmm..
Eu: "Aahhmm" ce? Zi naiba ce vrei si dece ma suni la ora asta! *Eram deja in bucatarie, cautam in frigider :3 .*
Justin: Te chem la un local, sa stam la un suc, ceva, sa vorbim si noi.
Eu: Si te face sa crezi ca o sa vin dupa ce m-ai trezit?
Justin: Sunt 100% ca nu dormeai..
Eu: Offf.. Ok, vin, faci cinste? *Spun eu cu un glas de copil.*
Justin: Doar cu o conditie!
Eu: Care? *Spun dandu-mi ochii peste cap.*
Justin: Sa ma lasi sa te conduc acasa dupa.
Eu: Imi convine! *Zic razand.*
Justin: Atat am vrut, o sa trimit o masina dupa tine, in 20 de minyte sa fi gata!
Eu: Ok!

*Convorbire incheiata.*

I-am inchis telefonul in nas si am dugit la dulap, aveam in plan sa ma imbat, aveam nevoie de asta! :3

Imi aleg o pereche de blugi, negri, cu talie inalta, rupti, uuntricou larg, negru cu buricul gol, cu BVB, geaca de piele, neagra, lojjjjiiiiic! Bocancii mei negri, si decid sa ma fac cu rimel, tus si ruj negru, parul il leg intr-un coc dezordonat.

Ma dau cu parfum si vad ca trecusera 18 minute de la telefonul lui Justin, imi iau telefonul, banii si o guma. Is gataaa! :3

Ies in fata casei si fac un balon negru cu guma mea, dap, am guma neagra. Si am si acadele dealea care iti fac gura neagra, si au guma in mijloc. Sunt nebuna, steu! :3

Ma uit la ceas si vad ca trecusera fix 20 de minute de la telefonul cu Justin.

Apare o masina neagra, cu geamuri fumurii si un sofer imbravat la costum, inalt si bine facut, iasa din masina si ma intreaba:

Sofer: Domnisoara Sara?
Eu: Yup!

Imi deschide usa din fata, urc in dreapta. Intra si porneste.

Uhh, acum observ, am telefon nou. :3 E exact ca cel vechi, dar e negru, ala era alb. Perfect!

Sofer: Sunteti noua iubita a domnului Justin?
Eu: Ce?! No! Abia il cunosc.. Eu am ligodnic!
Sofer: Cati ani aveti?
Eu: 17, nu e tocmai logodnic dar... Mndeah.. O sa fie.. Cred..
Sofer: Inteleg, inteleg.
Eu: Cum ai zis ca te cheama?
Sofer: Karl.

Eu ma uit la el apoi imi las capul pe spate, sprijinit de scaun. Tresar brusc si dau drumul la casetofon.

Karl: Nu tineti doliu?
Eu: Vorbeste-mi la pertu, nu-s batrana, si cum sa tin doliu cand muzica ma tine in viata?

Karl ridica spranceana dreapta si zambeste in coltul gurii. La radio era melodia Delia - 1234. Da, e comerciala, nu ascult asa ceva, dar asta e.. Misto!

Am dat la maxim, dar Karl imediat a dat incet, m-am uitat urat la el si a zis:

Karl: Lumea ne stie drept oameni seriosi!
Eu: Pe mine nu!

Am dat la maxim si am deschis geamurile, am scos piciorul drept pe geam si stangul il aveam pe bord. Cantam o data cu Delia, Karl radea cu lacrimi si canta si el cu mine.

Eu: DAR UNDE DRAGOSTE NU E, NIMIC NU EEEEEEE! NICI SOARE NU-I NICI VIATA NU-IIIIII ACOLO UNDE NU ESTI TUUUUUUUU!
Karl: 1234, HAI IUBITA MEA SA RUPEM PATUUUUUU!

Radeam si cantam ca 2 idioti. Melodia s-a terminat, dar, inca una pe care o ador a inceput! Bad Girl - Avril Lavigne. Din filmul Brigada Sinucigasilor, o sa apara.

Deci, eu si rolul pe care il joaca actrita aia, suntem gemene, mental ca fizic nu semanam.. :3

Am inceput aa cant o data cu melodia si sa rad ca proasta. Karl radea de mine si eu radeam de aman2.

Dupa cateva minute, melodia mai avea putin, am ajuns si noi. Am coborat razand ca doi prosti.

Eu: Fain drum, te iau ca sofer la drum lung sa mai rad.
Karl: Poate..

Am intrat si el m-a condus la masa unde era Justin.

Justin: Ce e cu fericirea asta?
Eu: Karl e super de treaba!
Justin: Karl, pa!

Karl da din cap afirmativ si pleaca. Eu ma uit urat la Justin si intreb:

Eu: Ce naiba a fost asta?
Justin: Nimic, ia loc, te rog!

Ma asez si ma uit in jur, atunci observ ca el, siiii toti ceilalti, sunt imbracati elegant, barbatii la costum si femeile in rochii, el la costum si eu.. Asa..

Eu: Toti se holbeaza la imbracamintea mea.. Trebuia sa-mi spui sa ma imbrac elegant.
Justin: Dece, sa arati ca toate celalalte? Neh, mai bine esti unica.

Eu zambesc si ma uit in meniu, ma dezmbarc de geaca de piele pentru ca era cald.

Eu: O pizza, Diavolo, am pofta de ceva picant, ca de obicei.
Justin: Bun, deci 2 pizza Diavolo.
Eu: Si.. Ahmm.. Bere, Urus.
Justin: Si bere, Ursus! Chelner!

Atunci vad ca se apropie un chelner, inalt, cu barba, binefacut. Se uita la mine ciudat, eu i-am tras o orivore gen: "O sa va sparg restaurantul, da, sunt o puscariasa!" :3

Ne ia comanda si pleaca. Ramanem singuri. Eu priveam trupa care canta o melodie lenta. Eu stramb din nas si ma ridic brusc, incep sa merg spre scena. Justin ma prinde de mana si ma trage la pieptul lui.

Justin: Ce vrei sa faci?
Eu: Sa dau drumul la petrecere!

Spun si ma zmulg din stransoare, alerg spre scena, urc si iau microfonul in mana.

Eu: Bai, ce dracului, sunteti mosi?

Ma indrept spre laptopul din spatele scenei si bag melodia Girl - Avril Lavigne.

Un zambet malefic imi apare pe fata, Justin imi zambeste si imi intonde mana, cobor de pe scena si incep sa dansez, multe fete s-au ridicat si eu dansat, apoi au tras si baietii dupa ele.

Frate, sunt tineri, ce dracu? E bine sa se distreze!

Dansam eu fericita si dau intr-o fata, ea se uita la mine si dintr-o data.......

(=)(=)(=)(=)(=)(=)(=(=)(=)(=)(=)(=)(=)(=)(=)

Gataaa!
Next? :3
Pupiceiiii😘😘😘

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum