CONTINUAM!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Andy: Ce vreti?
Reporter: Cine e ea? E iubita ta? Dece nu vrei sa i se vada fata? E scunda, cati ani are? Cum o cheama? De cand sunteti impreuna? Nu mai simti nimic pentru Juliet? Ce se intampla cu viata ta amoroasa?Andy m-a atrans mai tare in brate si a zis:
Andy: Daca vrei sa te arati, arata-te, dar nu le spune nimic. *Imi zice el in soapta.*
Eu imi iau mainile de pe fata si Andy imi da drumul. Ma uit la el si zic:
Eu: Nu le spun nimic.
Andy zambeste si imi face semn sa mancam. Cand sa mananc linistea se rupe:
Reporteri: Cine esti!? Cati ani ai? Esti noua iubita a lui Andy? De unde esti? Bla, bla, bla..
Luminile aparatelor de fotografiat erau enervante, dar un reporter se pare ca ma cunostea:
Reporter: Este Sara Fiona Connor! Fiica celui mai mare om de afaceri din tara! 17 ani, inpliniti chiar ieri, nu are iubit si este cunoscuta ca Bad Girl in oras!
Am inghitit in sec si m-am strambat la el. Am ras si am zis catre Andy:
Eu: Se pare ca am zis ceva, fara sa vreau..
Andy: Lasa-i.. Nu ma intereseaza ce iti zic, sau ce NE zic!Cu astea zise si-a pus mana dreapta pe obrazul meu si ma sarutat, eu am raspuns la sarut involuntar, nu voiam sa para ciudat.. Dar era ciudat!
Andy: Hai sa mancam, nu ii baga in seama.
Eu: Ma dor ochii, da-mi ochelarii!A ras si mi-a dat ochelarii, el nu stia dece eram asa de deranjata de lumina.. Dupa ce ca eu de fel nu suport lumina, si faptul ca sunt vampir agraveaza situatia.
Eu: Andy, nu pot sa mananc asa..
Ash: Nici eu!
CC: Hai, gata cu pozele, sunteti enervanti, afara!Au venit 6 gorile si i-au dat afara pe paparazzi.
Eu: Ai multe explicatii de dat, Andrew Biersack!
Ash: Da, chiar ai!
Andy: Ash, nu te baga!
Ash: Ba ma bag, aseara ti-am zis ceva!
Andy: Nu ma intereseaza, ea mi-a raspuns, deci taci!
Eu: BAIETI?!
Jinxx: Gata, gata!
Eu: Ash, taci! Andy, spune!
Andy: Ce sa spun, ca Juliet m-a inselat si eu oricum nu mai simteam nimic pentru ea? Si ca atunci cand ai cantat m-ai coplesit, cand ai dormit langa mine, si cand am vazut ca Jinxx ti-a pus mana pe fund am turbat, nu stiu ce am.. Mndeah.. Sunt prost, duc lipsa de afectiune..
Eu: Si tu, Ash, ce dracu i-ai zis?
Ash: Nimic, lasa!Spune nervos si se ridica de la masa, eu ma ridic si ma duc dupa el, il trag de mana si il intorc spre mine.
Eu: Ce i-ai zis?
Ash: Nimic!
Eu: BINE!Am spus si am plecat fara sa mai zic nimic, nu stiu unde ma duc, ma plimb..
Eu: Ahmm.. Ma scuzati, domnisoara, stiti cumva unde este rulota trupei BVB?
Cand s-a intors cu fata la mine am impietrit.
Eu: Juliet.. *Am spus fara glas.*
Juliet: Ah, Sara, da, rulota e acolo! *Imi arata directia.*
Eu: Ahmm.. Multumesc!Am spus si am inceput sa merg spre rulota, dar glasul lui Juliet m-a oprit o secunda in loc:
Juliet: Paparazzzziii! Acolo e!
Am inghitit in sec si am marit pasul, dar ei s-au pus in fata rulotei ne lasandu-ma sa intru:
Reporter: Sara, de cand esti cu Andy?!
Eu: Offff, lasa-ti-ma sa intru!
Reporter: Raspunde-ne si te lasam sa intri!
Eu: Nu!
Reporter: Dece nu ne raspunzi?Nu am mai zis nimic si am plecat grabita la ceilalti, Andy ma cauta cand m-a vazut inconjurata de paparazzii.
Eram cu ochelarii lui in ochi, lumina era insuportabila, imi tineam mana ca protectie anti lumina, am simtit cum imi iasa coltii iar ochii mei se fac rosii.
Am tinut capul in pamant in speranta ca o sa ma calmez. Am simtit 2 maini pe talia mmea salvarea venise, era Andy.
Eu: Scoate-ma de aici! *I-am spus inbratisandu-l.*
Andy: Pe aici!Cu chiu, cu vai, am intrat in rulota. M-am asezat pe canapea si am zis oftand:
Eu: Ii urasc!
Andy: Imi pare rau, cand o sa ajungem la hotel promit ca nu o sa mai fie!
Eu: Nu, nu vin, ma duc acasa!
Andy: Poftim?!
Eu: Dap..
Andy: Dece?!
Eu: V-am facut sa va certati, nu vreau asta!
Andy: Sara, nu e cearta e doar..
Eu: Doar ce? Ce a zis Ash?
Andy: A zis ca te vrea.. Adica in pat, eu nu te vreau doar in pat Sara, imi placi, ma crezi?
Eu: Ma vrea? *Intreb confuza.*
Andy: Da..
Eu: Dece?
Andy: Pentru ca arati traznet.
Eu: Dar nu vreau sa va mai certati..
Andy: Nu o sa ne mai certam, si nu o sa pleci nicaieri, spatamana asta stai cu noi!
Eu: Bine, imi pare rau ca v-am fa-
Andy: Nu iti cere scuze! *M-a intrerupt el, apoi m-a luat in brate.*I-am raspuns la imbratisare, dar mi-am adus aminte de Juliet. M-am desprins din imbratisare, destul de violent.
Eu: Ce se intampla cu Juliet, mereu e asa scorpie?
Andy: Dah.. Ce ti-a zis?!
Eu: Ea le-a zis paparazzilor unde sunt..
Andy: Unde e? O sa plateasca!
Eu: Nu, Andy, nu! Lasa-o!
Andy: Asculta bine ce zic, nu te vreau alaturi de ea, e o scorpie, stie doar sa manipuleze si sa faca oamenii slabi!
Eu: Bine, nu o sa ma apropii de ea.Cu astea zise am simtit cum buzele moi si catifelate ale lui Andy le acopera pe ale mele. Sarutul devenea din ce in ce mai pasional si mai intens, cand suntem intrerupti de baietii care intra pe usa.
Ash: E official, sunteti un cuplu?
Eu nu zic nimic, doar ma uit la Andy si imi musc buza inferioara involuntar:
Andy: Pai.. Ahm.. Sara, vrei sa fim impreuna?
Eu: Da! *Spun zambitoare.*Andy m-a luat in brate si m-a sarutat, baietii au inceput sa aplaude, inclusiv Ash.
Eu: Acum, eu ma duc sa mananc, mi-e foame! *Zic razand.*
Andy: Nici eu nu am mancat, hai sa manacam!M-a luat de mana si am iesit din rulota, paparazzi ne-au vazut, eu mi-am dat ochii peste cap si Andy m-a luat in spate.
Andy a inceput sa alerge razand iar eu le-am aratat degetul din mijloc si le-am scos limba paparazzilor.
Andy: O sa fie un subiect delicios pentru presa.
Eu: Putin imi pasa, oricum imi place sa fiu luata drept Bad Girl. *Spun zambind in timp ce ne asezam la masa.*
Andy: Iar eu sunt Bad Boy, ne potrivim! *Spune zambind.*
Eu: Se pare ca da! *Spun zambind.*Cum mancam noi fain frumos, imi suna telefonul, il scot din buzunar si vad ca e.......
MMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Gataaaa!
Next? :3
Pupiceiiiii💋💋💋💋
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.