Cap-25

4.5K 195 33
                                    

CONTINUAM!

[][]-[][]-[][]-[][]-[][]-[][]-[][]-[][]-[][]-[][]

David ma privi in ochi, si imi puse mana pe picior.

David: Sara, eu nu te iubesc!

In monetu acela am simtit cum imi cade cerul in cap. Inima mi se franse in milioane de bucatele.

David: Te ador!

Il priveam confuza si nedumerita.

David: Dar nu, te iubesc te si ador!
Eu: Ahmm... *Rosisem toata.*

Eram toata rosie, eram in culmea fericirii, eram entuziasmata. Cand ma vazuse atat de rosie David incepuse sa rada.

Ma ia in brate si ma saruta pe frunte. Il strang si eu tare in brate.

Incepusem sa ne sarutam orbeste, unde apucam, gat, barbie, buze, obraji, frunte. Imi prinde maxilaru cu mana dreapta si ma strange tare, ma intoarce spre el cu privirea.

Se uita la mine si imi prinde buza inferioara cu dintii, mi-o musca, mi-o sugea, ma innebunea, ii iau lima cu dintii si trag tare de ea, el ma impinse pe spate, ma rezam de usa, el se pune peste mine si pune siguranta la usa.

Incepe sa ma sarute pe gat, sa ma linga, coboara la sani, ma pune in sezut si imi da jos maieul si incepe sa se joace cu bretele sutienului, imi simt dintii pe gatul meu, ma musc ze buza sa nu scot nici un sunet de placere.

Isi plimna mainile pe spatele meu, da de capsele sutienului, le desface, lasa sutienul jos si imi maseaza sanii, trece cu limba peste sfarcurile mele care acum erau tari, musca unul dintre ele, eu gem de placere. El surade.

Ma gadila cu varful limbii pe gat. Imi sugea sfarcul drept. Eu nu ma puteam abtine, gemeam de placere. Ma sugea, musca si saruta peste tot.

Se ridica de pe mine si ma ia si ma pine pe bancheta din spate a masinii.
Ma pune cu capul la o usa si picioarele la cealalalta. Se pune peste mine, incepe sa ma sarute si sa ma muste de abdomen, imi lasa semne, multe, multe, semne.

Ma saruta cu buzele lui moi peste ale mele, eram acaparata cu totul, s-a ridica in sezut si isi da jos tricoul. Privirea deja imi era atintita asupra patratelelor lui.

Voiam sa le ating, cand imi prinde mana si imi zice:

David: La prima tura, eu conduc!

Isi lasa greuatea peste mine, ma pipaia, musca, lingea,sugea si saruta de peste tot, nu ii puteam rezista.

Se ridica in seduz, ma ridica si pe mine, imi ridica picioarele si imi da pantalonii jos, eram doar in dresuri si chiloti, de tenisi scapasem eu mai devreme.

Se aseza intre scaune si bancheta, la mijloc, imi desparti picioarele si ma dadu pe spate, eram in sezut, rezemata de spatarul banchetei, intr-o pozitie mai relaxata. Incepu sa ma sarute pe abdomen, sa ma linga, sa ma suga si sa ma ma muste. Imi framanta sanii cu mainile, ma mai musca ocazional de sfarcuri facandu-ma sa gem puternic. El suradea cand gemeam, il incanta satisfactia mea.

Se apropia cu buzele sale moi de locul acela intim si ud, il doream, chiar rau, se juca cu marginea chilotilor din matase. Tragea cu dintii de ea. Simteam ca mor, ma lasa atat sa indur. Ma chinuia!

David: Ahh.. Ce imi place sa te chinui! *Zise el sarutandu-mi coapsele.*

Eu respiram sacadat, fierbeam, il doream dar el ma chinuia, ma las pe spate si savurez momentele de placere cand, ii simt mana care a indepartat un dres de le picior. Si celalalt era indepartat. Mak avea dor chilotii de care nu voia sa scape, voia sa ma mai chinuie.

Simt cum trage de chiloti in jos, ma ridic sa-i treaca de fund, gata, nu mai erau, in sfarsit pot sa il am, il vreau, il doresc, ma facd sa mor!

David: Gata, pornim iar la drum, e tarziu!

Ii trag o privire criminala, ma apropi de el si ii zic:
Eu: E alegerea ta, doar o sansa ai, dupa poate ai mai multe, daca imi place ce faci.

La auzul vorbelor mele ma dadu pe spate, ma saruta pe abdomen, ma sugea, lasandu-mi semne, ma mangaia pe picior, ii simt degetele jucause cum ating zona acea, acea zona mica si uda, avea degete pricepute, a inceput sa maseze locul acela, mai repede mai incet, eu imi muscam buza inferioara si imi arcuiam coloana, era o placere de nedescris.

Se ridica de jos se pune lanaga mine si isi da pantalonii jos, coboara din nou intre picioarele mele. Incepe sa presara saruturi mici si apasate, limba lui priceputa incepu sa isi faca treaba, si o facea chiar bine.

Eu ma muscam de buza si scoteam sunete involuntar. El ma saruta pe abdomen, ma apuca de un sfarc si strange tare, eu gem puternic. Ii simt buzele cum se arcuiau intr-un zambet pe pielea mea.

Ma intinse iar cu picioarele la o usa si cu capul la cealalalta. Imi desparte picioarele si de pune intre ele, isi lasa greutatea pe mine, ii simteam barbatia lui cea mare intarita la maxim.

Ma saruta pe gat si pe maxilar. Imi ia maxilarul cu mana dreapta si ne fixa privirile, ne uitam unul in ochii celuilalt, ma pregatea de strapungere.

Ma uitam atenta la el, ma pierdeam in ochii lui, cand o durere ma readuse pe pamant, durea, dar durerea disparea cu fiecare patrundere si se transforma in placere. Eu gemeam puternic la fiecare strapungere, ritmul ctedtea, tot mai repede, tot mai repde.

Ma saruta pe gat in timp ce zambea la auzul geamatelor mele, incepu sa ma muste de sani, placere dubla, mor, nebunul asta chiar stie cum sa o faca, ma musc de buza inferioara incercand sa nu mai scot sunete.

El imi despartii buzele si imi patrunse in gura cu limba lui cea priceputa. Ma musca de buza, eu ii prind buza inferioara si il musc pana la sange, acesta gemu, eu ii sugeam sangele care ii iesea din buza, ahhh, ce gust, atat de dulce si bun!

El ma musca si pe mine de buza pana la sange. Imi sugea sangele. Amandoi aveam ochii rosi si coltii scosi. Dintr-o data simt ca puterea care patrundea crestea, ahhh, ma omoara, ma distruge, ma face sa mor de placere!

Am inceput sa gem cad de tare puteam, eram transpirati si respiram sacadat. El se opri, isi scoase barbatia din mine si se puse cu capul pe pieptul meu. Respiram sacadat amandoi, eram transpirati, geamurile masinii erau pline de aburi.

David: Ahh.. Doamne ce bucata mi-ai dat? O sa vreau sa fac teaba cu ea nonstop!
Eu: Au.. Ma omori! *Zic razand si infingandu-mi mainile in parul lui.*

Imi suna telefon, nu ma uit, se uita David, era Kay.

*Convorbire telefonica*

David: Alo?
Kay: Ce face Sara?
Eu: Mor incet!
David: Gafaie, dupa o partida buna.
*Zice sarutandu-ma.*

______________________________________

Gataaaa!
Next? :3
Pupiceiiiiii😘😘😘💋

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum