Cap-66

3.2K 134 22
                                    

CONTINUAM!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Incepe iar cu ritmul alert facandu-ma sa-mi bag mainile in parul lui si sa il trag sa il ciufulesc, imi sugea sanii, somnul a zburat, il zgariam pe spate dur. Se opreste brusc si imi zice serios:

Liam: O sa te muti cu mine, da?
Eu: Aham...

Liam zambeste si iasa din mine, se pune langa mine si eu ma intorc cu spatele la el, el ma oa in brate si ma lipeste de el, fundul meu atingandu-i bijuteria enorma care ma satisface incredibil.

Ii simt mainile pe sanii mei apoi ma strapunge, eu gem si il strag de mana.

Imi ridica piciorul stang sus si continua treaba, eu gemand si strangand cearsaful in mana.

Eu: Liiiiam!!!
Liam: Da, iubito!
Eu: Te iubesc!
Liam: Te iubesc!

Cu astea spuse iasa din mine si se intoarce cu spatele, eu ma intorc cu fata la el si imi arunc mana pe el, acesta imi inlatura mana.

Eu: Jur Black ca daca nu ma lasi sa dorm, te omor!

Liam se intoarce frutinator spre mine, imi ia mana dreapta si o pune pe barbatia lui strangand-o de-a binelea.

Liam: Daca nu ma lasi sa dorm, o sa ai de-a face cu Junior, ok?

Eu am inghitit si am dat din cap afirmativ. Liam mi-a pus mana oe talie si a inchi ochii, mana mea se odihnea pe umarul lui.

Idee! Ia hai sa-i provoc putina placere!

Scap din stransoarea lui si trag cearsaful de pe noi, incet. Ii zaresc Juniorul, chicotesc si il ating tandru. Liam tresare si se uita la mine.

Eu: Shhht! *Spun si ma aolec la barbatia lui.*

Incep sa ii sarut barbatia si sa o ling, acesta lasand capul pe spate si infigandu-si o mana in parul meu. Eu zambesc satisfacuta, ii place, bun, ma incanta.

Imi fac treaba si peste 10 minute ma asez iar langa el, dar el sar pe mine si ini desparte picioarele, se duce cu mana la feminitatea mea.

Ma patrunde cu un deget, coboara la ea si incepe sa ma patrunda cu limba, eu strang cearsaful in maini si imi arcuiesc coloana, ahhhh, se procepe asa bine! Il ador!

Imi prinde feminitatea in plama si o strange puternic, eu gem infundat printre buze. Peste 10 minute se pune langa mine si ma trage la pieptul lui.

Eu: Ahhh, cea mai buna partida!
Liam: Asta zic si eu!

Ma pupa e frunte apoi trage cearsaful negru pe noi. Ma las dusa in lumea viselor si nu ma mai trezesc decat la 11.

Ma trezesc si il vad pe Liam ca doarme.

Ma ridic din pat si fac rapid un dus rece, apoi ies si imi iau o pereche de boxeri negri si un tricou cu, ce credeti, iar BVB, nu? Apfff, nuu, DOAMNE, NORMAL CA DA! :3

Ies din camera, imi fac un coc dezordonat si incep sa prepar micul dejun.

Fac clatite, suc de oortocale, croasante cu unt si ciocolata, capsune si afine, frisca si nutella. Cand e masa gata, mai aveam doar de pus sucul in pahare, il vad si pe superbul meu barbat, da, deja il consider barbatul meu, cel cu care vreau sa ma casatoresc si sa nu am copii, urasc copii, nu imi doresc, steu, sunt o ciudata! :3

Eu: Buna dimineata, iubitule!
Liam: Buna dimineata?!
Eu: Ce s-a intamplat?
Liam: O dimineata perfecta, asa s-a intamplat!

Awwwe, ma topesc! Il iau in brate apoi il sarut.

Eu: Hai sa papam!
Liam: Uhh, papa bun! Ce bine arata!

Eu chicotesc, ne asezam la masa si incepem sa mancam, in timp ce imi tin picioarele in poala lui.

Aud batai in usa, ma ridic si deschid usa.

Eu: Buna dimineata!
Doamna Willo: Bun dimineata scumpo!
Eu: Va rog, poftiti, mancati cu noi?
Dansa: Nu, nu, multumesc! Am venit sa iti dau un cadou! *Spun intrand iar eu inchizand usa.*
Eu: Un cadou?
Dansa: Peste 6 zile este ziua ta, vreau sa il primesti acum!

Eu imi dau o palma si incep sa rad ca o proasta:

Eu: Am si uitat ca vine ziua mea!
Dansa: Dar, inainte de toate, cine e baiatul asta?
Eu: El e-
Liam: Ligodnicul Sarei, Liam, sarut mana! *Spune si ii saruta mana.*
Dansa: Sara draga, faci 17 ani-
Eu: Iubirea n-are varsta! *Spun zambind.*
Dansa: Sara, lasa-ma sa termin, si eu cu RRich tot la 17 ani ai mei ne-am luat!

Eu zambesc si o iau in brate, o iubesc, imi e ca o mama, mereu se gandea la mine si ma apara in fata vecinelor care ma barfeau in fel ai chip.

Dansa: Uite-ti cadoul!

Il deschid si raman uimita, era un hhanorac, begru, mare, cu Batman, si un tricou, negru, mare, negru, cu BVB, dat piesa care imi lipsea, era in cadou, ceva ce mi-am dorit mereu, si anume, o poza cu noi 3, eu doamna Willo si domnul Rich. La vederea pozei am inceput sa plang de fericire.

Dansa: Sara, iubito, te iubim!
Eu: Si eu va iubesc!

I-am sarit in brate, dupa cateva minute in care ma plans amandoua si Liam se uita fara sa zica nimic, ma desprind si ma uit la Liam.

Eu: Liam, acesti oameni imi sunt ca niste parinti, singuri din tot blocul care tin la mine!
Liam: Patintii spirituali.
Dansa: O iubim ca pe propia noastra fata, si ma bucur ca-ti place cadoul.

Eu zambesc si o mangai pe obraz si ii spun cu lacrimile pe obrajii mei albi:

Eu: Nu imi place, il iubesc!
Dansa: Ma bucur scumpo, ma bucur!
Liam: Va multumesc sa ati facut-o fericita, m-ati intrecut.
Dansa: Lasa ca tu ai fa ut fericita azinoapte.

La auzul vorbelor sale am rosit si mi-am pus mainile pe fata.

Dansa: Shhht, traiti-va viata!
Eu: Sunteti ca o adolescenta!
Dansa: Stiu!

Am chicotit putin dar apoi am vrut sa il vad si pe domnul Rich.

Eu: Doamna, unde este domnul Rich?

Dansei ise umplura ochii de lacrimi, ma ia de mana si imi spune:

Dansa: Nu s-a mai trezit..

Ochii mei erau inundati in lacrimi, am bufnit intrun olans zgomotos si plin de suspine, mi-am pus mainile oe fata si dadeam din cap in semn negativ, nu, nu se putea asa ceva!

Eu: Nu, nu se poate, nu!

Plangeam in hohote, cand am simtit ca imi fuge pamantul de sub picioare.

================================

Gata!
Next?
Pupucei💋💋💋
Eu una, am plans cand am scris sfarsitul, nu stiu de voi.. 😢

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum