CONTINUAM!
°°°-°°°-°°°-°°°-°°°-°°°-°°°-°°°-
Aud cum da drumul la apa. Ma schimb si ma pun in pat, eram gata sa ma ia somnul cand ii simt mana lui Alex pe fundul meu.
Alex: Deja dormi?
Eu: Aproape ma luase somnul..
Alex: Nu te culci tu asa repede, iti spun de acum, avem treaba!Ma ridic in sezut si ma uit la el, gandindu-ma la ce fel de "treaba" vrea el sa zica.
Eu: Ce fel de treaba, mai exact?
Alex: Vreau sa vad daca mai ai si alte puteri.
Eu: A, ok.
Alex: Vino aici, in fata mea.Ma ridic si ma pun in fata lui, il priveam atent.
Alex: Gandeste-te ca vindeci asta.*Si isi cresta o mare parte a atebratului cu un cutit.*
Eu: Bine....Eu ma uit atent la locul ala si imi iamginez cum se vindeca, nu imi vine sa cred, functiona!
Alex: A mers!
Eu: Tareeee!
Alex: Ok, incearca sa.. Ma atingi, ca si cand mi-ai mangaia abdomenul sau ceva de genu.Ma uit la el si imi imaginez ca il mangai pe obraz, apoi il mangai pe patratelele lui bine definite.
Alex: Iti plac? *Intreba el amuzandu-se.*
Eu: Nu, normal ca nu!
Alex: Aa.. Pacat.. Voiam sa ti-le ofer..
*Zice el cu o voce de copil care ma facea sa vreau sa il iau in brate si sa-l pupacesc.*
Eu: Ce amuzant esti...
Alex: Bine, restul testurilor le vom face impreuna cu David.
Eu: Bine, acum pot sa dorm?
Alex: Normal.Ma pun in pat si Alex se pune langa mine, ma ia in brate.
Alex: Ce cur ai, ma cam intarata..
Eu: Intoarce-te cu spatele.*Ii zic sec.*Eu eram imbracata intr-un tricou, negru, lung, o palma mai sus de ghenunchi, si in boxeri negri.
El incepu sa ridice tricoul si sa exploreze abdomenul, ma gadila, ii prind mana si incerc sa o indepartez, nu reusesc, in momentu ala ma intoarce cu fata la el si incepe sa ma sarute.
Ma aseaza mai bine, punandu-se peste mine. Ii simteam mainile cum explorau fara frica toate partile corpului, imi asez mana pe ceafa lui si cu cealalalta incep sa ii ciufulesc paru.
Incepe sa ma sarute pe gat, apoi ma musca, imi facea semne vinete si negre.
Ma aseaza in fund si imediat trase tricoul de pe mine, isi da si el jos tricoul si ma intinde pe spate, ma saruta pe gat, coboara spre sanii mei care acum erau goi.
Incepe sa se joace cu sfarcurile, ii mangaia grijuliu, apoi incepe sa ii sarute, ma musca de unul din sfarcuri si eu ii rasplatesc urechile cu o ploaie de gemete.
Dupa ce ii musca si lasa o gramada de semne coboara spre abdomen.
Incepe sa ma sarute, sa muste si sa lase semne, ii simt buzele uscate, vreau sa ii simt buzele le peste ale mele asa ca il ridic la nivelul fetei mele si incep sa il sarut si sa il muac de buze.El se opreste brusc. Ma ridica in sezut si ma pune in poala lui pe marginea patului, eram cu fata la el, crecanata, si incepe sa ma sarute, limba lui priceputa imi conducea limba intr-un dans mirific.
Ma lasa pe spate si incepe sa ma sarute pe abdomen. Lasand semne pe unde trecea.
Incepe sa se joace cu tivul de la boxeri. Il opresc brusc. Ma ridic si il intind pe spate, era randul meu.
Ma intind peste el si incep sa il sarut, pe gat ii las niste semne vinete si cobor la abdomen. Incep sa il sarut cu buzele mele fierbinti si umede pe patratele lui bine definite. Ma indrept spre V-ul care ma innebunea.
Ma duc si mai jos, dandu-i blugi jos, ii simt barbatia intarita la maxim.
El ma ia si ma aseaza in pat, se pune deasupra mea si imi zice:
Alex: Ne punem la somn acum?
Eu doar ma uitam la el fara nici o expresie pe fata.
Alex: Ce vrei tu defapt?
Eu: Detoate! *Ii zic in timp ce imi incolacesc picioarele in jurul taliei lui.*
Alex: Esti sigura?
Eu: Tu esti?
Alex: Da!
Eu: Da!Il simt cum se pune pe mine. Ii simt greutatea deasupra mea, imi zdrobea sanii, dar era placut, ii simteam barbatia intarita ma maxim.
Isi coboara mana la boxeri, ii da jos, eu ma ridic in sezut si ii dau boxerii jos, ii vad nerabdarea.
Ma ia si ma intinde pe spate, se aseaza mai bine intre picioarele mele si incepe sa ma sarute.
Simt patrunderea, durea, durea rau, dar durerea se transforma in placere la fiecare patrundere.
O ploaie de gemete incepu sa ii satisfaca urechile. Surase. Incepu sa se miste mai repede, si mai repede, in timp ce ma saruta cu buzele lui fierbinti.
Nu ma puteam abtine sa nu scot sunete, ma muscam de buza inferioara in timp ce imi bagam mainile in parul lui, imi infig dintii in gatul lui.
Imi lua mainile si mi le puse deasupra capului. Cu mana dreapta imi tinea mainile si cu cealalata se sprijinea.
Alex: Usor pisicuto, nu esti vampir!
Eu: Miau!
Alex: Arrr!Ma patrunse mai tare! In acel moment mi-am ridicat spatele in timp ce am gemut involuntar.
Alex: Ma satisfaci de-a dreptul cand gemi in halul asta!
Nu am zis nimic, doar pentru ca nu puteam. Inecep sa ii fac zgarieturi adanci pe spate. Eram transpirati si obositi amandoi, gafaiam, el se aseaza langa mine cu fata la tavan.
Ma asez cu capul la pieptul lui in timp ce trag cearsaful pe noi. Era 02:03. Ma ia in brate si ma strange tare.
Alex: Te iubesc Sara Connor!
Eu: Te iubesc Alex Winston!Peste cateva ore suna un telefon. Era al lui, il suna David.
Raspund:
Eu: Alo?
David: 'Neata!
Eu: 'Neata..
David: Dormeati?
Eu: Da, cat e ceasul?
David: E 09:21
Eu: Devreme!
David: V-ati culcat tarziu?
Eu: Da..
David: Bine.. Ne vedem la 12 cel tarziu, ok?
Eu: Ok!
Inchid.Alex: 'Neata iubire!
Eu: Buna dimi..Ii zic si ma pun iapoi sa dorm.
El ma lua in brate si ii simt dintii pe gatul meu.
||||||||||||||||||||||||||||||||
Gata!
Next?
Pupueciiiiii😻😻😻😘😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.