CONTINUAM!
◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎
Dupa ce am cantat toate fufele aveau gurile cascate si barbatii ma aplaudau, am coborat de pe scena si i-am zis lui Liam:
Eu: Asta e pentru tine, tu, esti cel mai periculos om din viata mea!
Ii spun asta pe un ton seducator, ii fac cu ochiul apoi plec la masa, toata lunea privindu-ma. Aveam pasi de felina si eram mandra. Eram fericita!
Dupa ce isi revine, Liam vine la masa si se aseaza in fata mea apoi ma intreba serios:
Liam: Unde e acea Sara timida si ce-ai facut cu ea?
Eu zambesc larg si il prind de mana si ii zic ranjind:
Eu: Tot aici, nu a plecat, e tot aici.
Liam: Sara, nu e bine..
Eu: Stiu..Imi retrag mana si imi iau telefonul din buzunar, ma uit si vad ca am 2 mesaje noi, virbrase in timp ce cantam.
Ma uit si vad ca sunt de la tata:
"Sara, ai grija ce faceti, nu vreau sa fiti impreuna.." - 20:33.
"Sara, cand veniti acasa o sa iti spun motivul pentru care nu puteti sa fiti inpreuna, promit!" - 20:47.
Am oftata adanc si mi-am pus capul in palme. Liam ma privea ingrijorat.
Liam: Sara, esti bine?
Eu: Da, da sunt.. Deci, comandam?
Liam: Da, clar, hai.
Eu: O pizza Diavolo, am pofta de ceva picant.
Liam: Bun. Chelner!Chelnerul vine grabit la strigatul lui Liam. Observ ca e foarte respectat si i se stie de frica.
Chelner: Da, domnule si doamna?
Liam: 2 pizza Diavolo, mici, te rog, cu sos picant si dulce, multumim!
Chelner: Imdetiat!
Eu: Uh, foarte dragut ca nu ma lasi sa vobresc.
Liam: Nu vreau sa te obosesti.Eu zambesc si imi dau ochii peste cap. Pe fundal incepe o melodie lenta, perechi iesind la dans, eu ii zambesc lui Liam si ma scuz. Ma ridic de la masa si ma inrept spre cel care punea muzica si il intreb politicos:
Eu: Ahmm, scuze, pot sa pun eu ceva?
Barbat: Sigur, vino aici si pune!Ma duc langa el, el imi arata si eu pun mmelodia lojiiiiiic, Andy Black - We Don't Have To Dance ! Ador! :3
Melodia incepe iar tipul care punea muzica ma priveste zambind si imi sopteste:Barbat: In sfarsit cineva care are gusturi!
Eu ii zambesc si bat palma cu el apoi fug la Liam si il iau la dans. Eu dansam si cantam o data cu Andy, doar cativa barbati si cateva fete, ca unele erau si mai decente, wow, au ieist la dans.
Eu il luam de maini pe Liam si ma invarteam de colo-colo, radeam si cantam o data cu Andy. Liam radea de mine, eram ca un copil mic.
Eu: We don't have to danceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Liam: Talentatoooo! *Spune si ma ia in brate.*Melodia se termina intr-un final si noi ne asezam la masa, pizza tocmai venea, perfect.
Eu: Uhh, ce bine arata, multumim!
Chelner: Cu placere, doamna!
Eu: Asa batrana par, domnisoara te rog!
Chelner: Nu, nu pareti, domnisoara!Spune aceasta zambind apoi se retrage. Eu zambesc si ma uit la Liam care se uita nervos la mine, ce e? Ce am facut?
Liam: Auzi, tu nici domnisoara nu esti!
Pe mine ma bufneste rasul, imi pun mana la gura si dau din cap afirmativ.
Liam: Tu esti o nebuna! *Spune acesta razand.*
Eu: Csf? CSF? N-AI CSF! *Am strigat su in gura mare, asa cum se scrie am strigat, atragand privirile tuturor.*
Liam: Mai incetttt!
Eu: Niu! *Spun cu botic.*Liam ma prinde de maxilar cu mana dreapta si se ridica peste masa si imi apasa boticul meu cu buzele lui, ah, buzele lui atat de moi si de dulci!
Ma las jos pe scaun si ma ling pe buze, Liam isi musca buza de jos si imi face cu ochiul. Oh, deja sunt uda, mor, barbatul asta ma tampeste!
Eu: Liam, tu cati ani ai?
Liam: 624.
Eu: Ah, dar in ani de om?
Liam: 21.
Eu: Ahmm.. Interesant, sa cresti mare! *Zic razand.*
Liam: Si tu mica, sa fiu eu ala inalt si bine facut, si tu aia mica si buna.Eu fac ochii cat cepele si raman confuza. Liam era serios.
Eu: Ahmm.. Nu esti serios, nu?
Liam: Ba da, cat se poate de serios.
Eu: Mndeah, oka...Am mancat in liniste apoi am inceput sa butonez telefonul. Liam imi da un picior pe sub masa, eu tresar si ma uit la el nedumerita.
Liam imi face semn sa ma uit spre dreapta mea, eu ma uit si raman stana de piarta.
Acolo, era un barbat pe un scaun, era imbracat la costum, si blonda ce se luade de mine, ii dansa.
Ma bufneste rasul dar imi pun mana la gura. Ma uit la Liam si ii zic:
Eu: E deja 22, mergem?
Liam: Sigur, stai sa chem chelnerul sa ne faca nota.Eu dau din cap afirmativ si ma ridic de pe scaun, ma intrept spre baiatul care punea muzica, ii fac cu mana si el imi face semn sa ma aporpi.
Eu: O ultima melodie sa ii stric pofta blondei? *Intreb chicotind.*
Barbat: Muzica iti sta la dispozitie!Eu zambesc diabolic si caut rapid melodia: Black Veil Brides - The Legacy.
Camd melodia incepe, eu o privesc pe blonda amuzata, aceasta se uita la mine, era rosie de furie.
Eu scot niste bani din buzunar sa-i dau la tipul ce punea muzica, ii intind banii si ii zic:
Eu: Mersi ca mi-ai facut pe plac in seara asta!
Robin: Robin ma numesc si nu am sa-ti accept banii, am facut-o cu drag!Eu zambesc si dau mana cu el, apoi ma retrag la masa unde ma astepta Liam razand de blonda furioasa.
Eu: Mergem?
Liam: Mergem!Spune si imi intinde mana, eu il iau de mana si plecam. Mergeam noi veseli ai ajungem la iesire, eu salut gorilele ce stateau acolo:
Eu: O seara buna! *Spund zambindu-le.*
Gorilele in cor: Multumim, la fel!Eu zambesc si ma duc la masina, cand sa intru in masina 2 maini ma prind de talie si ma lipesc cu burta de masina.
◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎
Gataaa!
Next? :3
Pupiceiiii😻💋💋
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.