Cap-19

4.4K 206 28
                                    

CONTINUAM!

++++++++++++++++++++++++++++++++

Aici incepe viata mea intre vampiri!

Acum realizez! Toata viata mea m-a m ferit de peroane pentru ca am fost ranita si imi era teama, nu am realizat cat de important e sa gasesti persoanele potrivite, care nu te vor rani niciodata si care nu ar face orice perntru tine. Acum vad ca 16 ani m-a m chinuit singura, m-am ferit de societate doar pentru ca eram ranita si catalogata, dar doar pentru ca nu am gasit pesoanele bune, nu eu sunt cea bolnava, ci ei, cei care doar catalogheaza, intr-o lume nu trebuie sa fim toti la fel! Fiecare cu personalitatea lui! Si daca cautam ceva iesit din comun ce? Care e problema? Suntem tineri, secolul 21! Nu mai suntem in epoca de piatra, dar noi continuam sa ramanem in urma! In ziua de azi nu lupti sa traiesti, lupti sa devi ceva in viata! Dar nu, noi nu trebuie sa fim diferiti! Trebuie sa fim toti la fel, ca si cand cineva ne-ar fabrica pe toti, ca pe niste papusi, noi suntem marionetele si cineva este papusarul nostru!

Am trait cu impresia ca daca nu asculti manele sau muzica comerciala, esti diferit, in sensul rau. Daca asculti rock esti satanist, rap-ul e pentru drogati si populara pentru tarani, nu va inteleg , e o lume unde trebuie sa fim creativi! Sa nu uitam de ce suntem capabili!

Arata lumii ce poti si nu mai asculta cu urechea in stanga si in dreapta, fa ceva ce vrei, ceva ca atunci cand mori sa nu te uite toti, sa ramai macar intr-un colt al mintii lor!

Fa ce-ti place si fa-o des, nu te sfii sa fi diferit! E viata ta, alegerile tale!

Alexa: Te omor, tarfo!
Eu: Doar incearca sa te atingi de ea si dai de mine!

Se avanta spre mine si incerca sa-mi cuprinda talia in asa fel incat sa ma doboare. Ma feresc si o privesc atnet.

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum