CONTINUAM!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Eu inaintez dar Adam ma prinde de mana si imi pune un cutit la spate, pe sub geaca, asa incat sa nu se vada.
Adam: Uite ce intorsatura de situatie..
Eu: Ia-ti cutitul jegos de pe spatele meu daca nu vrei sa ti-l bag eu undeva!
Adam: Uuu, pisi e rea!
Eu: Pisi sa-i zici lu ma-ta! *Spun si ma inotrc cu fata la el si ii dau un ghenunchi la acel loc sensibil :3 *Acesta cade in ghenunchi de durere iar eu zambesc si ii zic in bataie de joc:
Eu: Ce-ai patit pisi?
M-am intors si am plecat. Eram aproape de iesire cand aud un glas de barbat ca ma striga, ma intorc si il vad.
Eu: Heii, ce facii? *Spun si ii sar in brate.*
Aiden: La mall, cu gasca, ei sunt la KFC, tocmai am ajuns, eu am coborat sa ma uit de marfa noua, in fine, tu, ce faci?
Eu: Ahmm.. Bine, ma primiti si pe mine cu voi?
Aiden: Mai intrebi? Haide!Ma ia de mana si mergem, urcam pe scarile rulante si eu ma rog sa nu il mai vad pe Adam. Nu vreau sa il iau la bataie pe aici.
Aiden: Umm, ah, uite-i!
Eu: Uh, hai o data!Il trag pe Aiden dupa mine ca o disperata. Aiden statea pe loc si radea de mine. Toata lumea se uita la noi, cand a pornit el de pe loc eu m-am pus in fund pe gresia alba.
Aiden a inceput sa ma roage sa ma ridic, eu refuzand mereu lui Aiden i-a venit o idee "splendida".
Eu: Nu, Aiden, da-mi drumu!
Ma tragea de picioare, mooor, toata lumea se uita la noi.
Aiden: Te ridici sau nu?
Eu: Nu! *Spun bosumflata.*Aiden zambi pervers si m-a pus pe umarul lui imediat. Mergea cu mine asa, eu ma zbateam si il loveam cu pumnii si cu pcioarele. Aiden a inceput sa imi dea palme la fund, eu zbatandu-ma mai rau.
Eu: Nu, Aiden, gata, merg!
Aiden zambi diabolic, ma stranse fesa dreapta apoi ma lasa jos. Cum m-a lasat jos a primit o palma de la mine.
Aiden: O meritam..
Eu: Da, asa e!Spun zambind si il iau de brat si mergem spre cei 6 de la masa care radeau cu lacrimi.
Aiden: Da, ea e nebuna Sara, de care v-am zis noi.
Ei ma uit la cei 4 necunoscuti si zambesc larg. Erau 3 baieti si o fata.
Eu: Buna, eu sunt Saraaa!
Cris: Eu sunt Cris!
Bry: Eu sunt Bry!
Marc: Eu sunt Marc!Dar al 4 lea cand am intins mana spre el m-a privit ciudat si a spus:
Rian: Eu sunt Rian, cel antisocial.
Eu: Ah, incantata, ma bucur ca am gasit pe cineva ca mine! *Spun zambitoare si ma asez intre el si Aiden.*
Roxy: Deci, ce faci?
Eu: Eh, tot la fel, voi?
Stefan: Bine, ce face Alan?Eu inghit in sec si ma gandesc cum sa le zic ca nu mai e..
Eu: Alan.. Ahmm.. Veniti mai aporape!
Le spun soptind. Acestia apropiinduse le zic tot in soapta:
Eu: Dupa ce am vorbit cu ai mei, tata, l-a rezolvat. *Spun facnd cu ochiul.*
Roxy: Uhh, l-a?..
Eu: Aham, sunt LIBERA!Am urlat si toti se uitau la noi, eh, nu imi pasa.
Stefan: Esti mai fericita?
Eu: Sunt bine, nu fericita. *Spun si ma ridic intreptandu-ma spre un automat cu bauturi.*
Aiden: Offf..
Bry: Ma duc si eu sa-mi iau ceva de baut, revin.Cand ma gandeam ce sa iau o vad pe Bry ca vine spre mine.
Bry: Hei, ce-ti iei?
Eu: Ahm, asta incerc sa ma hotarasc, tu?
Bry: Nici eu nu stiu..Bry e foarte simpatica, are ochii caprui, par roscat si tunsa la 1 in partea dreapta si restul normal, nu are parul foarte lung, e pana la sani, inalta, vreo 1.70, si slaba, dar are forme destul de apetisante, are piercing in buza si un tatuaj pe incheietura si unul pe umar. Pare de treaba.
Eu ii zambesc larg si imi intorc atentia catre automat cand, 2 brate ma prind de talie.
Adam: Ce faci papusa?
Eu: Ahh, iar tu?
Adam: Dar cine altcineva?
Eu: Ma-ta era mai potrivita, pe ea daca o duc la produs macar scot ceva, pe cand, pe tine, intru in faliment, ce dracu?Roscata a pufnit in ras, si-a luat mana de la gura si am batut palma.
Eu: Acum, ia-ti mainile de doamna dupa mine.
Adam: Nu se tarmina aici!Ma pupa pe obraz si pleaca. Eu ma sterg imediat si roscata chicoteste.
Bry: Deci, el e iubitelul tau?
Eu: Ce? Nu! Tocmai ce l-am cunoscut, inaibte sa ma intalnesc cu Aiden.
Bry: Aa.. Pare ca va cunoasteti de mult.
Eu: Ala e doar un ratat.Bry chicoteste si ma loveste prietenesge in umar. Se opreste din ras si ma intreaba serioasa:
Bry: Noi ne mai luam ceva sau mergem la masa?
Eu: Hai la masa ca deja ma dor picioarele.O iau pe Bry de talie si ea ma ia de gat si mergem la masa, ne asezam si incepem sa vorbim. Peste cateva minute imi vine o idee brilianta!
Eu: Bai, lasati mancarea, ce ziceti de o intrecere pe autostrada? *Intreb eu entuziastmata.*
Aiden: Suna super!
Stefan: Buna idee!
Roxy: Mai intrebi?
Cris: Ma bag!
Bry: Hai!!
Marco: Abia astept!
Eu: Dar tu? *Spun privindu-l pe Rian.*
Rian: Ok, ma bag!Cu astea spuse am plecat de la masa. Dupa ce am coborat scarile am intrebat serioasa:
Eu: Bun, cati dintre voi au motor si cati dintre voi nu au niciuna?
Roxy: Eu nu aam dar normal ca merg cu Stefan.
Bry: Nici eu nu am.
Eu: Ahmm.. Marco, Cris, care o ia si pe ea?
Marco: O iau eu.Spune si o ia de mana le roscata. Am privit mai atent si am vazut ca roscata a rosit toata.
Eu: Bun, si dupa, voi doi, sunteti OBLIGATI sa stati 30 de minute in aceeas camera, singuri, incuiati acolo.
Spun si trec printre ei dandu-mi jucaus o palma la fund in timp ce toti ghicoteau.
Cand am iesit afara mi-an vazut frumoasa mea Yamaha calarita de nimeni altul decat acel nesuferit.
[_][_][_][_][_][_][_][_][_][_][_][_][_][_][_]
Gataaa!
Next? :3
Pupiceiii😘😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.