CONTINUAM!
«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»
Ii prind botul si il mangai, el se calmeaza. Mai aveam putin. Cand rana se inchise eu lesin.
Simt niste labe mari pe pieptul meu si multe urlete, atat, dupa tot negru.
Simt cum sunt asezata pe o suprafata calda si moale, aud lemnele pe foc pocnind.
Simt cum cineva ma stropeste pe fata cu apa. Incerc sa-mi deschid ochii dar nu puteam, era prea greu.
Peste cateva minute reusesc sa-mi deschid ochii, ma ridic in sezut. Imaginea era neclara. Era incetosat. Ma frec la ochi si vad un baiat care sta in fata mea.
Eu: Hei, am dormit?
Liam: Da, mult.
Eu: Liam? Esti ok, da?
Liam: Da. Multumesc!
Eu: Cu placere! *Ii zic zambind.*
Liam: Vrei apa, ceva?
Eu: Da, apa, te rog.Liam se ridica si imi audce apa. Ma uit in jur si vad ca eram in aceas pestera, langa foc.
Eu: Multumesc.
Liam: Cu placere!
Eu: Unde-s restul?
Liam: Stai.Liam se ridica si iasa din incapere, se intoarce cu Robert, Nana si Doc.
Eu: Heiiiii, sunteti bineee? *Intreb zambind larg.*
Nana: Da, foarte, multumim!
Doc: Ca noi, multumim!
Robert: Da, multumim!
Eu: Nu aveti pentru ce, oricand mi-e drag sa ajut!Liam vine langa mine si imi pune un pandantiv la gat.
Eu: Uuu, ce frumos, pentru ce e?
Liam: Acum, esti una din noi, esti mereu bine venita, esti parte din haita!
Eu: Dar sunt vampir...
Liam: Si?
Eu: Poate se trezeste unu sa-mi smulga capul?!
Robert: A da, eu nu cred!Ma ia de mana si ma duce in incaperea unde erau toti, cum ma vad toti se inchina la mine.
Eu: Ce naiba?...
Nana: Ne-ai ajutat, nu ne-ai lasat sa murim, haita iti ramane datoare! *Spune aceasta inghinandu-se in fata mea.*
Eu: Nu, nu,nu! Ridicati-va! Nu permit asa ceva! V-am ajutat ca am vrut, nu trebuie sa faceti asta!
Doc: Are o inima buna! *Spune soptond catre Nana.*
Eu: Multumesc, Doc!Acesta zambi si cauta sa se bage in pamant de rusine.
Eu: De fiecare data cand aveti nevoie de mine, sunt aici!
Robert: Multumim!
Eu: Dar daca ma mai rapesti o singura data, te bat de iti suna apa in cap!Robert incepu sa rada dand din cap aprobator. De mine se apropia un baiat. Imi inmana telefonul.
Baiat: A sunat in continuu in timp ce ai dormit.
Eu: Multumesc!Ma uit la ceas si vad ca era 10:31.
Eu: Bun, e cam tarziu, eu trebuie sa plec acasa.
Nana: Mai vi sa ne vizitezi, nu?
Eu: Clar!Am imbratisat-o si am plecat. Eram intr-o padure. Il sun pe David.
-*-Convorbire telefonica-*-
David: Tu esti sanatoasa la cap?
Eu: Da... Nu prea.
David: Unde esti?
Eu: Vin acasa, iti spun tot cand ajung, promit!
David: Te caut ca disperatu de 3 ore!
Eu: Stiu, imi pare rau!
David: Cate apeluri ai de la mine?
Eu: 53...
David: Treci acasa!
Eu: Acum!-*-Convorbire telefonoca incheiata-*-
Am inchis si l-am chemat pe Robert sa ma scoata din padure. Robert se tranforma si mi-a zis sa ma tin dupa el.
In 2 minute am iesit din padure, eram intr-o de langa oras.
Robert: Te descurci?
Eu: Da, multumesc!
Robert: Sara, chiar iti multumesc, mi-ai salvat fratii, multumesc!
Eu: Cu mare placere! Hai ca fug, aveti grija de voi!
Robert: Si tu pustoaico, si tu!Am inceput sa alerg spre oras, ajusa in oras am stiut drumurile, am ajuns imediat acasa.
Am intrat in scara blocului, David statea nervos la intrare.
David: PROASTO! *Zise lundu-ma in brate.*
Eu: Si eu ma bucur sa fiu acasa!David zambea larg dar zambetul i sd stearsa cand m-a adulmecat, si a si vazut pandantivul de la gat.
David: Ai fost cu ei?
Eu: Poveste lunga, dar da, cu ei am dost de azi noapte pana acum.
David: Ok.. Hai sa-ti faci o baie si sa mananci ceva.Am urcat sus si am intrat in aprtament. Am intrat in baie si mi-am facut o baie cu spuma, lungaaaaaaaa.
David intra in baie si se aseaza pe marginea cazi. Ma uit la el si imi las capul pe spate, stiam ca urma un interogatoriu.
David: Cum ai ajuns acolo?
Eu: Azi noapte voiam sa ma duc la nonstopul de la 3 strazi distanta si Robert m-a rapit.
David: Te-a rapit?!
Eu: Da, dar avea nevoie de ajutor si credea ca nu o sa il ajut.
David: Ajutor la ce?
Eu: 3 dintre ei erau grav raniti, din cauza unui vanator de varcolaci.
David: Si tu i-ai ajutat?
Eu: Da, o fata si 2 baieti.
David: Si Robert ti-a facut ceva?
Eu: Nu, nu.
David: Ce aveau cei 3?
Eu: Rani, eu i-am vindecat.
David: Si nu ai putut sa vi acasa dupa ce i-ai vindecat?
Eu: Pai am lesinat, la ultimul a fost cel mai grav si m-a decat de puteri.
David: Acum esti bine, da?
Eu: Da, mi-au zis ca acum fac parte din haita, s-au inchinat in fata mea, a fost fain acolo, omeni de treaba.
David: Bine, ma duc sa-ti fac ceva de mancare, ok?
Eu: Bine, multumesc!David ma saruta pe frunta si iasa din baie, eu mai raman 10 minute in cada si ies.
Imi iau un maieu negru, larg si niste pantaloni scurti. Il vad pe David cum dadea din fund in timp ce-mi pregatea o omleta. M-a bufnit rasul.
David tresari si incepu sa rada cu mine. Ii iau tigaia din mana si continui eu treaba. David se holba la fundul meu.
Eu: Iti scot ochii!
David: Da, scuze!
Eu: Mi-e foame de mor!
David: Poate ne delectam cu niste sange diseara.
Eu: Poate, nu-i o idee rea.Spun in timp ce am asezat farfuriile pe masa si omletele in ele. Am adus si niste croasante cu unt, niste fructe si suc natural de portocale.
David: Arata asa de bine, ar trebui sa facem poza sa o punem pe Insta!
Eu: Da, bine spus!Am inceput sa radem in timp ce ciocneam. Cand sa beau aud niste batai turbate in usa.
Eu: Ma duc eu. IMEDIAT!
Atunci deschid usa si vad ca era el.
-_=-_=-_=-_=-_=-_=-_=-_=-_=-_=-_=-_=-_=-_
Gataaaa!
Next? :3
Pupiceiiiiiii😍😘😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.