CONTINUAM!
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
Cand am iesit afara mi-an vazut frumoasa mea Yamaha calarita de nimeni altul decat acel nesuferit.
Eu: Ce mama dracu faci pe motoru meu?
Liam: Auzi, dupa ce ce ti-am salvat frumasa ta Yamaha de un idiot, nici nu imi multumesti?
Eu: Liam, jos, acum!
Liam: Bine, bine.. Reao..Eu chicotesc si ii dau un pumn in umar, acesta ma ia in brate si ma pupa pe frunte.
Aiden: Sara, mergem?
Eu: Ah, da.
Liam: Unde mergi si eu nu vin?
Eu: Mergem la o cursa pe partea abandonata a autostrazii, mergi?
Liam: Sigur!Am zambit si toti am urcat in masini si am suit, eu si Rian, doar noi avem motociclete. El are o Honda superba.
Eu: Ma urmati, ok?
Toti: Ok!Am pornit noi fain frumos si am inceput sa gonim pe strada, printre masini.
Peste cateva minute mai aveam putin si ajungeam pe audostrada.
Am ajuns si uite-ne pe toti in linie, autostrada neavand gard sa desparta cele 2 benzi, aveam toti loc.
Eu: Cine ajunge primul la despicatura rosie, ok?
Toti: Ok!Eram 2 motociclete si 5 masini. Am ridicat mana si cand am lasat-o jos, a fost startul. Am pornit, eu si Rian am gandit la fel, sa plecam pe roata.
Toti eram in linie, cand, eu ii depasesc pe toti si le dau fum, dar, Liam nu se lasa, imi taie fata si imi da fum, eu ma enervez si bag piciorul, eu si Liam conduceam, in sotele nostru la vreo 8 metri erau Stefan si Roxy si Cris.
Cum mergeam eu fain frumos, i-am dat fum si lui Liam, dar, Rian nu s-a lasat si mi-a dat fum.
Ahh, ma enerveaza, nu intelege ca eu castig?
Ma enervez si bag picioru, ii dau fum cat merg pe o roata, acesta ma studia din cap pana in picioare.
Eu zambeam sub casca, el nu imi vedea fata, i-am facut cu mama si am mers si mau tare.
In cele din urma eu am ajuns prima, urmata de Liam, apoi de Rian apoi la scrurt timp si Aiden si Stefan si Roxy. Apoi a aparut si ratacitul de Cris.
Eu: Bai, unde sunt Marc si Bry?
Stefan: Au ramas, au tras pe dreapta sa "discute" ceva.Toti am chicotit si deja ne duceam la gandul cum se zguduie masina.
Liam: Auzi, vrei sa, discutam si noi ceva?
Eu: Sper ca glumesti.
Liam: Nu glumesc, chiar trebuie sa vorbim.
Eu: Oka.Intru in masina si Liam langa mine. Imi ia mana in mana lui si imi spune foarte serios:
Liam: Imi pare rau, pentru tot, mi-am dat seama ca nu ma placi, o sa renunt, prieteni?
Zambetul mi-a disparut de pe buze, tristetea acaparandu-ma.
Mai stiti ca va ziceam de acel el?
Ei bine el este, Liam e barbatul dupa care tanjesc zi si noapte, cel pe care il vreau alaturi de mine, cel care ma face fericita doar prin simplul fapt ca il vad. Da, sunt indragostita de Liam.
Eu: Liam, nu, nu vreau asta!
Liam: Dar m-am saturat sa te deranjez.
Eu: Ador cand faci asta, Liam, te iubesc, mai mult decat ca pe un frate, sunt indragostita de tine!Liam ma privea, un zambet ii aparu pe buze, luminandu-i fata. Isi lipeste fruntea de a mea si ma intreaba:
Liam: Vrei sa-mi dai o sansa sa te fac fericita?
Eu: Liam, nu pot, nu uita ce esti si ce sunt..Am spus si am simtit cum inima mi se sparge in milioane de bucatele, apoi se infig in sufletul meu plapand si firav.
Liam inghiti in sec si isi retrage fruntea de pe a mea.
Liam: Ai dreptate.
Spune si iese din masina. Eu imi sterg lacrimile ce nu stiu cand au aparut si ies cu zambetul pe buze, da, sunt o actrita minunata.
Eu: Hei, eu, ahmm, tre sa plec.
Aiden: Ce?
Stefan: Dece?
Roxy: Mai ramai!
Eu: Ahmm, nu pot..
Rian: Dece?Atunci mi-a sunat telefonul, m-am uitat si am vazut ca e tata, perfect, scaparea mea!
*Convorbire telefonica.*
Eu: Alo, da tati?
Tata: Sara esti cu Liam pe acolo?
Eu: Ahmm,da! Liam, vino, te rog!Liam vine si ma priveste concuz, eu ii intind telefonul.
Liam: Alo?
Tata: Liam, veniti acasa, am vesti noi, trebuie sa auziti!
Eu: Ok, venim.*Convorbire incheiata.*
Eu: Ce crezi ca are sa ne zica?
Liam: Hai sa aflam!Am dat din cap afirmativ si am inghitit in sec.
M-am urcat pe Seya si am pornit. Da, am decis sa-i zic motocicletei Seya. Le-an facut semn cu mana in semn de "Pa" la cei 5 si am plecat in goana.
Oare ce voia tata sa ne zica? Hmm.. O sa aflam. Ajunsi in oras am intanpinat aglomeratia. Eu puteam sa ma strecor printre masini, dar Liam nu, am ramas cu el, am asteptat la fiecare semafor si am stat in stnga lui.
Eu: Parca nu mai ajungem o data!
Liam: Offf, mi-e foameee!
Eu: Si mie!
Liam: Dupa mergem la o pizza?
Eu: Ah, buna idee, faci cinste? *Intreb cu o voce de copil.*
Liam: Fac, se poate sa nu? *Spune razand.*
Eu: Nu, nu se poate! *Spun razand.*Cum stateam noi fain frumos la semafor, eu stateam intre masina lui Liam si inca o masina in stanga mea. Atunci vad geamul fumuriu ca se lasa jos si o mana se aseaza pe fundul meu.
Ma uit rapid catre masina in timp ce ii indepartam mana tipului.
Eu: Vezi unde iti pui mana aia..
Tip: Am catigat provocarea, imi datorezi 50 de lei, Ronald! *Striga tipul catre sofer.*Imi dau ochii peste cap si pornesc pentru ca era verde la semafor, peste cateva minute ajungem si noi acasa.
Intram in living unde mama si tata stateau pe canapea imbratisati. Liam mi-a dat un cot, eu l-am privit zambitoare, acesta zambea si el.
Eu: Heiiiiii, tati, mami, am ajuns!
Liam: Hei!
Tata: Perfect, bun venit!
Mama: Stati jos!Eu si Liam ne asezam pe canapea, langa ei.
Tata: Voiam sa va zic ca...
¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦
Gataaa!
Next? :3
Pupuceiiii💋💋💋💋
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.