Cap-35

3.6K 165 33
                                    

CONTINUAM!

˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°

Eu inghetam deabinelelea. Simteam cum picioarele erau in gheata,o gheata solita, nu puteam reactiona, ochii ei ma impietrisera.

Am tresarit cand a dat cu ceasca ce o avea in mana tare, de masa, incat sa ma faca sa-mi revin, rupsese contactul vizual.

Eu: Siberia, ce ai?
Siberia: Daca e David acela.. Nu e de bine.. Esti doar o aventura pentru el..

Eu am ramas nemiscata, ma gandeam, Kay.. A lasat-o asa usor.. Dupa 8 luni sa renunti asa la o persoana?

Siberia: La ce te gandesti?
Eu: La ce ai spus!
Siberia: Cum arata?
Eu: Ahmm.. E inalt, cam 1,84, par de culoarea nisipului si ochii negri, ca taciunele, si pielea unpic bronzata.
Siberia: Ahmm.. Nu-mi dau seama... Poate o sa-mi faci cunostinta cu el.
Eu: Mnda, poate.

Siberia s-a pus pe scaunul din fata mea si mi-a oferit o ceasca cu ceai, am inceput sa bem, dar eu m-am oprit brusc. Ceaiul era diferit, era albastru si avea un gust.. Foarte bun, nu stiu sa il descriu, era foarte bun.

Siberia: Surprinsa, no?
Eu: Da.

Au trecut cam 20 de minute dupa ce am baut ceaiul si am mai vorbit de-ale fetelor.

Eu: Ah, e tatziu, trebuie sa plec, am si eu casa! *Am spus razand.*
Siberia: Nu, nu, ramai, noaptea asta, te rog!
Eu: Ahmm.. Sigur nu o sa deranjez?
Siberia: Nu!

Zis si facut, mi-a imprumutat o rochita de noapte, din matase, de un alb imaculat, cu spatele gol si cu o palma deasupra ghenunchilor.

Eu: O sa dorm cu tine?
Siberia: Nu, avem 3 dormitoare libere, il iei pe cel din capat, la stanga.
Eu: Mersiiii!
Siberia: Noapte buna, pustoaico!
Eu: Multumesc, la fel!

M-am dus sa beau niste apa, eram insetata. Dupa m-am intors pe holul cel mare, am inaintat si am intrat pe hol la dreapta.

Camera era faina, chiar foarte. Am intrat, m-am uitat putin la detaliile camerei, ma uitam pe un tablou, cand, dintr-o data 2 brate mari si bine facute ma cuprind cu totul.

Traznet: Ce faci tu aici?

La auzul glasului, un fior de gheata m-a cutremurat. Ma strangea, dar era placut.

Eu: Aici a zis Siberia ca am sa dorm..
Traznet: Siberia a zis sa dormi cu mine? Pfff, nu cred!
Eu: Ahhh, pe hol la stanga! Proasta! Proasta!
Traznet: Auzi, tu te-ai vazut in oglinda?
Eu: Nu! Chiar! Da-mi o oglinda!

Acesta imi dadu drumul si imi da o oglinda in mana, am privit si am impietrit. Fata mea... Era mutilata! Aveam o cicatrice de la mijlocul fruntii pana la mijlocul obrazului drept. Aceasta trecea prin ochi, chiar prin iris, pe langa pupila, ochiul meu avea vene rosi si era rosiatic pe langa zgarietura, pe unde era zgarietura, irisul, era de un rosu aprins, ca atunci cand eram transformata, jumatate de iris era asa, dar eu vedeam si nu ma durea.

Eu: Ce dracu? CE MI-AI FACUT? CE DRACU AI FACUT?

Am inceput sa urlu ca o destrabalata, sa-l imbrancesc si sa il injur. Acesta doar se uita la mine.

Traznet: Asculta!

Eu nimic, continuam sa urlu la el si sa fac ca o destrabalata.

Traznet: ASCULTA-MA, AM ZIS!

M-a prins in brate si m-a strans, eu ma calmasem, respiram sacadat, el ma pupa pe frunte.

Traznet: Imi pare rau, bine? Chiar nu am vrut asta! Doar ca nu suport sa vad vampiri, am avut o experienta neplacuta!
Eu: Atunci dece ma ti in brate?! *Am intrebat imbrancindul.*
Traznet: Sa te calmezi, imi pare rau! Vad ca tu nu esti ca altii, l-ai ajutat pe Lup, imi pare rau!
Eu: Bine.. Bine...

Am tras aer in piept si m-am uitat la el, atunci am vazut cat de bine arata. Era inalt, 1,93, parul negru, ca taciunele, ochii exact la fel, pielea alba, muschii foarte bine facuti, si era doar intr-o pereche de pantaloni negri. Parul ciufulit si ridicat in sus, buzele rosiatice si o tentativa de barba.

Eu am rosit cand am realizat sa sunt doar in camasa de noapte, am dat sa plec dar el m-a luat in brate.

Eu: Lasa-ma sa plec.. *Am spus in soapta.*
Traznet: Poftim, nu aud ce zic soarecii!
Eu: Ce vrei sa spui? *Am intrebat rastindu-ma.*
Traznet: Nu vreau sa spun ca esti scunda, dar atunci cand ploua esti ultima care afla!

Eu am facut ochii mari si am simtit cum nervi acapareaza tot!

Eu: EU-NU-SUNT-SCUNDA! NU SUNT EU SCUNDA, VOI SUNTETI PREA INALTI! AI 2 METRI IN PULA MEA!

Traznet ma privea cu ochii mari, apoi il vad pe jos, radea cu lacrimi.

Eu: IDIOTULE!

Am dat sa plec dar el m-a prins de picior si m-a facut sa cad peste el.

Eu: Lasa-ma!
Traznet: Niciodata!

Sa asezat peste mine, cu coatele in jurul capului meu, si picioarele in jurul corpului meu.

Eu: Da-te jos!
Traznet: Nu vreau! *A spus in timp ce ma saruta pe gat.*
Eu: LASA-MA! SIBERIA! AJUTA-MA! LUP! AJUTOR!
Traznet: Shhhhhht!

Mi-a pus mana la gura si si-a continuat treaba, simteam cum imi saruta linia sanilor si cum o lacrima imi curge pe obraz, si a doua si a treia si deja obrajii mei erau inundati.

Minile mele incercau sa-l indeparteze, dar nici nu se clintea. Dar am auzit usa cum s-a trantit. Imdeiat Traznet a fost inlaturat de pe mine.

M-am ridicat brusc si in brate la Siberia m-am refugiat.

Lup: CE DRACU CREZI CA FACI?
Traznet: Bai, lasa-ma, vreau sa-mi continui treaba!
Siberia: VOIAI SA O VIOLEZI!
Traznet: Ea nu s-a impotrivit!
Eu: CE?! ADICA CAND AM STRGAT CA DISPERATA DUPA AJUTOR SI CAND MA ZBATEAM SI PLANGEAM, SUNT SEMNE CA VOIAM?
Traznet: Ok,ok, imi pare rau, gata, afara!
Lup: Nu stiu ce se intampla cu tine!
Siberia: Nici eu, nu te mai recunosc!

Eu suspinam si o strangeam de-a binelea in brate pe Siberia. Aceasta ma pupa pe frunte si ma strangea.

Eu: Eu plec, nu raman in aceeas casa cu asta!
Traznet: Cand m-ai vazut, ai rosit!
Eu: Da, pentru ca sunt imbracata doar in rochita de noapte! *Am spus facand niste pasi spre el, acesta apropiinduse de mine.*
Traznet: Asa si trebuie, arati demential, du te si pune ceva pe tine!
Eu: Cashh.. Poponar!

In acel moment, nu stiu de ce si cum, m-am trezit ca ne sarutam salbatic. Si eu raspundeam la sarut, aveam o mana pe umarul lui, una pe ceafa, el avea o mana pe spate si cu una ma strangea de fesa drepata.

Siberia: Nu te mai juca cu ea! *A spus in timp ce m-a zmuls din sarut.*
Traznet: Eu nu am facut nimic, ibtreaba-ti prietena ce s-a intamplat.

Eu il priveam cu parul valvoi si cu mana dreapta pe buze.

Eu: Ai simtit?...
Traznet: Ca buzele tale trebuiau muscate de mine, da?
Eu: Ce ai facut?
Traznet: Nimic, instinctul, si la tine la fel.

Eu priveam confuza, din tocul usii aud niste batai apasate din palme, ma uit si il vad, era el!

<~>~<~>~<~>~<~>~<~>~<~>~<~>~<~>

Gataaa!
Next? :3
Pupiceiiiii💋💋💋💋💋

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum