Lords Of War/Savaşın Lordları

16K 698 390
                                    

TANITIM


-Adında ölümü, gözlerinde karanlığı taşıyan bir kadın.

-Her şeye ve herkese hükmedebilecek kadar gücü ve yeteneği olan, dünyaya efendi karanlığa haps'olmuş bir adam.

-Ve bu iki zor karaktere hükmetmek zorunda olan, yenilmezliği, becerileri ve mükemmelliğiyle dillere destan olmuş bir efsane.

[1998]Yeraltının en derin sırları günyüzüne çıkaracak sansasyonel bir haber dosyası hazırlayan gazeteci ve ailesinin başına getirilenler...

[2016] Yeraltının en büyük yapılanmasını çökertmek için oluşturulmuş, tecrübeli bir Komutan'ın gözetiminde özel bir ekip. Her biri farklı özelliklere ve hikayeye sahip olsa da amaçları ortak: En büyüğü bitirmek.

•Lordların hikayesi hem içimizde yaşadığımız karmaşaya ayna tutmasıyla çok tanıdık, hem de dostluğa, sevgiye, kötülüğe, aşka ve nefrete bakışıyla tamamen farklı...


Bildiğiniz diğer tüm hikayeleri unutun. LORDLARIN hikayesine şahit olurken klişeleri de ilkleri de beraber yazacağız.


*Myr

11.11.16
02.29 AM


Not: Kurgu da, gidişat da, yıllar önce yerini kurduğum Lords Of War dünyasına aittir. Lütfen sadece tanıtımı da okumuş olsanız fikriniz belirtin ama benim ricam ilk üç bölüme şans verip ondan sonra devam edip etmeme kararı almanız. İyi okumalar...

Savaşın LordlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin