SAVAŞIN LORDLARI 50. BÖLÜM
Kate giderken Sa A kendini duvar kenarına gölge bir köşeye atmıştı. Deminden beri göz gezdirdiği yerden kırk santim kadar olan bir demir parçasını kaptığı gibi evirip çevirdi, eğri büğrüydü ama işini görürdü.
Yerini almasının üstünden on saniye bile geçmemişti ki sokağın ucundaki adamları gördü. 'Gelin bakalım müstakbel leşler' diye söylenirken iki eliyle demir sopayı sıkıca kavramıştı. Fark edilmemeyi umuyordu. Fark edilmezse saldırıya geçen taraf olarak bir şansı olabilirdi. Zamanlamayı iyi ayarlamalıydı.
Yerdeki kan damlarına baka baka yolu bulan adamlar takip ettikleri izlerin gösterdiği şekilde, peşindekilere işaret verip sokağa girmişti. Öndeki iki adam bağırarak "Buradan geçmişler" gibi sözlerle koşarlarken Sa A'nın gizlendiği yeri geçmek üzereydiler.
Sabırla bekleyip saliselik hesap yaparak tam bir adım önüne geçtiklerinde yerinden çıkan Sa A elindeki sopayı solundaki adamın sağ kulağının altına sertçe indirdi. O adam vuruşun şiddetiyle yere yığılırken, kendi etrafında 180 derece dönüş yapan kadın, anlık şoku üstünden atamamış bir diğer adama da aynı şekilde bu sefer sol kulağının dibine gelecek şekilde darbe indirdi.
Elinde sopayla topu karşılayan bir baseball oyuncusu gibiydi. Vuruş hızı, sertliği ve şekliyle amerikan liginde takımına sayı turu kazandırmış iyi bir vurucuyu andırıyordu. Sonuç olarak top sahanın dışına çıkmamıştı ama iki adam da yerdeydi.
Onlarla işini bitirdikten sonra kendisine doğru gelen üç kişiyi gözüne kestirmişti ki; sokağın başında duran arabaları görünce gözleri büyüdü. Bildiği tüm dillerde ne kadar küfür varsa hepsini sıralamaya başlayıp sıkıca tuttuğu sopasıyla adamların üstüne yürüdü. Bu sokağı geçmelerine izin vermeyecekti, Kate'in ne kadar ilerleyebildiğini bilmiyordu. Ona olabildiğince zaman kazandırmaya kararlıydı.
Yer yer paslanmaya başlamış demiri, karşısına aldığı adamın önce koluna sonra dizine yerleştirdi. Elindeki uzun olduğu için rakibine yaklaşmadan hamlelerini güvenli mesafeden yapıyordu ve vuruşları sertti, adam dizine aldığı sopa yüzünden yere çökmüştü. Sa A, yere düşürdüğü adamın karnına botunun ucuyla sert bir tekme atıp bilincini kaybetmesini sağladı.
Oyalanmadan hemen arkasındaki uzun boylu adama doğru koştu. Elindeki sopayı savurdu ancak bu dikkat dağıtmak içindi. Adam kendini korumak için refleksle kollarını kaldırarak gard almış olsa da işine yaramayacaktı. Birden karşılarına çıkan kısa saçlı kadının bambaşka bir planı vardı.
Zıplayıp kendi etrafında dönen genç kadın sol tekmesini adamın boynuna yerleştirmişti. 540 derecelik dönüşün ardından baş-boyun bölgesine gelen bu etkili vuruş, rakibinin dengesini sarsmış yere düşmesine neden olmuştu.
(540 kick)
Sokağın başındaki arabadan inmiş kendilerine doğru koşanlara aldırmadan üçlüden son kalanın üstüne doğru yürüyen genç kadın elindeki sopayı adamın ayaklarına doğru atıp kendine yaklaşacak fırsat oluşturdu. Karşısındakiyle boyları denkti, zayıf duruyordu ama hızla gard alması ve duruşundan tekniğinin iyi olduğunu anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaşın Lordları
AcciónSiyah Porsche'un hızı 200'ü bulmuşken 89. otoyolun batısındaki eski köprüye yöneltmişti. Sürücü koltuğundaki kadın, köprünün sonunda kendisini bekleyen tehlikenin farkındaydı ama girmekten başka seçeneği yoktu. Yaklaşık 250-300 metre arkasında, kend...