LoW 74

1.2K 102 329
                                    

Multimedya: Minho(SHINee) - I'm Home

SAVAŞIN LORDLARI 74. BÖLÜM

Tüm şehir için saatler yediyi gösterirken kuzey sınırındaki çalışmalara katılacağı için otoparktaki siyah Panamerasının başına geçen Kim Sa A, adım sesleriyle dönüp baktığında, kendi araçlarının olduğu kısma yönelen Lee WooHyun'ı görmüştü. "Erkencisin?"

"Sen de" WooHyun sakin bir ifadeyle bunları söylerken mercedes jipinin kapısını açtı. İçindeki spor çantayı çıkarıp Bugatti Veyron'unun arka koltuğuna koydu.

Kısa saçlı kadın, adamın elindeki su geçirmez çantayı dikkatle süzmüştü ama içinde ne olduğunu tahmin edememişti. Çantaya takılmak yerine bakışlarıyla arabayı işaret ederek, "Yolun uzun olmalı?"

"Hepimizinki kadar."

WooHyun'ın sakin ses tonu, tavrındaki ağırlık, genç kadına farklı hissettirmişti. Adamın gözlerinin içine baktı, derinlerine. O zihinde nelerin dalgalandığını bilmek isterdi. Öğrenmenin bir yolu yoktu, onun yerine, "Görüşme nasıl geçti?" Diye sordu. "Dün akşam bir sorun çıkmadı değil mi?"

Lee WooHyun, bankacı SongDo ve ardından gelişen olayları hızlıca aklından geçirirken ince bir tebessümle, "Her şey yolundaydı." Dedi. Ve başını hafifçe eğerek artık ayrılacağının işaretini verdi.

WooHyun'ın ayrılmasının ardından Kim Sa A da hızlı bir kalkışla otoparktan çıkmış, trafiğin kuzeye akan kalabalığına katılmıştı. Lee WooHyun ise altında piyasanın en hızlı arabalarından birinin bulunmasının hakkını vererek şehir trafiğinden ayrılıp otobana geçer geçmez hız sınırlarını zorlamaya başlamıştı. Tek dileği babasının konağına varana kadar polis çevirmesiyle karşılaşmamaktı. Asfalt son hızla altında kayarken direksiyonundaki kumanda tuşlarından Charmander'in numarasını ekrana getirip aramayı yapmıştı bile. Bir yandan da çevirme noktaları için gülerek, "Keşke Sa A'dan istihbaratını alsaydım." diye söylenmişti.

Charmander her zamanki gibi çağrıyı bekletmeden yanıtlamıştı. "Richie, Ajan Kim işini kolaylaştıracak hiçbir şeyi gönüllü yapmaz."

Arkadaşına yakalandığını anlayınca bozuntuya vermeden, "Gönlünü yapacak yolu bilirim Char merak etme sen."

"Bir istihbarata ihtiyacın varsa bana gel Müdür Lee!"

WooHyun'ın çağrının diğer ucundan duyduğu sesle gözleri kocaman olmuştu. "Komutan?"

KangTa, Charmander'le birlikte bilgisayar başındayken WooHyun'ın SongDo hakkında bilgi vermek için aradığını bildiğinden görüşmeye katılmıştı. Ancak bu niyetinden WooHyun'ın haberi şimdi oluyordu. Genç adam sesinin duyulduğuna dair uyarı yapmayan hackerı boğma planları yaparken, "Seni yormak istemem bilirsin hyung." dedi çevirmek adına. Artık ne kadar çevirebilirse o kadardı.

"Bilirim..." diye imayla söylenip yanındaki Charmander'in omzuna dokunarak konuya girmesini işaret eden Komutan Choi, WooHyun konağa varmadan görüşmeyi sonlandırmaları gerektiğini hatırlattı.

"SongDo boş değilmiş..." diyerek konuya giren Ocean Group veliahdı hızlıca yemekte şahit olduklarını anlattı. "Benim anladığım; bakanlıkla ortak çalışıyor."

KangTa "İyi iş çıkardın WooHyun," dedikten sonra, "Adamın hangi kadrolarla işbirliği yaptığını ben öğrenirim" diye ekledi. "Siz gemilerle uğraşırken bir yandan da çetenin finans ayağına darbe vurmak için yollarına çıkacağız." Sonrasında Charmander'in omzuna dokundu, bunda pokemonlara her zamankinden çok iş düşüyordu.

Savaşın LordlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin