LoW 6

5.1K 374 145
                                    

SAVAŞIN LORDLARI 6. BÖLÜM


1998/Robina- Avustralya

SaRang'ın saygıyla eğilip kendini tanıtması Sue ve Young'un yüzünde sevecen bir gülümseme oluşturmuştu.

"Asıl biz bu eve bir nefes getireceğin için teşekkür ederiz" dedikten sonra elini uzatıp kızın yüzünü hafif bir hareketle okşayan Bayan Kim, içinde Sarah'a karşı sıcaklık hissettiğini gizleme gereği duymuyordu.

Young Kim ise karısının söylediklerini başıyla onayladıktan sonra ana vatanından gelen askere evin sol tarafını işaret etti.

Genç adam KangTa'yla birlikte bahçenin iç tarafına doğru yürümeye başladı. Sarah ise arkalarından bakarken Young'un yürüyüşündeki sekmeye takılmıştı. Çok belli olmuyordu ama adam yürürken zorlanıyor gibiydi.

Hanımlardan uzaklaştıktan sonra elini KangTa'nın omzuna koyan Young "Ülkede işler nasıl?"

"Bıraktığınız gibi komutanım"

"Bana böyle hitap etmek zorunda değilsin Komutan Choi" Kim Young protez takılı sağ bacağını tuttu. "Emekli edildiğimi biliyorsun"

"Siz tüm genç askerler için bir kahramansınız efendim. O efsanevi operasyonlarınız hala askeri okullarda dillerde."

Kuzey Kore sınırında operasyondayken tuzaklanmış bir mayın Kim Young'dan hem sağ bacağını hem de uğruna ömrünü feda edebileceği askerlik mesleğini almıştı. Hayalini kurduğu amaçları bir anda yok olmuş ve üstleri tarafından olası düşmanlarına tedbir amaçlı olarak Avustralya'da yaşamasına karar vermişti. 7 yıldır bu ülkede eşiyle birlikte sıradan bir iş adamı hayatı yaşıyordu ve şimdi ülkesinin askerlerinden birini tekrar görmek ona geçmişi hatırlatmıştı. Elini genç adamın omzuna atıp, "KangTa, seni serseri! Hep böyle iyileştirici oldun." dedi gülümseyerek. Harp okulundayken KangTa'nın derslerine girdiği olurdu arada ve o parlak gencin derslerin en iyi isimlerinden olduğunu çok iyi biliyordu. Her komutanın gözdesiydi Choi KangTa.

İkili askeriye içindeki son gelişmeleri de ayaküstü konuştuktan sonra Sue ve Sarah'a doğru yürürken Young aklına takılan soruyu sormadan edemedi. "Yine de sizin için önemli bir çocuğu neden benim gibi geçmişi tehlikeli ve sakat bir askerin yanına verdiniz anlayamıyorum."

KangTa düşünceli bakışlarını ileride Sue ile konuşan Sarah'dan ayırmadan, "Çünkü o kızın da geçmişi tehlikeli ve onun da bir asker olarak yetişmesi gerekiyor. Sen ayağını kaybettin Hyung, Sarah ise çocukluğunu".

KangTa'nın bu açıklamasının ardından düşünceli gözlerini kızın üstünden ayıramayan Young, Sarah'ı daha da benimsediğini hissediyordu. O akşam kızla yakından ilgilendi. Yaşına rağmen oldukça güçlü ve kararlı duran bu emaneti tanımak, ona yardımcı olmak istemişti.

O günün ertesinde KangTa, Sarah'la birlikte erkenden eğitim alanlarını gezmeye başlamıştı. İlk yer at binmek ve çeşitli sporlar yapabilmek için uygun alanların olduğu özel bir çiftlikti. Orada eğitmenlerle tanıştıktan sonra öğrenimine devam edeceği okula gittiler, bölgenin iyi ailelerinin çocuklarının geldiği seçkin bir okuldu. Sarah, İngilizcesini geliştirene kadar zorlanacaktı ama KangTa, küçük kızın şu anki İngilizce seviyesinin üstüne hızla yeni şeyler katacağını adı gibi biliyordu. Son olarak Sue ve Young'ın evlerine döndüklerinde orada onları bekleyen bir özel öğretmen vardı. Sarah'a günlük dili daha çabuk öğrenmesi için yardım edecekti.

Savaşın LordlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin