SAVAŞIN LORDLARI 3. BÖLÜM
"Acil çağrı 4 nolu hattan acil çağrı!"
Yükselen sesle birlikte genç Takım Lideri telsizi kavrayıp hızla ayağa kalktı.
"Dinliyorum tamam."
"Acil toplanma çağrısı." Duyduklarıyla koşar adım odadan çıkan Choi KangTa koridorlarında aynı çağrıyı alıp hızla toplantı odasına yaklaşan ekip arkadaşlarıyla karşılaştı.
Yirmi kadar adam bir an bile yavaşlamadan hızla odaya girmişti. Karşılarında komutanları vardı. Askerlere döndü, "Araçların başında tam teçhizatlı operasyona hazır bekleyin!".Bu emirle askerler seri bir şekilde odadan çıkarken orta yaşlı komutanın gözleri KangTa'yı aradı, bakışları onunla kesişince kalmasını işaret edip herkes çıktıktan sonra masanın başındaki kağıtlara yönelen Komutan, "Nowon'daki birlikten haber geldi 4 Nolu hattın muhbiri öldürülmüş şimdi ki hedefleri gazeteci Nam Seung Hyun'ın evi olabilir. Olası çatışmaya hazır olun."
KangTa başını eğip "Emredersiniz efendim" dedikten sonra Komutan Lee durumun hassasiyetini açıklamak adına, "O adam devletin kalemi" deyip düşünceli bakışlarını genç askere sabitledi. "Gazetecinin görevi hakkında önceden bilgilendirildin mi?"
KangTa hızla hafızasını yokladı, birkaç aydır Gangseo'daki bu birlikte görev almaya başlamıştı. Sorumluluklarındaki her alanla birebir karşılaşmışlığı yoktu "Kalem dosyasını incelemiştim efendim" dedi. Gazeteciye dair tek bildiği şey medyadaki yazıları ve dosyasına işlenen şeylerdi.
Komutan kırışıklıkların iyice yer ettiği yüzünü genç takım liderinden ayırıp masasının üstündeki dosyayı eline aldı "Eşi ve kızıyla birlikte bizim bölgemizde tehdit altında, onlara bir şey olmadan yetişip almanız lazım. Kalemimiz aldığı emri kağıda dökmekle görevliydi, anlıyor musun? Basit bir haber yaparken tehlikeye girmedi yukarıdakilerin emriyle hedef oldu. Onu tehlikeden korumak en başta yukarının emri, adaletin değil!"
"Anlaşıldı efendim"
"Timi sen komuta edeceksin Lider Choi, tüm inisiyatif sana ait."
Keskin bakışlı takım lideri bir an bile tekletmeden "Emredesiniz" dedi. Komutanı yaklaşıp uzattığı dosyayı aldıktan sonra başıyla selam verip ekibi ile birlikte odayı terk etti. "Batı Timi" adı verilen profesyonel askerlerden oluşan ekip kısa sürede teçhizatlarını tamamlayıp dört araçla karargahtan ayrılmıştı. En öndeki jipte küçük yaşlardan beri askeri okullarda eğitim almış şimdi de time liderlik görevi verilen Choi KangTa bulunuyordu. Yirmi yaşındaki genç asker yaşına rağmen bir çok tecrübeye sahipti bu nedenle komutanının ilk tercih sebebi olmuştu.
KangTa zaten öncesinden aşina olduğu ismin ve konunun dosyasına tekrar bir göz attıktan sonra kapattı. Söz konusu adrese yaklaştıklarında ise telsizini alıp düğmesine basılı tuttu "Şu an saat 23.55 Nowon'daki birliğin hattına çağrı 22:03 de gelmiş, birlik olay yerine yirmi dakikada ulaşmış, onların bizimle bağlantı kurup olayı haber vermesi 23:40'da yani iki saate yakın bir boşluktan bahsediyoruz. O dilimde her şey olmuş olabilir. Adres çoktan yok edilmiş veya henüz yaprak bile kıpırdatılmamış olabilir. Her şeye karşı hazırlıklı olun." Dedikten sonra "Kayıp istemiyorum..." diyerek devam ediyordu ki bir anda gözleri büyüdü. İrislerinde turuncu rengi alev dalgaları yer etmişti.
Komutan Choi KangTa'nın sözleri birden karşısında fark ettiği şeyle yarım kalmıştı. İleride hedef adreslerini görüyordu, daha doğrusu o adresten yükselen ateşleri! Şoföre hızlanmasını söyledi bağırarak, zaten hız sınırına riayet etmeyen araçlar artık ibreyi sona dayandırmıştı. Dört askeri jip yolun ucunda kızıl bir zindanın içine düşmüşçesine yanan konağa doğru son hız ilerlerken araçtaki askerler de maskelerini takıp silahlarının emniyetlerini açtılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaşın Lordları
AcciónSiyah Porsche'un hızı 200'ü bulmuşken 89. otoyolun batısındaki eski köprüye yöneltmişti. Sürücü koltuğundaki kadın, köprünün sonunda kendisini bekleyen tehlikenin farkındaydı ama girmekten başka seçeneği yoktu. Yaklaşık 250-300 metre arkasında, kend...