Multimedya: T-Ara - Sugarfree Remix ver.
SAVAŞIN LORDLARI 49. BÖLÜM
Cheongdam'ın her zaman hareketli olan ana caddesine çıkan, sakin sokaklardan birinde park edilmiş siyah panelvan minibüsün arka kapısı açılmıştı.
İçeri giren Kim Sa A, "Komutanım" diyerek başıyla selam verdikten sonra Charmander'e ve yanındaki pokemonuna döndü. "Onlar bizim mi?" Bakışlarıyla teknik sistemin kurulu olduğu masanın üstündeki kulaklıkları işaret ediyordu. Birisi saydam, kamufle bir kulaklıktı. Sa A küçük olsa da işlevli olacağına emindi. Diğer kulaklık ise kulak kepçesini kavrayan küperlere benzetilmiş, üstü taşlarla süslenmiş, daha gösterişli bir şeydi. Dışarıdan bakan herhangi birinin kulaklık olduğunu anlaması neredeyse imkansızdı. Eline takı süsü verilmiş kulaklığı alıp beğendiğini gösteren bir işaret yapan Sa A, "Kate bayılacak" dedi hafif bir gülümseme ile.
"Birine özel yapılmadı, istersen sen kullan" diye gerginlikle duruma açıklık getiren Charmander diğer süslü Barbie'dense Sa A'nın böyle bir şeyi kullanmasını daha çok isterdi.
Gülüp, metalik ve lacivert rengin hakim olduğu işlemeli kulaklığı tekrar masaya bırakan Sa A, "Hayır, kıyafetime uymuyor" dedi. Üstündeki siyah deri ceketin içine giydiği siyah tişörtü, siyah pantolonu ve bileğinin üstüne çıkan bağcıklı siyah botuyla bu kulaklık için fazla koyu bir konseptteydi. Yalnızca aksesuar olarak taktığı kahverengi mavi karışık sahte asker künyeleri ve her iki kolundaki bileklikler renk taşıyordu. Sol elinin işaret ve baş parmaklarında olan eklem yüzükleri bile siyahtı.
O sırada öndeki yolcu koltuğunda bir yandan etrafı kontrol ederken diğer yandan şüpheyle "Kate nerede?" diye soran Komutan, Sa A'nın sıkıntılı bir nefes vermesine neden olmuştu. Genç kız "Bilmiyorum" dedi. "Acıktım acıktım diye geveleyip caddeye doğru gitti."
Sa A sözlerini bitirir bitirmez panelvanın sürgülü kapısı açılmıştı. "Herkese merhaba!" Kapıda elindeki poşeti sallayarak sırıtan Kate, "Size ay çöreği getirdim" dedikten sonra önce KangTa'ya uzattı.
Aradaki boşluktan elini uzatıp çöreklerden birini aldıktan sonra "Ortalık hareketlenmeye başlayınca operasyona başlayacağız, hazır mısınız?" Oturduğu koltuğu çevirip gençlere döndü tamamen. "Mulan, A Takımı'ndan kim vardı mekanda?"
"Matkap ve Joker önceki gece oradaydı. Söylediklerine göre güvenliği var ama aşılamayacak gibi değil. Tabi bugün bir değişiklik olmazsa."
"Giriş çıkışın sağlanmasında onlardan aldığımız bilgilerle hareket ediyoruz. Eğer yanlış gözlem yapılmışsa orada kapana kısılırsınız Sa A. Çok dikkatli hareket edin"
"Çocuklara güveniyorum Komutan, verdikleri bilgiler senin sokaktakilerden aldığın bilgilerle uyuşuyor" Sa A görev için özenle çalıştıklarını bildiği için rahattı. Kader bir oyun oynamazsa bu gece o ofise girilecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaşın Lordları
AksiSiyah Porsche'un hızı 200'ü bulmuşken 89. otoyolun batısındaki eski köprüye yöneltmişti. Sürücü koltuğundaki kadın, köprünün sonunda kendisini bekleyen tehlikenin farkındaydı ama girmekten başka seçeneği yoktu. Yaklaşık 250-300 metre arkasında, kend...