Prológ*

9.3K 372 43
                                    

O 6 rokov.(Alex a Emma majú 24)

Emma

"Alex mohol by si prosím skočiť do obchodu?"poprosím Alexa, zatiaľ čo prezliekam Matthewa.Malý sa na mňa doširoka usmieval a hral sa s mojím náhrdelníkom na krku.

Je  to celý Alex. Musela som mu úsmev opätovať.

"Tata." povie malý so smiechom  a ja sa otočím. Alex stál za nami a robil grimasy.

"Prečo mám ísť do obchodu? Bol som tam ráno." povie a zoberie malého na ruky, ktorý sa na neho s radosťou hodí.

"Pretože mi volala Rita že dnes prídu a tak som ich pozvala na večeru. Chcú nám niečo dôležité povedať." usmejem sa a odnesiem špinavé oblečenie do práčky, ktorú zapnem.

"No dobre,  idem." vzdychne si a položí malého na zem. Naozaj nerada Alexa otravujem keď viem, že toho majú v práci veľa, ale ja mám toho veľa tiež.

"Tata aj ja idem." povie malý a my sa zasmejeme. Strašne rád jazdí autom.

"No poď ty chlapčisko môj." povie Alexa a chytí ho za ruku.

"Na stole je papier  čo kúpiť." usmejem sa a on prikývne a venuje mi pusu.

"Čau mami." povie Matthew a ja mu s úsmevom odkývam.

Na svoj vek je naozaj bystrý a múdry. Má 3 roky, čo znamená že chodí do škôlky,+ kam ho buď vozím ja alebo Alex. Pracujem v jednom butiku, kde sa mi hrozne páči. Alex je riaditeľ menšej pobočky a naozaj dobre zarába.

Nie je sa na čo sťažovať.

Keď Alex s malým odišli, rýchlo som poupratovala, pretože jeho hračky sú všade. Nachystala som si veci na večeru.

Som veľmi zvedavá čo dôležité nám chcú povedať. Mimochodom Rita je tehotná a budú mať chlapčeka, ktorý by sa mal volať William. Po jej starom otcovi.Mali by ste vidieť Jamesa, ktorý sa na neho neskutočne teší. Je ako malý chlapec.

Zajtra má prísť po dlhej dobe aj otec s Alice, takže budeme mať rodinné posedenie.Vraj ich tiež zavolal James. To musí byť niečo naozaj dôležité.  Možno to budú nakoniec dvojičky.

V pokoji a tichu som si upratovala kuchyňu, keď som odrazu započula krik.

"Mamííííííííí." srdce mi skoro vyskočilo z hrude.

"Matt." otočím sa vystrašene na malého, ktorý šťastne poskakuje. Bože môj skoro som dostala infarkt.

"Pozri čo mám." ukáže mi na lízatko. Musela som sa začať smiať. Niekedy má naozaj radosť z drobností.

"Krásne." pohladím ho po hlave. Alex mu kúpil lízatko v tvare jeho obľúbenej postavičky. Mimoňa.

"Tvrdil, že ty by si mu ho nekúpila a keďže ja chcem byť lepší ako ty,tak som mu ho kúpil." zasmeje sa Alex a  položí nákup na stôl. Pozriem na malého, ktorý so smiechom utečie preč.

"To hovoril naschvál." prekrížim si ruky na prsiach. Alex sa zasmeje a podíde ku mne. Objíme ma a pobozká. Pokiaľ ste si mysleli že sa nás vzťah za ten čas zmenil, tak to máte pravdu.

Milujeme sa ešte viac a malý nás spojil snáď úplne.

Alex sa hral s malým a ja som pripravovala večeru. Asi okolo 18:00 prišla Rita s Jamesom.

To čo nám však oznámili, som nečakala ani v tom najhoršom sne.


Tááákže ahojte:) Túto časť berte ako prológ, pretože som vážne nevedela čo napísať. Verím že sa vám dvojka bude páčiť rovnako ako jednotka:):3

PS: Bola by som rada za každý názor:)

Forever♡Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora