KAYIP PİRAMİT/ MISIR/ BÖLÜM 8

1.6K 205 97
                                    

Herman Obermayer, Kimberly Johnsonun kafasını karıştırmayı başarmıştı.Bunu kadının bulanık bir denizi andıran gözlerinden ,bakışlarındaki tereddütten anlamıştı.Kendisine yeni bir yol çizmek,hayatına yeni bir yön vermek isteyen Kimberly Johnsonun bunu yapmak için kendisinde gerekli gücü ve arzuyu bulamadığını biliyordu.Okyanusta kendisini fırtınaların,rüzgarların akışına bırakmış ,sahipsiz bir gemi gibi yalpalayıp duran kadının ,sığınacak bir limana ihtiyaç duyduğunun farkındaydı.Onu tekrar hayata döndürecek,arzularını uyandıracak bir teklifte bulunmuştu ve şimdi kadının cevabını bekleyecekti.

Herman Obermayer, Kimberly johnsonla arasında pek çok ortak yön buluyordu.Kimberly Johnson ailesini,sevdiği adamı ve en sonunda kariyerini kaybetmişti.Herman Obermayerin de artık bir ailesi, güvenebileceği kimsesi yoktu.O da en az Kimberly Johnson kadar yalnızdı.Kadın haklıydı.İstese ondan daha yetenekli bir arkeolog, genç  ve hevesli bir antik Mısır uzmanını rahatlıkla bulabilirdi.Kimberlyi ikna etmek için uğraşmak zorunda da kalmazdı.Ancak o bu kadını ekibinde istiyordu.Bunda yıldızı sönmüş bir aktristi yeniden parlatmaya çalışan bir  menejerin hevesini duymasının payı da vardı.Ve de...

Kimberly Johnson kolay lokma değildi.Bu kırklarının ortasındaki zeki kadını ikna etmesi kolay olmayacaktı.Ancak onu kesinlikle New Yorka geri göndermeye de  niyeti yoktu.Buna izin veremezdi.Kimberly Johnson, onun  kuracağı ekibin kalbi, pırlantalarla süslü kraliyet  tacının en değerli elmasıydı.Onsuz o tacın kuru bir metalden farkı kalmazdı.Kimberly  odasına çekilmek için masayı terk ettiğinde Herman Obermayer de biraz çalışmak için villanın çalışma odasına geçmişti.Şimdi  laptobu önündeydi.Karanlıkta çalışmayı seviyordu.Bu yüzden ışığı yakma gereği duymamıştı.Önündeki laptobu açıp, internet bağlantısını kurmak için yeniden gerekli şifreyi ve kodu bilgisayarın ekranındaki kutucuğa  girdi.Küçük kum saati ekranda bir kaç saniye dönüp durduktan sonra ,bağlantının gerçekleştiğini gösteren simge laptobunda belirmişti.

Önce maillerini kontrol etmesi gerekiyordu.Sadece tek bir mail vardı.Adamından gelen kısa bir bilgi notu.Tehlike bertaraf edilmişti.Şimdilik onu tedirgin edebilecek aksi bir durum görünmüyordu.

Herman Obermayer, mail kutusunu açık tuttu.Beklediği yerlerden henüz bir mail gelmemiş olması canını sıkıyordu.Kimberly Johnsonu ekibine katılması için henüz ikna edememişti.Bağlantılarından bir mail gelmemesi de buna tuz biber ekmişti.Herman Obermayer  teklifini kabul edip ekibine katılan kişilerin dosyalarını yeni baştan okuma gereği duydu.Hayatını adadığı projeyi gerçekleştirmesi ,ekibindeki adamların sağlam ve becerikli olmalarına bağlıydı.Bu projede en küçük hata paylarını hesaplamıştı ve bu projede başka bir hata payına yer yoktu.

Ekibe katılanların ve katılmasını beklediklerinin özel dosyalarının kaydedildiği klasörü açmak için on altı haneden oluşan şifreyi girdi.Klasördeki dosyalar çok gizli bilgiler içeriyordu ve bir başkasının eline geçmesi hem onun hem de klasördeki dosyaların sahiplerinin hayatını tehlikeye atabilirdi.Üstelik yaptığı şey suç teşkil ediyordu ve halen gerçeğe giden yolda kanun dışı yolları kullanmaya devam ediyordu.Şifrenin kabul edilmesiyle birlikte dosyaların kaydedildiği klasöre erişim izni de verilmişti.İlk dosyadaki ismin üstünü tıkladı." jean Betran Danevu". Kalpazanlar lordu.

Bu eski profesyonel suçluyu ikna etmek hiç de kolay olmamıştı.Neredeyse iki aydan fazla bir süre adamın teklifini kabul etmesini beklemişti.Suç dünyasının bir iş kolu olan kalpazanlık aynı zamanda suç dünyasının en havalı mesleklerinden biriydi.İşledikleir suçlardan dolayı ortadan kaybolmak isteyenlerin başvurduğu yegane adres kalpazanlardı.Kalpazanlar sadece sahte para basan adamlar değildi.Sahte pasaport, özel olarak ele geçirilmiş güvenlik numaralarıyla oluşturulmuş sahte kimlik kartları , sahte oturum belgeleri gibi çok özel evraklar bu adamların ellerinden geçiyordu.

KAYIP PİRAMİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin