KAYIP PİRAMİT / MISIR/ BÖLÜM 18

1K 129 48
                                    

BELGRAD / SIRBİSTAN / CLUP BAD ANGELS

Son model ultra lüks lamborghini Belgradın gece hayatının kalbi sayılan Kosancicevin kuzeyinde bulunan arka sokaklardaki renkli gece klüblerinden Clup Bad Angelsın önünde durduğunda saat gecenin erken sayılabilecek bir saatiydi.Gece hayatının gece yarısından sonra 1  gibi başlayıp sabaha kadar sürdüğü bu eğlence mekanlarında bu saatlerde genelde kulüp çalışanları ve erkenden gelip iyi yerlerden birini kapmak için gelmiş bir kaç uyanık müşteri dışında kimse bulunmazdı.Gece 1 den sonra bölge bir anda hepsi aynı anda sözleşmiş gibi akın akın kulüplere gelen müşterilerle ve onların son model lüks araçlarıyla dolardı.

Şehrin büyük bir kısmı uyku için karanlığa büründüğünde buraların renkli ışıkları yanar ve cehennemvari ortamları andıran eğlence merkezlerindeki pistler müzik ve içkinin verdiği sarhoşlukla çılgınca dans edip çevrelerindeki kadın veya erkeklerle flörtleşen insanların sahte dünyaları başlardı.Rutin gece hayatının aktığı bu küçük eğlence bölgesindeki sayılı eğlence kulüplerinden biri de Clup Bad Angelstı.Rezervasyonsuz çalışmayan ve görsel şovları ve su katılmamış kaliteli içkileriyle  kısa sürede isim yapmıştı.

Lamborjiniden çıkan uzun boylu ,dalgalı siyah saçlı adam arabanın anahtarını yanı başında beliren valeye fırlatıp kulübün kapısına doğru ilerlediğinde kapıdaki güvenlik görevlileri üzerlerindeki siyah klasik tişörte rağmen kendilerini düzeltme ve toparlama ihtiyacı duydu.

" İyi akşamlar Andre nasılsın?"

" İyi akşamlar bay Giron,iyiyim siz nasılsınız."

" Karın nasıl oldu Gavrilo?"

" Bugünlerde daha iyi bay Giron.Hastane için çok teşekkür ederim.Siz olmasaydınız oradan çıkmamız pek mümkün olmayacaktı."

Giron gülümseyerek boş ver dercesine küçük bir el hareketi yaptı.Henüz erken bir saat olduğu için içerisi karartılıp renkli neon ışıklara boğulmamıştı.İçeride tahmin ettiği gibi bir kaç müşteri dışında kimse yoktu.Onun gelişini gören barmen ona kısa bir baş selamı verip işine geri döndü.Müşteriler için alkol oranı yüksek ,oldukça etkili kokteyller hazırlamakla meşguldü.

Giron, artık aşina olduğu bu yeri keskin siyah gözleriyle süzdü.İçeride anormal denebilecek bir durum yoktu.Polis kokusu yoktu.Hesap kontrol müfettişleri gideli bir hafta olduğu için yeni bir denetime daha üç  hafta gibi bir süre vardı.Gelen üç kişiden ikisi buraya çok sık takılan eğlence bağımlısı tiplerdi.Üçü de aile şirketlerinde basit görevler verilmiş işe yaramaz zengin tiplerdi.Adamların bakışlarına aldırmadan bara yöneldi.

" Arkada kimse var mı?"

" Hayır bay Giron temiz."

Giron memnuniyet dolu bir gülümseme bıraktı.Yakışıklı yüzünü adamlara döndürmeden konuşmayı seçti.

" Herkes geldi mi?"

Uzun sarı saçlarını arkadan at kuyruğu yapmış zayıf yapılı barmen renkli gözlerini adama dikmeden sessizce konuştu.

" Evet efendim.Bay Ezekiel de geldi.Sizin gelişinizi bekliyor olmalılar."

Giron, konuşmak yerine barmenin uzattığı küçük içki bardağını içmekle meşgul oldu.Bardaki üç adam da oyalanmak için  barın büyük ekran televizyonunda yayınlanan buz hokeyi maçını izlemekle meşguldü.

Giron girilmez tabelasının olduğu siyah geniş kanatlı kapıyı açıp içeri girdi.Arka tarafta içki kasaları ve servis bardaklarıyla dolu büyük bir yığın vardı.Garsonların sıklıkla girdiği bu yer gece yarısından sonra sadece servis görevlilerinin girişine açıktı.Giron bu kısmı sessiz adımlarla geçip siyah renkli duvarın önünde durdu.Cebinden siyah camlı gözlüğünü çıkarıp taktı.İçerisi karanlık olmasına rağmen şimdi kızıl ötesi ışınlar yayan gözlük sayesinde her şeyi en küçük detaylarına kadar görebiliyordu.Çıplak gözle görülemeyen lekeleri bile en küçük ayrıntısına kadar gösteren gözlüğün dalga boyunu yeniden ayarladı.

KAYIP PİRAMİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin