KAYIP PİRAMİT / MISIR BÖLÜM 39

770 73 78
                                    

" Biz size heves ettiğiniz tüm hayatları yaşatanlarız.Şüphesiz merhametli ve adil olanlar bizleriz.Sizler unutanlardansınız."

                                                                    Yemlun 3.9.7


Giron yine derin düşüncelere dalmıştı. Şimdi geçmişinin en güzel yılları olarak gördüğü dönemde geziniyordu. Topluluğa ait yeraltı kilisesinin eğitim salonunda arkadaşlarıyla ikinci dereceden üstat Ravelden ders aldığı anları. Raven gümüş renkli elbisesi ve siyah abanoz ağacından yapılma asasıyla mermer bir bloğun üstüne oturup onları izler hepsiyle sırayla göz teması kurardı.Raven tam bir bilgi kaynağıydı. İnce uzun yapılı , zayıf yüzlü bir adamdı. Parlak zeki gözleri olmasa bu haliyle hastalıklı bir adamı andırıyordu. Çok az beslendiği, çok az uyuduğu söylenirdi.Genelde yeraltı kilisesinin kütüphanesinde zaman geçirdiği bilinirdi.

Ders zamanı geldiğinde hepsi onun ağzının içine bakar, onun ağzından çıkan her kelimeyi havada yakalamaya çalışırlardı.

- Bizler birer olasılık ürününden başka bir şey değiliz. Bir sayının milyonlarca varyasyonundan sadece biri.Ama o varyasyon sonsuz değil. Bu yüzden bize benzeyen milyonlarca insan doğup ölüyor.


Giron şeffaf perdenin arkasından sokağı izliyordu. Artık yüzlerini ezberlediği çocuklar yine toplanmış eski bir basket potasına sırayla top atmakla meşguldü.Herkesin akıllı telefonlarına gömüldüğü ve artık tüm oyunları akıllı telefonlarında oynadığı bu çağda hala toplanıp böyle oyunlar oynayan çocuklar görmek hoşuna gitmişti.Bir gün çocuk kahkahaları bile tarihe karışacak diye düşündü.Artık her şeyin metalik olduğu bir dünyadaki bu yapaylık insanlara bile bulaşmaya başlamıştı.

Giron ,kendi çocukluğunu düşündü. Ne annesini ne de babasını hiç görmemişti. Normal bir döllenmenin ürünü olmadığını , bir tür laboratuvar ürünü olduğunu da biliyordu. Hiç bir zaman görmediği ikiziyle Kahirenin güneyindeki bir hastanede dünyaya gelmişti Annesinin ölümü kayıtlara doğum sırasında aşırı kan kaybından ölüm olarak geçmişti.Babasının da bir trafik kazasında hayatını kaybettiği resmi kayıtlara geçirilmişti. Topluluk kadim intikam planını onun doğduğu gün hayata geçirmişti.Annenin ikiz doğum yaptığı hiç kayıtlara geçmemişti. Annenin doğumunu gerçekleştiren doktor ,sonradan saf değiştirmiş  topluluğun bir üyesiydi. Kardeşi dünyaya geldiğinde o çoktan bilinmeyen bir yere doğru götürülmüştü. Doktor kardeşinin yerine götürülmeden önce onun topuk kanını almış ve ilerideki tüm sağlık taramalarında sorun çıkmaması için düzenli olarak ondan gelen kan tüpleri ve doku örnekleri kullanılmıştı.Herman Obermayer Vakfı kandırılmaz değildi. 

 Yeraltı kiliselerinden birinde daha henüz beş yaşında bile değilken eğitime alınmıştı.Kendisinden yaşça büyük çocukların da olduğu kalabalık bir toplulukla günlük eğitimlerini hatırladı.Eğitmen Raven'i. Gümüş saçlı, zeki parlak gözleri olan zayıf ,geniş omuzlu eğitmeni.Yüzündeki tek büyük şey olan ince uzun burnuna taktığı ince çerçeveli gözlükleriyle onlara ders anlatan adamı düşündü.

Raven kuzgun anlamına geliyordu.Ve kuzgunlar yeryüzünün en akıllı ve uzun yaşayan canlısı olarak bilinirdi.

Raven çoğu kez onların anlayamadığı konuları anlatır ve bunları dikkatle dinlemelerini isterdi. Giron büyüdükçe ve yaşadıkça Raven'in anlattıklarının uçuk kaçık anlamsız şeyler olmadığını görmüştü.Çağının çok ötesinden haberler vermiş eğitmenini saygıyla andı.

-Sizler birer sayıdan başka bir şey değilsiniz. Tıpkı diğer milyarlarcası gibi.Sadece mükemmel bir yazılımın şahane birer üretimisiniz. İsimleriniz Agnes, Alfred ya da Sabrina olsa da bu sizin bir sayı olduğunuz gerçeğini değiştirmez.Bazılarınız altında mükemmel şifreler barındırıyor bazılarınız ise sıradansınız.Tıpkı sizden önce yaşamış diğer dehalar gibi.Yüz yılda tek tük ortaya çıkan mükemmel dehalar.Mükemmel sayılar.Albert Einstein, Sebastian Bach, Newton,Pablo Picasso, Mozart, Michalengelo, Keppler ve daha niceleri.Bunlar çağlarının altın sayılarıydı.Mükemmel kodlanmış harika sayılar.Kimisi müzikte kimisi resimde kimi fizikte .Bunlar rastgele kodlanmış kişiler değildi.Bunlar yazılımcının özel olarak şifrelediği özel kişilerdi.Önceden kodlanmış milyarlarca sayı içindeki en değerli şifreler.Ve bunun gibi sayılara ulaşmak bir çağın içinde çok azdır.Kim bilir belki de aranızda altın sayıda olanlar vardır.Bunu zaman gösterecek.

KAYIP PİRAMİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin