KAYIP PİRAMİT / MISIR/ BÖLÜM 14

1.1K 142 68
                                    

Bilinmeyen hesaba attığı maile cevap  gece yarısı gelmişti.Onunla bağlantı kuran kişi veya kişiler iki gün sonra sabah saat 10 da Via Di Grotta yolu üzerindeki  Romana Maceriye gelmesini söylemişlerdi.Buradaki bir güzellik ve SPA salonunun en alt katına girip beklemesini istemişlerdi.Bu garip adrese gittiğinde güzellik merkezinin henüz tenha saatleriydi.Bu saatlerde salonun çalışanları ileri ki saatlerde gelecek olan randevulu müşteriler için hazırlık yaparlardı.

Söz konusu adrese gittiğinde ortalığın tenha  olması sebebiyle derin bir nefes aldı.Bir kardinale göre fazla popüler bir adamdı ve bu istemediği popülerliğin başına iş açmasından endişeleniyordu.Fazla yakışıklı yüzü ve aşırı gösterişli vücudu yüzünden Vatikanın vitrin mankeni olarak anılmaktan nefret ediyordu.Bedeninin hayallerine giden yolda ona engel olacağını hiç tahmin etmemişti.Pek çok piskopos ve kardinal onu  kıskanç gözlerle  süzmese de içlerinden ona karşı garip bir nefret duyduklarını  hissedebiliyordu.Hristiyanlığın kati yasaklarından biri olan kıskançlık Vatikandaki bir çok din adamının benliğini sararken,  o tanrının kimisine göre bir lütfu olan bu yakışıklılıktansa sıradan bir görüntüyü tercih ederdi.

Kimsenin kendisini tanımaması için olabildiğince salaş giyinmiş,gözlük ve takma bir sakal takmayı da  ihmal etmemişti.Şuan hiç düşünmediği bir duruma düşmekten dolayı ıstırap duysa da gelen mailin sahiplerinin tehdidi olabildiğince açıktı.Hayallerine ulaşmak istiyorsa gönülsüz de olsa işbirliği yapmak zorundaydı.Onu buna zorlayanları görecek olmak biraz olsun merakını ve endişesini azaltıyordu.Gölgelerle savaşmaktansa etli ,kanlı canlı adamlara karşı savaşmak daha az yorucu olurdu.

Güzellik merkezinden içeri girdiğinde yerleri temizleyen temizlikçi kadın ona kayıtsız bir bakış atıp işine kaldığı yerden devam etti.SPA merkezinin aşağıya doğru inen mermer merdivenlerinden hızla aşağıya doğru inerken masmavi gözleri içerideki dekorasyonu inceliyordu.Eski roma hamamları taklit edilerek dizayn edilmiş olan SPA merkezi neredeyse boştu.Onu kimsenin karşılamaya gelmemiş olmasını garipsese de bunun daha iyi olduğuna karar verdi.Bir kaç kez Vanity Fair , Holla İtalia gibi dergilerin kapaklarına Vatikanın güzel yüzü olarak kapak resmi olduğunu utançla hatırladı.Gözü dönmüş moda dünyasının bir din adamını bile ticari obje olarak kullanacağını kötü tecrübelerle öğrenmişti.

Alt kata indiğinde ikinci bir merdivenin dönerek aşağıya doğru indiğini gördü.Üstelik aşağısı bulunduğu yerden daha karanlık görünüyordu ve bu onu korkutmaktan öte ürkütmüştü.Bir an için geri dönmeyi ve hiç bir tehdide boyun eğmemeyi düşündü.Sonra aklına amaçları ve hayalleri geldi.Çok sevdiği bir topluluktan koparılacak olmasını ve sonrasını.Sonrasını kendisi de kestiremiyordu.Adamların onu ortadan kaldırıp kaldırmayacağını düşündü.Öyle bir düşünceleri varsa burası bu iş için biçilmiş kaftandı.Onu öldürüp ardından ortadan kaybetmeleri çok da zor olmazdı.

Sonunda tedirginliği bir kenara  bırakıp aşağıya inmeye karar verdi.Önünde uzanıp duran merdivenin büyük bir kısmı karanlıkta kalmıştı.Birkaç adım sonra fotoseller devreye girip aydınlatmalar çalışınca önünü daha iyi görmeye başladı.Bir helezon gibi kıvrılan merdivenleri daha güçlü adımlarla inerken çıkan seslerin birilerini buraya çekmesinden korkuyordu.Ona upuzun gelen merdivenler bittiğinde oldukça uzun bir koridora geldiğini gördü.Burasının ne maksatla yapıldığını az buçuk tahmin edebiliyordu.Büyük olasılıkla çok özel müşterilere hizmet etmek için ayrılmış gizli odalar bu koridor boyunca sıralanmış olmalıydı.Aydınlatmaları çalıştıran fotoseller  ikinci kez çalışıp koridorun sadece bir tarafını aydınlatacak şekilde aydınlatmaları harekete geçirmişti.Bir tür yön levhası görevi gören aydınlatmalar ona gitmesi gereken yönü gösteriyordu.Koridor boyunca ilerlediğinde düşündüğü gibi etrafında kapalı kapılarla dolu odalar gördü.Özel müşterilere özel muamele amacıyla yapılmış odalar.Böyle bir yerde olmak midesini bulandırmıştı.Bir kaç adım ilerisinde açık bir kapıdan süzülüp gelen aydınlığı gördüğünde girmesi gereken yerin burası olduğunu anladı.

KAYIP PİRAMİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin