" Oysa yalnızlık tanrıya mahsus
Ve ikimiz de Tanrı değiliz.
Uzat elini tanışalım
Tanışalım dost olalım
Yalnız iki insan dost olursa eğer
Bil ki asla yalnız kalmazlar."
Adammazovski
Papa'ya suikast girişimi tüm dünyada ses getirmişti.Papa II.jean Paul'a yapılan suikastten sonra Papalara yapılmış II. suikast girişimi Bueanos Aires'teki bu suikast olmuştu.Bütün gazeteler suikasti tüm detaylarıyla okurlarına anlatırken, dünyadaki pek çok gazetenin manşeti bu suikast girişimi olmuştu.Papa'nın sağlık durumunun iyi olduğuna dair haberler Hristiyan dünyasını rahatlatırken suikastin detayları da ortaya çıkmış ve gazetelerde paylaşılmaya başlanmıştı.
Gazeteler sadece vurulan Papa'dan bahsetmiyordu.Olayın kahramanı olan bir kardinalden de bahsediyorlardı.Kardinal Ventura. Bir anda manşetlere taşınan bu kahramanlık olayı gazetelerde abartılı bir şekilde yazılırken küçük bir çevrenin bildiği kardinal Ventura'yı artık tüm dünya tanıyordu.Gazeteler onun için övgü dolu yazılar paylaşıp abartılı manşetler atıyordu.İtalya'nın sayılı gazetlerinden Corriera Del Giorno onun için " Tanrının kalkanı" başlığını atarken ,il Centro " Kardinal görünümlü Savaşçı" , 24 minuto ise " Vatikan Kartalı " başlıklarını atmıştı.Gövdesini bir kartal gibi Papa'nın aziz bedeninin üstüne örtmüş,yakışıklı bedeni bir kartalın kudretli kanatları gibi kurşunlara siper olmuş diye yazmıştı gazetenin baş yazarı.
Şüphesiz kardinalin suikast sırasında bedenini Papa'ya kalkan gibi siper etmesi tam bir kahramanlık hareketiydi.Gazetelerin tirajlarını patlatacak cinsten bu haber günlerce manşetlerde kalmıştı.Gazete patronları bu haberin yağını çıkarmadan bırakmaya niyetli değildi.
Kardinal Ventura'nın bu başlıklardan geç de olsa haberi olacaktı.Şimdi asıl muamma olan Papa'nın gerçek sağlık durumuydu.Zira Vatikan Papa'nın gerçek sağlık durumuyla ilgili net bir açıklama yapmamıştı.Sadece Papa hazretlerinin iyi olduğu ve özel bir uçakla Arjantin'de tedavi gördüğü hastaneden Roma'ya getirildiği açıklaması yapılmıştı.Vatikan sözcüsü daha fazla açıklama yapmayı reddetmişti.Suikastçinin akibetine gelince.Arjantin polisi ve Papalık korumaları suikastçiyi bir binanın çatısında ölü halde bulmuşlardı.Suikastçi intihar etmişti.Gazetecilerin öngörüsü suikastçinin radikal bir islamcı örgüt üyesi olduğu üzerineydi.Geçmişte buna benzer bir suikast hala hafızalarda yerini koruyordu.Ancak Arjantin polisi suikastçinin kimliğini belirlemişti.Suikastçinin cebinde bir kağıt bulunmuş.Kağıtta bir birinden içinde olan küçüklü büyüklü iki çember ve bu çemberlerin tam ortasında bulunan bir üçgen işareti olduğu görülmüştü.
Şüphesiz internetteki komplo teorisyenlerinin açtığı sitelerde bu işaretler kısa sürede tartışılmaya başlanmış.Herkes kendine göre komplo teorilerini dile getirip okuyucu toplamaya çalışıyordu.En tutarlı görünenler bu suikasti Vatikan içindeki ilmunati veya tapınak şövalyeleri tarzı bir oluşumun yaptığıydı.Diğer bir teoride dünyada giderek artan ateist oluşumlardan birinin ileriye gittiği yönündeydİ.İlgi çeken komplo teorileri internet sitelerindeki görüntülenmeyi patlatırken pek çok işaret ve simge bilimci uzman da televizyonlarda konuk olarak yer almış ve bu işaretlerle ilgili görüşleri alınıp soru yağmuruna tutulmuşlardı.
Tek doğru bir şey vardı o da konuk işaret bilimcilerin bile bu şekillerden haberi yoktu.Bu bilinen bir pagan işareti değildi.Ayrıca hepsi genelde benzer yorumlarda bulunmuş ve hepsi işin ucunu masonluğa ve ilmunatiye götürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP PİRAMİT
AdventureYüzlerce yıldır saklanan ,korunan kadim bir sır. Yaşama sevincini kaybetmiş, onu hayata bağlayacak bir neden arayan arkeoloji pofesörü Kimberly Johnson. Kadim sırrın ve sahip olduğu aile isminin peşine düşen milyarder Herman Obermayer. Zeki,kurnaz...