" Kadim olanı size emanet ettik.Sizden edindiğimiz oğullara ve kızlara.Emanetimizi koruyacak kızlar ve oğullar edinin.Şüphesiz dönüş günümüz yakındır."
Yemlum/ 4.3.5
Kimberly mekanik hareketlerle önündeki tabaktan aldıklarını ağzına atarken Amar ve eski CİA ajanı Alicia Mendel de kaçamak bakışlarla onu izliyordu.Kimberly'nin girdiği sinir krizinden sonra onun için oldukça endişelenmişlerdi ve bu krizlerin devamının gelebileceğinden korkmuşlardı.Kimberly önündeki tabaktan aldığı haşlanmış sebze parçasını ağzına atıp çiğnedikten sonra onlara dönüp konuştu.
" Benim için endişelenmenize gerek yok.Şuan eskisinden daha iyiyim."
Sanki onların bakışlarını ve onun için ne düşündüklerini hissetmiş gibiydi.
" Bundan emin misiniz bayan Johnson? Psikolojik krizler bir kerede atlatılabilecek türden şeyler değildir."
Alicia Mendel konuşmasını bitirdiğinde gözlerini Kimberly'in yüzünde gezdiriyordu.Yıllarca CIA de insan psikolojisi üzerine eğitimler almıştı ve kimin yalan söyleyip söylemediğini gayet iyi bilirdi.Şimdiyse yüzünde hiçbir duygu belirtisi olmayan kadının yalan söyleyip söylemediğini anlayamıyordu.Çaresizce gözünü bu sefer de Amar'a dikmişti.Amar da onun gibi önündeki yiyeceklere hemen hemen hiç dokunmamıştı.O da Kimberly'in ruh halini anlamaya çalışıyordu.Gözleri kendisine bakan Alicia Mendel'in gözleriyle buluştuğunda anlamadım dercesine omzunu silkti.Kimberly'nin iştahı ikisinden daha fazla görünüyordu.
Üssün içinde çıkan yemekler herkese aynı çıkıyordu.Yemekler oldukça lezzetli ve besleyiciydi.Bu yüzden ekiptekilere özel bir muamele yapma gereği duyulmamıştı.
Kimberly son krizden sonra Alicia Mendel'e ve Amar'a daha fazla yakınlaşmıştı.Şimdi aynı masada birlikte yemek yiyorlardı.İbrahim Hüsnü onlardan bir kaç masa uzakta Profesör Harawi ve kalpazanlar lorduyla aynı masada yemek yerken göz ucuyla Kimberly'i izliyordu.Kimberly'nin girdiği krizden haberi vardı ancak onunla konuşma cesaretini kendinde bulamamıştı.Kimberly'i bu işe bulaştırdığı için suçluluk hissi duyuyordu.Her ne kadar kendisi Kimberly'i bu işe sokmasa da Herman Obermayer'in elinde sonunda onu bu işe bulaştıracağını düşünüp biraz olsun kendini avutsa da suçluluk hissi pek bitecek gibi değildi.Kimberly bir kez olsun ona dönüp bakmamıştı.İbrahim Hüsnü derin bir iç çekip önündeki yemeğine döndü.
" Günlüğün yarısı mühürlenmiş." Kimberly son lokmasını yutup öyle konuşmuştu ve şimdi önündeki tüm tabaklar bom boştu.Kimberly önündeki peçeteyle ağzını sildikten sonra onların tepkilerini görmek için onlara baktı.
" Nasıl anlamadım?"
Şaşkınlığını ilk belirten Amar'dı.
" Herman Obermayer'in okumam için bana verdiği büyük büyük babasının günlüğünden bahsediyorum.Günlüğün yarısı mühürlenmiş?"
Alicia Mendel günlükten ilk kez haberdar olmuştu.Onun şaşkınlığı Amar'ınkinden farklıydı.
" Peki nasıl mühürlenmiş bayan Johnson? " Amar eskisinden daha ilgili gözlerle ona bakıyordu.Günlükten haberi vardı ancak günlüğün sıkıcı bir kitaptan farksız olduğunu düşünmüştü.
" Herman Obermayer, büyük büyük babam ve onun büyük büyük babası arasındaki sırrın günlükte saklı olduğunu söylemişti.Neredeyse bir asırdır büyük büyük babam sandığım adamın aslında başka birinin cesedi olduğunu öğrendim.DNA testleri bunu kanıtladı.Şimdi sadece Herman Obermayerin Kayıp Piramitinin değil aynı zamanda kayıp büyük büyük babamın da peşindeyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP PİRAMİT
AdventureYüzlerce yıldır saklanan ,korunan kadim bir sır. Yaşama sevincini kaybetmiş, onu hayata bağlayacak bir neden arayan arkeoloji pofesörü Kimberly Johnson. Kadim sırrın ve sahip olduğu aile isminin peşine düşen milyarder Herman Obermayer. Zeki,kurnaz...