KAYIP PİRAMİT / MISIR / BÖLÜM 20

1.2K 125 59
                                    

Az önceki şoku atlatır atlatmaz ilk işleri kendilerini yere atmak olmuştu.Bu aynı zamanda ikisinden birinin vurulmasını da önlemişti.Amar  Abubakar tüm bedenini Kimberlynin üstüne kapatmış bir şekilde onu hedef olmaktan kurtarmaya çalışmıştı.İkinci kurşun az önceki kurşunun bir kaç metre sağında patlamış ve kapı kirişinin üzerinde ikinci bir kurşun deliği meydana gelmişti.Şuan saldırının yönünü keşfedecek halde olmadıkları için açık hedef durumuna düşmemek için olabildiğince kendilerini içe çekerek  hedef küçültmeye çalışmışlardı.Kurşun sesi yerini arapça bağırışlara bırakmıştı.

İki erkek sesi bir süre havada yankılandıktan sonra kesilmişti.Gürültü üzerine yan taraftaki bazı villaların ışıkları yanmış ve balkona çıkmaktan korkan ev sahipleri olanları anlamak için pencere pervazlarına gizlenerek ortalığı gözleyerek ve seslere kulak kesilerek  bir şeyler öğrenmeye çalışmıştı.Mısır Arap l savaşlarında Kahire halkı gecelerce olası bir bombardımanı beklemiş bu yüzden halkta oluşan güvenlik endişesi uzun süre varlığını sürdürmüştü.Şimdi eskiler bu silah sesiyle ürküp olası bir savaşın veya orduyla muhafazakarlar arasında çıkması muhtemel bir iç savaşın başlamasından korkuyorlardı.

Silah sesi kesilip ortalık sessizleştiğinde bile bir süre yerlerinden kımıldamamışlardı.Komşular da önemli bir şeyin olmadığını anladıktan sonra ışıklarını kapatıp uykularına kaldıkları yerden geri dönmüşlerdi.Amarın bedeninin verdiği ağırlık bir süre sonra katlanılmaz hale geldiğinde Kimberly  üstüne kapanmış olan adamın kalkması için onu eliyle hafifçe itti.Amar kalkmadan önce bir süre daha ortalığı dinledikten sonra tehlikenin geçtiğine kanaat getirip kadının üstünden kalktı.İkisi de hala olayın şokunda oldukları için sessizce birbirlerine bakıp hiç konuşmamışlardı.Giriş kapısı sertçe vurulduğunda korkuları yeniden depreşmişti.Neler oluyordu.Birileri onları hedef alıp vurmaya çalışmıştı ve şimdi villanın kapısı şiddetli bir şekilde çalınıyordu.İkisi de donmuş kalmıştı ve zihinleri adeta boşaldığından bunun için bir teori bile üretemiyorlardı.Kurşun sesi villadaki herkesi ayağa kaldırdığından Fatma ve İbrahim  Hüsnü de ışıkları kapatıp kendilerini uygun gördükleri yerlere atmışlardı.

Kimberly giriş kapısının açılmaması üzerine aşağıdan kendilerine doğru seslenen birini duydular.Tok bir ses ingilizce sesleniyordu.

" kapıyı açın efendim.Korkacak bir durum kalmadı.Herman Obermayer tarafından görevlendirildim ve lütfen şu kapıyı  bir an önce açarsanız hepimiz için çok iyi olacak.Çok fazla zamanımız kalmadı.

Herman Obermayer sesini duyduklarında ikisinin de yüzünde bir kararsızlık belirmişti.Bu onları kandırmak için söylenmiş bir numara olabilir miydi.Herman Obermayer gibi kimliğini olabildiğince saklamaya çalışan birini çok az kişinin tanıdığını biliyorlardı.Bilmedikleri ise onun burada kaç tane güvenilir adamı olduğu.

" Kapıyı açsak iyi olacak.Yanlış adam bile olsa elinde sonunda açacaklardır.Sonsuza kadar burada kilitli duramayız değil mi.Üstelik açmazsak iyice şüpheli durumuna düşeceğiz bayan Johnson."

Kimberly Amar Abubakara  katıldığını göstermek için hafifçe başını salladı.Kendilerini talihlerinin eline bırakmaktan başka şansları yoktu.

" Fatma kapıyı açabilirsin.Bayan Kimberly adamı içeri alabileceğimizi söyledi."

" Tamam efendim."

Bir koltuğun arkasına sinmiş halde bekleyen İbrahim Hüsnü de olanları anlamaya çalışıyordu.İki gün sonra toplu olarak gizlice Birleşik Devletlere gideceklerdi ve böyle bir silahlı saldırı hesapta yoktu.Fatma usulca ışıkları yakıp giriş kapısını açtı.Kapıda ellili yaşlarda olmasına rağmen yaşından genç gösteren bir adam gülümseyen gözlerle ona bakıyordu.

KAYIP PİRAMİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin