KAYIP PİRAMİT / MISIR / BÖLÜM 22

1.3K 120 68
                                    

 " Onlar alevlerden bir cehennemle korkutulurken sizler sonsuz bir cennetle mükafatlandırılacaksınız.Sizler bize inanarak en büyük sınavı verdiniz."

                                                                                      Asura 2,2,118 / Tizmun


Yolculuk boyunca gözlerini kırpmamış sürekli olarak içinde bulunduğu durumun ve hayatının muhasebesini yapmıştı.O rahat koltuğunda düşünceleriyle mücadele ederken grubun diğer üyeleri derin bir uykuya geçmişti.Falcon 2000XL nin içi oldukça konforluydu.Yatak haline gelebilen geriye açılabilen koltuklar, her türlü hizmet ve onların rahatlığını sağlamak için sürekli olarak uçak  içinde hareket halinde olan uçuş personeli , lezzetli yemekler ve her türden içki.Yolcu uçaklarının bussiness class bölümlerinden on kat daha konforlu ve rahat bir uçuş imkanına sahip bu uçaklar yüksek hızda bile rahatsız edici sarsıntılar yaşatmıyordu.İbrahim Hüsnü ve diğer erkekler bundan olabildiğince fazla yararlanırken Kimberly başını cama dayayıp düşüncelere dalmayı tercih etmişti.

Uçuş planındaki ani değişiklikten fazlasıyla sarsılmıştı.Çok özlediği New Yorka gidemeyeceğini bilmek içine bir acı gibi saplanıp kalmış ve ülkesinden ve çok sevdiği şehrinden daha ne kadar uzak kalacağını düşünmüştü.Mısırda doğmasına rağmen gerçek anlamda bu ülkeyle bir bağ kuramadığını şimdi daha iyi anlıyordu.Sadece bilimsel çalışmalarına ve mesleki yükselişine bir katkı sağlayan Mısır onun için gerçek anlamda bir vatan ,bir yurt olamamıştı.New Yorkun sonbahardaki halini , ardından karlı noel günlerini düşündü.Şimdi bir belirsizliğe doğru uçarken sahip olduğu küçük şeylerin aslında ne kadar değerli olduğunu daha iyi anlıyordu.Kendisine itiraf edemese de bir anda hayatlarına giren Herman Obermayer sayesinde boş ve sıkıcı sandığı hayatından daha kötü bir hayat şekli daha olabileceğini görmüştü.Oradan oraya uçup ,sürekli saklanmak zorunda kalacakları yeni bir hayat şekli.Aksiyon ve tehlike dolu bu hayata ne kadar katlanabileceğini bilmiyordu.Tek bildiği şuan New Yorkdaki o küçük dairesinde olmak ve dairesinin penceresinden binanın karşısındaki parkı ve oradaki insanları seyretmek istediğiydi.

Uçak bir kaç hava boşluğunu güvenle atlattıktan sonra inişe geçmişti.Gruptakiler yavaş yavaş mızmızlanarak uyanırken uçuş personeli de düzgün bir ingilizceyle varış noktasına  gelmek üzere oldukları bilgisini veriyordu.Kimberly camdan dışarı baktığında hala vaktin gece olduğunu gördü.Bu sibirya bölgesinin en soğuk şehrinin geç aydınlanmasından kaynaklanıyordu.Saatine baktığında sabahın olmasına çok fazla bir şey kalmadığını görmüştü.

Uçuş ekibi, ekibin her bir üyesine onları havaalanında karşılaşabilecekleri termal şoka karşı koruyacak, sıcak tutan paltolardan dağıtmıştı.Kimberly içi bir kürkü dışı ise kumaş paltoyu andıran kıyafeti inceledi.Hayatı hep sıcak yerlerde geçen biri için soğuk kolay katlanılabilecek bir şey değildi.

Falcon 2000XL   Novosibirsk Tolmachevo havaalanının özel uçuşlar bölümünün olduğu piste yumuşak bir iniş yapmış ve bir kaç dakika süren pist sürüşünden  sonra durmuştu.Kimberly ana pistten oldukça uzak olan bu bölümde sıralanmış olan özel jetlerin olduğu hangarlara baktı.Bu kiralık hangarların karanlık işlere hizmet ettiğini tahmin edebiliyordu.Dünyanın pek çok havaalanında olduğu gibi bu havaalanında da kayıtsız pek çok uçuş yapılıyor ve bunların hiç biri resmi kayıtlara işlenmiyordu.Hayalet uçuşlar adı verilen bu uçuşlara devlet görevlilerinin göz yumduğu, görmezden geldiği bilinen şeylerdi.

Kimberly pistin hemen dışında bekleyen ve ardı ardına sırlanmış üç adet siyah renk hammer tipi araç gördü.Araçlar onları muhtemel varış noktasına götürmek için beklerken araçların içinden çıkan giyim ve tavırlarından özel güvenlik elemanı oldukları belli olan beş adam  hemen ardlarından çıkan kır saçlı ,ince yapılı ,uzun boylu bir adamın etrafında çember oluşturacak şekilde durmuşlardı.Kır saçlı adam kendisini dinleyenlere bir şeyler anlatırken Kimberly de gözünü adam dikmiş olanları izliyordu.Amir olduğu anlaşılan adam gözünü piste inen Falcon 2000XL ye dikerken Kimberlynin bakışlarıyla karşılaşmıştı.Adam konuşmasını kesmeden Kimberlye başıyla bir selam verip tekrar adamlara dönmüştü.

KAYIP PİRAMİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin