KAYIP PİRAMİT / MISIR / BÖLÜM 10

1.4K 161 103
                                    

Tek kelimeyle ucuz kurtulmuştu.Abilerini iyi tanıyordu.Her ikisinin de  ne kadar şüpheci ve tehlikeli adamlar olduğunu iyi biliyordu.Özellikle küçük abisi Klaus , en tehlikelisi oydu.Geçmiş denen çöplüğü eşelediği günden beri ona karşı tavır alan aile  üyeleri ona karşı olan tavırlarını giderek daha da sertleştirip tehdit boyutuna getirmişlerdi ve o günden beri daha dikkatli davranır olmuştu.

Ailesi avrupanın nüfuslu ailelerinden biriydi.Pek çok bürokrat,devlet adamları ve askeri çevreden nüfuslu güçlü adamlarla bağlar kurup,onları kendi etraflarında toplamıştı.Onu bir tehdit,bir ayak bağı olarak gören ailesinin ondan kurtulmak için her şeyi yapabileceğini iyi biliyordu.En büyük korkusu ailesinin etkin nüfusunu kullanarak onu avrupadaki bir  akıl hastanesine yatırmasıydı.Özellikle Klausun bunu zevkle yapacağından adı gibi  emindi.Herman Obermayer , eski alışkanlıklarından vazgeçmiş görünse de abisi Klausun şüphe radarından kurtulamadığını hissedebiliyordu.

Her şeyi düşünmüştü.Ailesi onu Meksikada Acapulcoda tatilde biliyordu.Abilerinin onun kaldığını sandıkları otele gerçekten yerleşip yerleşmediğini,düzenli olarak odasına kalmaya gidip gitmediğini anlamak için otelin güvenlik kameralarından görüntüleri izleyebileceğini biliyordu.Bu yüzden kendisine çok benzeyen bir dublör tutmuş.Yüklü paralar karşılığında adamı kendisinin bire bir kopyası haline getirecek bir dizi estetik operasyon yaptırmıştı.İsmi Cristoph olan adam artık Herman Obermayer olmuştu.Bu adamı hayalindeki proje gerçekleşene kadar abilerini yanıltmak için kullanmakta kararlıydı.

Adamından gelen mesaj üzerine sabah acilen yola çıkmış,kahire havalimanının on sekiz numaralı hangarında bekleyen özel jetiyle meksikaya uçmuştu.Adamı o gelmeden önce durumu dublörüne açıklamış ve kendisine haber verilene kadar bir kaç gün güvenli bir yerde saklanması istenmişti.Dolgun bir maaş ve etrafta büyük bir saygınlık gören adam için bu pek de sorun edilecek bir durum değildi.

Herman Obermayer, Acapulcoya varır varmaz, sanki plajdan dönen bir tatilciymiş gibi resepsiyondan oda anahtarını almış ve dinlenmek için odasına çekilmişti.Tek sorun dublörünün oteldeki resepsiyonist kızlardan biriyle gönül ilişkisine girmiş olmasıydı.Dublörü bu durumu kendisine bildirdiğinde gülümsemekle yetinmişti.Kadınların sezgilerinin ne kadar kuvvetli olduğunu iyi biliyordu.Onun Crsitoph olmadığını anlaması pek uzun sürmezdi.Bu yüzden ona aşık gözlerle bakan kıza olabildiğince soğuk davranıp yalnız kalmak istediğini söylemişti.

Kızı hediyelerle ve güzel sözlerle kendine bağlamış olan dublörüne içinden kızmakla yetinmişti.Adamın çok dikkatli davranması ve onu zor durumda bırakacak davranışlardan kaçınması gerekiyordu.Gönül işleri de buna dahildi.Bu konudaki son uyarısını  yapıp öyle gidecekti.

Abilerinin onu araştırmakla görevlendirdiği vakıf görevlisinin adı Thorsten Schmeldi.Vakfın en iş bilir ve yetenekli yöneticilerinden.Abilerinin bu adamı neden seçtiğini gayet iyi biliyordu.Thorsteni kandırmak için dahi olmak gerekiyordu.Thorseten Schmel  Vakfın bünyesine katıldığında Herman Obermayer çoktan Vakıftan ve Berlinden uzaklaştırılmıştı.Bu yüzden abileri Herman Obermayerin  Thorsten Schmeli hiç görmediğini sanıyorlardı.Yanılıyorlardı.Gözünü hiç bir zaman vakıftan ayırmamış olan Herman Obermayer ,Vakfa kabul edilen en sıradan çalışanın bile dosyasını bile adamına tutturmuştu.Thorsten Schmel de bunlardan biriydi.Bu yüzden risk alamamış,dublörünün yapabileceği en küçük hatanın tüm planını mahvedeceğini düşünmüştü.Kendisini bizzat kendisi oynayacaktı.

Thorsten ,Acapulco plajına yakın otellerden birinde yer ayırtmıştı.Kaldığı otelin bir blok ötesindeki otellerden birinde kalıyordu.Adamı olan güvenlikçi, havalimanından  itibaren bir dizi oyun ve hileyle Thorsten Schmelin yer ayırttığı oteline varmasını geciktirmişti.Adamın tuttuğu taksinin yanlış güzergahtan gitmesi ve aşırı hızdan polis kontrolüne takılması da bunlar arasındaydı. Sonunda Herman Obermayer otel odasına yerleştiğinde, Thorsten Schmelin çilesi de bitmiş o da geç  vakitte de olsa  oteline varmayı başarmıştı.

KAYIP PİRAMİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin