אסיף
״תפסיקי להיות משעממת״ דחפתי את לידן והיא התעצבנה עליי יותר, צחקתי וזרקתי עלייה כרית.כבר אחד בלילה והכרחתי אותה להישאר ערה, מצד אחד משעמם לי ומצד שני היא מעניינת אותי ובא לי להיות איתה.
זרקתי עלייה כרית אחרת שהייתה על המיטה והיא התקדמה אליי במהירות.
היא תפסה אותי מצווארי בעצבים בעזרת ידה
״אם עוד פעם אחת תזרוק עליי כרית, אני הורגת אותך״ איימה והרמתי גבות בשיעשוע.״ואני לא מאיימת סתם״ מלמלה ושיחררה את אחיזתה בצווארי, מה שהספקתי להבין זה שלידן באמת לא מאיימת סתם.
״בואי נעשה משהו״ ביקשתי והיא נאנחה והוציאה בגדים מהארון, ״משעמם לי ובגללך אני לא יכולה להירדם, אז אני הולכת לטייל״ אמרה באדישות ונשכתי שפתיים כשהיא התכופפה והטייץ עשה לה תחת מדהים.
״עכשיו עוף לפני שתקבל פצצה״ אמרה בעצבים וצחקתי, קמתי וסגרתי את דלת החדר אחריי.
״כנס״ היא אמרה אחרי חמש דקות ופתחתי את הדלת, היא כבר שכבה על המיטה כשהיא בבגדים החדשים שהיא החליפה.
״בדרך כלל לוקח לבנות הרבה זמן להתארגן״ אמרתי והיא כיבתה את הטלוויזיה.
״אני מיוחדת״ אמרה וגיכחתי, מה שנכון נכון.
היא לבשה ג'ינס צמוד שעשה פלאים עם הרגליים המדהימות שלה וחולצה פשוטה בצבע שחור.
״יהיה לך קר״ אמרתי, זה נכון באמת קר לפעמים בלילות.
היא התקדמה לארון והוציאה משם ז'קט שחור ולבשה אותו, ״יאלה״ אמרה וחייכתי.
״אז מה עושים?״ שאלה בהתעניינות והסתכלה עליי, היא כל כך גמדה.
״רוצה נלך לבית מלון?״ שאלתי בחיוך והיא הסתכלה עליי בבילבול,
״אני נראית לך זונה שאוספים מהצומת?״ אמרה בכעס והתחלתי לצחוק.״לא, בואי נדפוק בדלתות שלהם ונברח או משהו״ מילמלתי אחרי שהפסקתי לצחוק והיא הנהנה.
התחלנו להתקדם לכיוון הבית מלון שהיה הכי קרוב לפנימיה.
״אז ברצינות, למה את לא אוהבת את השם שלך?״ שאלתי והיא משכה בכתפייה.
״הסברתי לך פשוט לא אוהבת״ פלטה בשקט והיא שמה את כובע הקפוצ׳ון על ראשה.
״רוצה נבדוק מה הפירוש?״ שאלתי בסקרנות והיא נאנחה, ״תעשה מה שאתה רוצה״ מילמלה והתיישבנו על הספסל.
״השם לידן מורכב משני שמות; לי- ודן.
הפירוש הוא- המשפט שלי, תוצר של האל״ הקראתי מהאינטרנט והיא הסתכלה בשיעמום.״מה זה לעזעאל המשפט שלי?״ שאלה בעצבים וקמה מהספסל, החלטתי להניח לנושא והמשכתי ללכת לידה.
YOU ARE READING
Successful.
Teen Fictionלידן היא נערה רגילה. פשוטה ומשעממת. אין בה שום דבר מיוחד והיא גרה בפנימיה. נערה חסרת תקוות וחלומות. כי כשאין מי יאמין בך, יתמוך בך, יעודד ויחזק אותך אז אתה לא שווה משהו. אתה לא מיוחד ואם אתה לא מיוחד אתה לא שווה מאמץ.