אסיף
״זה עובד אחי״ יובל אמר וצחקתי, ״אני יודע״ מלמלתי ולגמתי מבקבוק הבירה והוא עשה כמוני.
התחברנו בזמן האחרון והוא אחלה גבר והוא מגיע ללידן, בטוח שיותר ממני.אבל הוא לא אוהב אותה יותר ממני.
״היא כאלו מתחרפנת ממני, מתרחקת מתעצבנת ואז חוזרת יעני, איך ידעת?״ הוא שאל בסקרנות ונאנחתי, ״אני מכיר את לידן״ עניתי בקצרה והוא הנהן.
״מה עם קים אחי?״ הוא שאל בהתעניינות ומשכתי בכתפיי ״רגיל אתה יודע״ עניתי בשיעמום וקראתי את ההודעה שתומר שלח לי,
צריכים לדבר- קראתי והחזרתי לו שבהזדמנות, חתיכת בן זונה.״שכבתם כבר?״ יובל שאל ונחנקתי מהבירה,
״נראה לך? היא בת שש עשרה אחי״ אמרתי בכעס והוא לא הבין ״מה הבעיה?״ הוא שאל ונאנחתי ״לא יקרה״ הסברתי והוא שתק.
גם אם היינו זוג אמיתי לא הייתי שוכב איתה בגיל הזה, כמו שלא הייתי רוצה שאחותי תשכב בגיל שש עשרה.נכנסתי לווצאפ לשיחה שלי ושל לידן והסתכלתי על התמונה שלה, אני רציני היא פשוט הכי יפה בעולם הזה.
לא ראיתי בנות יפות כמוה, זה מטורף פשוט.
אני כל כך מתגעגע אלייה שזה מעצבן, והתלבטתי אם לשלוח לה הודעה ולדפוק את כל התוכנית שבניתי עם תומר או לא.העפתי את המחשבה הזאת מהמוח שלי ואמרתי ליובל שאני צריך ללכת והוא הלך, עליתי להתקלח ונשכבתי על המיטה.
אני בדרך- רשמתי לתומר ועצמתי את עיניי.
צילצול טלפון קטע את המנוחה שלי ועניתי לשיחה״הלו?״ שאלתי בעצבים ולא פקחתי את עיניי עדיין, ״היי״ שמעתי את הקול שלה ומיד נפתחו לי העיניים, מלאך מדבר איתי בטלפון ואני צריך להיות מרוכז.
״אה מה קורה?״ שאלתי וניסיתי לא להתרגש למרות שהלב שלי היה על מאתיים.״סבבה, רציתי לדעת אם יובל אצלך?״ היא שאלה בהיסוס ועיצבן אותי שהיא לא התקשרה לדבר איתי, סתם כי ככה בא לה.
״הוא הלך לפני כמה דקות, למה קרה משהו?״ שאלתי והיא גיחכה ״לא, הכל טוב״ היא הרגיעה ונשמתי עמוק.״טוב תודה״ היא אמרה בשקט וכשאמרתי ביי ניתקנו את השיחה.
יא אללה של העולם הזה, הייתי חייב להיוולד עם בעיה?הקול שלה עשה לי צמרמורת בגוף ולא יכולתי להירגע, אני כל כך מתגעגע אלייה ורוצה אותי.
אני מכורה אליה בכל חלק בגוף שלי, וזה הורג אותי אפילו יותר מהר מהמחלה שאני לא יכול להיות איתה.
התחלתי להתארגן במטרה להוציא את לידן מהראש שלי, התלבשתי ויצאתי במהירות לתומר.״התגעגעתי אחי״ הוא אמר וחיבק אותי כשנכנסתי לבית שלו.
״זוז זוז ממני יזין״ אמרתי בכעס והתיישבתי כל הספה שלו, זורק את הטלפון בעצבים על השולחן.
נאנחנתי ועצמתי את עיניי כשהוא התיישב לידי,
״מה עובר עלייך?״ הוא שאל והסתכלתי עליו,
״אני יכול לשאול בדיוק את אותה שאלה עלייך יטמבל״ החזרתי בכעס והוא גילגל עיניים.
YOU ARE READING
Successful.
Dla nastolatkówלידן היא נערה רגילה. פשוטה ומשעממת. אין בה שום דבר מיוחד והיא גרה בפנימיה. נערה חסרת תקוות וחלומות. כי כשאין מי יאמין בך, יתמוך בך, יעודד ויחזק אותך אז אתה לא שווה משהו. אתה לא מיוחד ואם אתה לא מיוחד אתה לא שווה מאמץ.