פז
״תומר, למה אתה לא אומר לי מי זאת?״ נידנדתי לתומר בייאוש והוא שם את הכובע על פניו וצחקתי.
היינו כל כך משועממים ולא היה לנו מה לעשות אז התחלתי לשאול אותו שאלות עד שהוא הפסיק לענות לי.
״אולי תגיד לי עם מי אסיף מסתובב כל הזמן?״ המשכתי לשאול והוא נחר בעצבים.זה היה יום שבת שיגרתי אבל לא שיגרתי.
בדרך כלל אנחנו כל החבורה ביחד רק שהפעם, נשארנו רק אני ותומר.
לא שאני מתלוננת פשוט אני בקושי עם לידן כי היא כל יום עם יובל, גם היום.
ואסיף נמצא עם המתולתלת שלו שאני מתה לדעת מי זאת.״נשבע לך ביקר לי שאין לי מושג״ ענה ובדיוק שלחו לו הודעה והוא התחיל להתכתב עם אותו אדם ונאנחתי.
שלחתי גם אני הודעה ללידן כי תומר הפסיק להתייחס אליי,
תחזרי אליי כבר לילוש- כתבתי בצ'אט הפרטי שלי ושל לידן וחיכיתי שתענה לי.
אחרי משהו כמו שתי שניות הטלפון שלי התריע על הודעה וקפצתי מיד
אני בדרך- היא רשמה וחייכתי
את לא עם תומר או משהו?- הוסיפה
הוא לא מתייחס אליי- רשמתי והוספתי לב שבור
אני עוד עשר דקות מגיעה- רשמה ויצאתי מהשיחה.
זה פשוט עושה לי טוב שיש לי חברה כמו לידן.״עם מי אתה מדבר כבר חצי שעה?״ קפצתי על תומר והוא נאנק בכאב,
״סתם עם ידידה שלי״ ענה במהירות והרמתי גבה, כל כך הרבה זמן עם ידידה שלו?
על מה כבר יש להם לדבר?
״אני מכירה אותה? היא בשכבה שלנו? מי זאת?״ תקפתי בשאלות והוא צחק
״היא לא חשובה במיוחד חיים שלי״ אמר וחיבק אותי חזק עד שלא יכולתי לנשום.״אתה משעמם״ אמרתי ודחפתי אצבע לחזהו, הוא צחק ולקחתי לו את הכובע ושמתי על ראשי ונכנסתי לסנאפ׳צט.
״לידן חזרה״ אמרתי בחיוך אחרי שלידן רשמה לי שהיא בשער, תומר גילגל את עיניו בעצבנות ושאל ״למה היא חזרה מהר היום?״ גיכחתי והמשכתי להצטלם.
״כי אני ביקשתי ממנה״ אמרתי כמובן מאליו והוא הסתכל עליי בעצבים, ״למה?״ תומר שאל והסתכלתי עליו ״כי אתה לא מתייחס אליי בכלל״ עניתי בפשטות
״אז פשוט החלטת לקרוא לה?״ התעצבן ופה התעצבנתי גם אני ״ברור! מה אתה מצפה שאני אעשה? אשב ואסתכל עלייך?״ התפרצתי והוא נשם בחוזקה.אחרי שתי דקות בערך לידן פתחה את הדלת והסתכלה על המצב שלנו.
שתינו יושבים על המיטה אבל הוא בטלפון מדבר עם הידידה הזאת שלו בווצאפ ואני יושבת בחוסר מעש.״מה קורה שרעולות?״ היא נכנסה בצעקה וצחקתי, ״כזאת מושפעת״ אמרתי והיא משכה כתפיים ״לא משנה מה תגידי, אין על גיא טי וי״ צחקתי והיא נפלה על המיטה.
״מה י׳חתיכת נעל בית אתה יושב עם חברה שלך לבד ועד שיש לכם פרטיות אתה בטלפון?״ לידן אמרה לתומר ואני זיפזפתי בערוצי הטלוויזיה והקשבתי לשיחה אבל ניסיתי להסתיר את זה.
״מה קשר? אני כולה בטלפון״ הוא הגן על עצמו וגילגלתי את עיניי.
״וחוץ מזה, מה את מתערבת כל הזמן בעניינים שלא שלך?״ תומר קרא לפתע ולידן הרימה גבה,
״שאני אבין אתה מצפה ממני לא להתערב? לשבת ולראות את חברה שלי יושבת בצד כשאתה מצחקק לך מהודעות ששולחים לך?״ היא ענתה בכעס והוא שתק.״אם זה כל כך מצחיק אני גם רוצה לקרוא את זה״ לידן אמרה וקפצה על תומר וניסתה לחטוף לו את הטלפון, ולרגע המשפט שלה כל כך הזכיר לי משפט שמורות אומרות באמתצע השיעור לתלמידים שצוחקים בשקט, או בקול.
״שחררי יסתומה״ הוא צעק והוריד אותה ממנו וקם מהמיטה.
״מה יש לך להסתיר?״ היא נעמדה מולו והוא סידר את הכובע כל ראשו.
״תמצאי חיים יממורמרת״ הוא ענה בייאוש ויצא מהחדר,
״אמא שלך ממורמרת יבן אלף״ היא צעקה וטרקה את הדלת והסתכלה עליי.״הוא מסתיר משהו הבן זונה הזה, ואני פאקינג הולכת לגלות מה״ לידן אמרה בכעס.
״למה?״ שאלתי והיא החליפה בגדים לפיג׳מה,
״כי את לא תעשי את זה״.----
אחרי שתומר הלך למקום לא ידוע ולאחר זמן מה לידן הלכה גם היא, נשארתי לבד בחדר וחשבתי איך להעסיק את עצמי.בואי ניפגש- קיבלתי הודעה מאביתר ונאנחתי
אין לי על מה לדבר איתך- השבתי ויצאתי מהווצאפנכנסתי לפייסבוק והתעדכנתי טיפה במה שקורה וקראתי סטטוסים מצחיקים, החלטתי להיכנס לפרופיל של תומר.
לאחר שהייתי בקיר שלו נכנסתי לתמונות שאנשים העלו אותו ולתמונות שהוא העלה.ואז נתקלתי בתמונה של תומר עם אותה ילדה שפגשנו לפני כמה זמן, זיו.
הם ישבו אחד ליד השני והיא חייכה למצלמה בעוד שהוא הסתכל עלייה.
הם היו נראים פשוט זוג יפה וקינאתי בהם.קינאתי בה על זה שהיא גרמה לו לאהוב אותה ככה, קינאתי באיך שהא מסתכל עלייה באהבה.
הוא לא מסתכל עליי ככה, ואני פאקינג שונאת אותה.הייתה בינהם אהבה לגמרי גדולה וזה חירפן אותי.
ואז חיפשתי אותה בחברים שלו ומצאתי אותה
׳זיו אזולאי׳דפיקה בדלת הוציאה אותי מחשבותיי, יצאתי מהפייסבוק וקמתי מהמיטה כדי לפתוח את הדלת.
״מה אתה עושה פה?״ אמרתי בכעס לאביתר וחסמתי את כניסתו לחדר.
״באתי לראות את אחותי הקטנה, התגעגעתי״ הוא אמר ברכות וצחקתי.״דחוף את הגעגועים שלך לתחת״ אמרתי והוא הסתכל עליי בהפתעה, ואת האמת שגם אני הופתעתי מעצמי, לא מתאים לי לדבר ככה.
״תני לי להיכנס״ ביקש וגילגלתי עיניים והלכתי לשבת על המיטה כשאני יודעת שהוא אחריי.״אני מצטער על איך שדיברתי באותו היום״ אביתר אמר בזמן ששיחקתי קנדי קראש,
״הייתי עצבני ובדיוק רבתי עם חברה שלי וא-״ אביתר המשיך אך קטעתי אותו״שום דבר לא מצדיק את איך שהתנהגת אליי סבבה? אתה כבר בן מאתיים אתה אמור לדעת להבדיל בין כל דבר ודבר״ התפרצתי והוא בלע את רוקו ונאנח.
״נו אני מצטער, קשה לי בילעדייך״ הוא התלונן והניח את ראשו על רגליי וכמו מתוך ריפלקס התחלתי ללטף את שיערו.
״בסדר״ וויתרתי במהירות והוא חייך עם עיניים עצומות, נתתי לו כאפה קטנה והוא הסתכל עליי בהלם
״שלא יעלה לך לראש אה? פעם הבאה אני לא יסלח בחיים״ איימתי והוא הנהן במהירות.אחרי שישבנו על המיטה כשאני ממשיכה ללטף את שיערו בלי לומר מילה, פשוט נהנים מהחברה אחד של השנייה אחרי תקופה שלא התראינו,
אביתר אמר ״ופעם אחרונה שאת מדברת ככה, לא מתאים לך״ צחקתי והוא חייך אליי.
YOU ARE READING
Successful.
Teen Fictionלידן היא נערה רגילה. פשוטה ומשעממת. אין בה שום דבר מיוחד והיא גרה בפנימיה. נערה חסרת תקוות וחלומות. כי כשאין מי יאמין בך, יתמוך בך, יעודד ויחזק אותך אז אתה לא שווה משהו. אתה לא מיוחד ואם אתה לא מיוחד אתה לא שווה מאמץ.